2008 Mitsubishi Lancer 1.5 109CP Cool Silver INVITE
Se pare ca o sa mai stam ceva timp fara manuale, asa ca va intreb pe voi.
Pentru radio:
Am urmatoarele setari pe care le pot seta ON/OFF:
AF
CT - asta e pentru ceas, sa regleze automat ora dupa nu stiu ce, trebuie sa fie off.
REG
TP-S
SCV
Daca stiti care pentru ce e, va rog sa-mi spuneti si mie.
Pentru computerul de bord:
In momentul de fata vad doar un consum mediu de la pornirea motorului pana la oprirea motorului. Cum vad un consum mediu general, pana la o resetare?
Mai am doua ecrane, cu A si B, unde am km. Pe A il folosesc sa-mi tin km partiali, il resetez cand fac plinul. La ce se mai poate folosi B-ul?
Consumul instant am inteles ca nu se poate vedea decat prin acea scala de la 1 la 20?
Pentru radio:
Am urmatoarele setari pe care le pot seta ON/OFF:
AF
CT - asta e pentru ceas, sa regleze automat ora dupa nu stiu ce, trebuie sa fie off.
REG
TP-S
SCV
Daca stiti care pentru ce e, va rog sa-mi spuneti si mie.
Pentru computerul de bord:
In momentul de fata vad doar un consum mediu de la pornirea motorului pana la oprirea motorului. Cum vad un consum mediu general, pana la o resetare?
Mai am doua ecrane, cu A si B, unde am km. Pe A il folosesc sa-mi tin km partiali, il resetez cand fac plinul. La ce se mai poate folosi B-ul?
Consumul instant am inteles ca nu se poate vedea decat prin acea scala de la 1 la 20?
- andrei6510
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm
Usor-usor cred ca le afli pe toate...
Asadar, eu stiu de AF (de la Colt) care vine, parca, de la Automatic Frequency.
E o chestie desteapta care e ok sa ramana ON pentru ca iti gasesti acelasi post de radio chiar daca se schimba frecventa de la un oras la altul.
Ex.: plec din Bucuresti cu radio Guerilla pe 92.8 si ajung in Braila tot pe radio Guerilla chiar daca e alta frecventa.
Asadar, eu stiu de AF (de la Colt) care vine, parca, de la Automatic Frequency.
E o chestie desteapta care e ok sa ramana ON pentru ca iti gasesti acelasi post de radio chiar daca se schimba frecventa de la un oras la altul.
Ex.: plec din Bucuresti cu radio Guerilla pe 92.8 si ajung in Braila tot pe radio Guerilla chiar daca e alta frecventa.
QUOTE (andrei6510)Usor-usor cred ca le afli pe toate...
Asadar, eu stiu de AF (de la Colt) care vine, parca, de la Automatic Frequency.
E o chestie desteapta care e ok sa ramana ON pentru ca iti gasesti acelasi post de radio chiar daca se schimba frecventa de la un oras la altul.
Ex.: plec din Bucuresti cu radio Guerilla pe 92.8 si ajung in Braila tot pe radio Guerilla chiar daca e alta frecventa.
Banuiam ca ar fi ceva de genul asta. S-ar putea din cauza asta sa am semnal prost in oras... In anumite momente fasaie, intra alte voci pentru cateva secunde, apoi revine.
Dar nu cred ca e normal.
Asadar, eu stiu de AF (de la Colt) care vine, parca, de la Automatic Frequency.
E o chestie desteapta care e ok sa ramana ON pentru ca iti gasesti acelasi post de radio chiar daca se schimba frecventa de la un oras la altul.
Ex.: plec din Bucuresti cu radio Guerilla pe 92.8 si ajung in Braila tot pe radio Guerilla chiar daca e alta frecventa.
Banuiam ca ar fi ceva de genul asta. S-ar putea din cauza asta sa am semnal prost in oras... In anumite momente fasaie, intra alte voci pentru cateva secunde, apoi revine.
Dar nu cred ca e normal.
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
comportamentul e normal, de asta a si fost inventata functia AF.
Problema e ca unele posturi, ca exemplu EuropaFM transmit ciudat. se pare ca Prahova transmite mult mai puternic decat B. si te trezesti pe la unirii, sau alte zone ultracentrale ca spune aia stirile .... ca si cum ar fi un disc stricat.
Pentru a scapa de acest incovenient, dezactiveaza functia AF, sau cauta un post de radio cu semnal OK.
Problema e ca unele posturi, ca exemplu EuropaFM transmit ciudat. se pare ca Prahova transmite mult mai puternic decat B. si te trezesti pe la unirii, sau alte zone ultracentrale ca spune aia stirile .... ca si cum ar fi un disc stricat.
Pentru a scapa de acest incovenient, dezactiveaza functia AF, sau cauta un post de radio cu semnal OK.
Vineri am incaltat-o de iarna, din pacate doar pe fata. Am pus Dunlop Winter Sport 3D. Pana acum..SUPER, diferenta de la cer la pamant.
Am fost si la MCar sa-mi ridic mult asteptatele presuri originale, primite bonus. Le-am luat, erau prinse toate 4 cu un plastic, le-am pus in portbagaj. Ieri le-am pus pe masina si surpriza, nu se potrivesc!!! Adika sunt pe acolo, dar nu la fix, cum ar trebui sa fie cele originale. Nici macar nu se potrivesc pe suportii de prindere de la sofer... Halal dealer, abea astept sa vad cu ce scuze vin maine.
Apropos, am inteles ca acum inmatricularea dureaza maxim 48 de ore. Daca vreau numere preferentiale tot atat dureaza?
