Pagina 1 din 4

Scris: Vin Ian 04, 2008 1:31 am
de goangaus
Salutare,
Astazi m-am intors de la munte, am facut prima mie de km, abea am asteptat sa o alerg un pic pe Dealul Negru, insa a fost cam inghetat drumul si eram si cu cauciucuri de vara, asa ca nu m-am riscat prea mult.
Masina este superba, in curbe, pe serpentine, are o tinuta de invidiat, motorul, dupa 3000 suna bestial.
Despre primul consum, mediu urban/afara, facut cu metoda plinului, a iesit 8.8.
Dupa ultimul drum de astazi Sibiu - Pitesti, cb imi arata un consum mediu de 6.6, care, din cate am inteles pana acum este doar pe ultimul drum. Abea astept sa pun mana pe manualul ala...

Chestii care nu imi plac :
- suspensia destul de rigida(m-am mai acomodat)
- economie exagerata la anumite componente: torpedoul este refrigerat dar nu si iluminat, comenzile geamurilor electrice ,ale oglinzilor si butoanelor de incuiat usile si blocat geamurile nu sunt iluminate.
- cotiera este prea in spate si nu este glisanta.
- climatizarea automata functioneaza destul de ciudat. De ex: fixez pe 27 de grade merge ce merge si incepe sa bage aer rece. Bag mana in foc ca nu am 27 de grade in masina, ca nu sunt asa friguros. Daca dau pe 28 de grade, baga supercald la maxim, daca dau iar pe 27, baga iar rece...
- mai sunt ceva chestii, dar astept manualul si poate le scot de la minusuri...
- volanul nu este reglabil pe adancime, eu am 1.94, am scaunul la maxim in spate si am volanul cam departe de maini, nu ar fi stricat un reglaj...

Chestii care imi plac:
- sunetul motorului
- cum se infige, pentru un motor de 1.5
- de design nu mai vorbesc
- consumul pana acum mi se pare destul de bun
- controlul stabilitatii si al tractiunii. Am intrat cu doua roti pe zapada si doua pe uscat si mi-a intrat ASCul.
- sistemul audio destul de performant
- spatioasa.

Mai completez pe masura ce-mi aduc aminte.

Poze cu masina curata gasiti aici:
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=4654#4654

Poze cu motorul gasiti aici:
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=4725#4725

Scris: Vin Ian 04, 2008 8:34 pm
de goangaus
Pentru admini: se intampla ceva cu postul acesta. Am poze atasate care nu apar dupa ce salvez. Daca dau modificare atasamentele sunt acolo.
Puteti verifica ce se intampla?

Scris: Sâm Ian 05, 2008 12:35 am
de andrei
Am verificat, insa nu vad sa fie nici un atasament salvat. Ciudat. Incearca sa dai un clear la cache-ul browser-ului, daca problema persista, da-mi te rog un pm cu id-ul tau si analizam problema mai in profunzime. :wink:

Scris: Sâm Ian 05, 2008 8:06 pm
de goangaus
Acum e totul OK, nu stiu ce s-a intamplat.

Ceva sfaturi pentru rodaj? Am trecut de mia de km, am incercat sa nu depasesc 3000, dar nu mi-a iesit mereu ).
Sa ma mai abtin sau acum pot sa o calc?

Scris: Dum Ian 06, 2008 1:44 pm
de allexino
Mie dealerul mi-a sugerat sa nu depasesc 3500 rpm pana fac 3000 de km. Deci poti sa o mai atingi un pic :wink:

Scris: Lun Ian 07, 2008 1:08 pm
de goangaus
QUOTE (allexino)Mie dealerul mi-a sugerat sa nu depasesc 3500 rpm pana fac 3000 de km. Deci poti sa o mai atingi un pic :wink:
Merci pentru sfat.

Tie cu ce cauciucuri ti-a fost livrata masina? Eu am Dunlop SPORT 2050M. Am impresia ca sunt de vara, nu all season, ca prea patinez cu ele.
Le tot caut pe net dar nu prea gasesc. Am gasit un review la 2050 fara M si alea sunt de vara.

Scris: Mar Ian 08, 2008 9:42 am
de goangaus
Ieri am luat masina la servici, pe ruta Berceni-Titan-Pipera si retur.

Rezultatul:
- 4 ore de condus
- viteza medie 8 km / h
- consum mediu 17

Scris: Mie Ian 09, 2008 3:27 pm
de goangaus
Din lipsa de fonduri o sa pun doar doua anvelope de iarna, stiu ca nu e indicat, dar tot e mai bine decat deloc.
Am citit undeva ca e mai bine, daca ai doar doua anvelope de iarna, sa pui una pe fata si una pe spate, in diagonala. Ati mai auzit de asa ceva?

Scris: Mie Ian 09, 2008 3:44 pm
de vvede
Este total neindicat sa pui in diagonala! Daca iti iei doar 2 cauciuri le vei pune pe aceeasi punte! In cazul tau: 2 de iarna pe fata.
Ca regula generala: cele 4 cauciucuri trebuie sa fie aceeasi marca si model (si implicit acelasi profil ca si design). Daca nu se poate sa fie la fel toate 4, se vor pune 2 accelasi model si profil pe 1 punte (fie pe fata fie spate). Daca le incurcati (1 pe fata, 1 pe spate de acelasi profil) masina nu va mai fi la fel de manevreabila cu consecintele de rigoare

Scris: Mie Ian 09, 2008 3:47 pm
de goangaus
Si mie mi s-a parut aiurea ideea, am citit pe internet "sfaturi de la un expert"...