Am fost si la MCar sa-mi ridic mult asteptatele presuri originale, primite bonus. Le-am luat, erau prinse toate 4 cu un plastic, le-am pus in portbagaj. Ieri le-am pus pe masina si surpriza, nu se potrivesc!!! Adika sunt pe acolo, dar nu la fix, cum ar trebui sa fie cele originale. Nici macar nu se potrivesc pe suportii de prindere de la sofer... Halal dealer, abea astept sa vad cu ce scuze vin maine.
Apropos, am inteles ca acum inmatricularea dureaza maxim 48 de ore. Daca vreau numere preferentiale tot atat dureaza?
QUOTE (goangaus)Se pare ca o sa mai stam ceva timp fara manuale, asa ca va intreb pe voi.
Pentru radio:
Am urmatoarele setari pe care le pot seta ON/OFF:
AF
CT - asta e pentru ceas, sa regleze automat ora dupa nu stiu ce, trebuie sa fie off.
REG
TP-S
SCV
Daca stiti care pentru ce e, va rog sa-mi spuneti si mie.
Pentru computerul de bord:
In momentul de fata vad doar un consum mediu de la pornirea motorului pana la oprirea motorului. Cum vad un consum mediu general, pana la o resetare?
Mai am doua ecrane, cu A si B, unde am km. Pe A il folosesc sa-mi tin km partiali, il resetez cand fac plinul. La ce se mai poate folosi B-ul?
Consumul instant am inteles ca nu se poate vedea decat prin acea scala de la 1 la 20?
Update pentru setarile sistemului audio:
AF - Automatic Frequency, ramane pe postul dorit chiar daca se schimba frecventa
CT - asta e pentru ceas, sa regleze automat ora dupa nu stiu ce, trebuie sa fie off.
REG ?
TP-S ?
SCV - Activare/Dezactivare reglare volum in functie de turatia motorului / viteza masinii.
Pentru radio:
Am urmatoarele setari pe care le pot seta ON/OFF:
AF
CT - asta e pentru ceas, sa regleze automat ora dupa nu stiu ce, trebuie sa fie off.
REG
TP-S
SCV
Daca stiti care pentru ce e, va rog sa-mi spuneti si mie.
Pentru computerul de bord:
In momentul de fata vad doar un consum mediu de la pornirea motorului pana la oprirea motorului. Cum vad un consum mediu general, pana la o resetare?
Mai am doua ecrane, cu A si B, unde am km. Pe A il folosesc sa-mi tin km partiali, il resetez cand fac plinul. La ce se mai poate folosi B-ul?
Consumul instant am inteles ca nu se poate vedea decat prin acea scala de la 1 la 20?
Update pentru setarile sistemului audio:
AF - Automatic Frequency, ramane pe postul dorit chiar daca se schimba frecventa
CT - asta e pentru ceas, sa regleze automat ora dupa nu stiu ce, trebuie sa fie off.
REG ?
TP-S ?
SCV - Activare/Dezactivare reglare volum in functie de turatia motorului / viteza masinii.
CT:
In Jp exista un sistem radio cu acoperire nationala care emite ora exacta, unica, a Japoniei.
TOATE ceasurile de pe piata japoneza, fie ele de mana, de perete, electronice sau mecanice, au integrat un receptor radio care in timp real ajusteaza posibilele deviatii datorate imperfectiunii mecanismelor/circuitelor interioare. Poate suna incredibil, dar daca nu te uiti atent poti cumpara chiar un ceas care nu are posibilitate de reglare manuala. Evident sunt si ceasuri fara acest sistem, dar va dati seama ca un japonez nu si-ar lua asa ceva .... ever.
Din cate stiu sisteme asemanatoare sunt implementate si in cateva state europene (Germania e unul din ele daca-mi aduc aminte) insa nu sunt folosite la scara larga, ci doar in anumite domenii unde chiar lucrul asta chiar face diferenta. Personal, sper sa nici nu fie folosite vre-odata by default de toata lumea. Unele dintre SF-urile japoneze sunt ele bune pana la un punct, dar nu prea le vad aducand vre-un plus calitatii vietii in sine, ba chiar din contra ...
(Banuiesc ca la asta se refera acel CT. Nu s-au mai straduit conceapa un alt sistem special pt Europa, ci au lasat user-ului posibilitatea sa dezactiveze SF-urile )
In Jp exista un sistem radio cu acoperire nationala care emite ora exacta, unica, a Japoniei.
TOATE ceasurile de pe piata japoneza, fie ele de mana, de perete, electronice sau mecanice, au integrat un receptor radio care in timp real ajusteaza posibilele deviatii datorate imperfectiunii mecanismelor/circuitelor interioare. Poate suna incredibil, dar daca nu te uiti atent poti cumpara chiar un ceas care nu are posibilitate de reglare manuala. Evident sunt si ceasuri fara acest sistem, dar va dati seama ca un japonez nu si-ar lua asa ceva .... ever.
Din cate stiu sisteme asemanatoare sunt implementate si in cateva state europene (Germania e unul din ele daca-mi aduc aminte) insa nu sunt folosite la scara larga, ci doar in anumite domenii unde chiar lucrul asta chiar face diferenta. Personal, sper sa nici nu fie folosite vre-odata by default de toata lumea. Unele dintre SF-urile japoneze sunt ele bune pana la un punct, dar nu prea le vad aducand vre-un plus calitatii vietii in sine, ba chiar din contra ...
(Banuiesc ca la asta se refera acel CT. Nu s-au mai straduit conceapa un alt sistem special pt Europa, ci au lasat user-ului posibilitatea sa dezactiveze SF-urile )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori