2008 Mitsubishi Lancer 1.5 109CP Cool Silver INVITE
Salutare,
Astazi m-am intors de la munte, am facut prima mie de km, abea am asteptat sa o alerg un pic pe Dealul Negru, insa a fost cam inghetat drumul si eram si cu cauciucuri de vara, asa ca nu m-am riscat prea mult.
Masina este superba, in curbe, pe serpentine, are o tinuta de invidiat, motorul, dupa 3000 suna bestial.
Despre primul consum, mediu urban/afara, facut cu metoda plinului, a iesit 8.8.
Dupa ultimul drum de astazi Sibiu - Pitesti, cb imi arata un consum mediu de 6.6, care, din cate am inteles pana acum este doar pe ultimul drum. Abea astept sa pun mana pe manualul ala...
Chestii care nu imi plac :
- suspensia destul de rigida(m-am mai acomodat)
- economie exagerata la anumite componente: torpedoul este refrigerat dar nu si iluminat, comenzile geamurilor electrice ,ale oglinzilor si butoanelor de incuiat usile si blocat geamurile nu sunt iluminate.
- cotiera este prea in spate si nu este glisanta.
- climatizarea automata functioneaza destul de ciudat. De ex: fixez pe 27 de grade merge ce merge si incepe sa bage aer rece. Bag mana in foc ca nu am 27 de grade in masina, ca nu sunt asa friguros. Daca dau pe 28 de grade, baga supercald la maxim, daca dau iar pe 27, baga iar rece...
- mai sunt ceva chestii, dar astept manualul si poate le scot de la minusuri...
- volanul nu este reglabil pe adancime, eu am 1.94, am scaunul la maxim in spate si am volanul cam departe de maini, nu ar fi stricat un reglaj...
Chestii care imi plac:
- sunetul motorului
- cum se infige, pentru un motor de 1.5
- de design nu mai vorbesc
- consumul pana acum mi se pare destul de bun
- controlul stabilitatii si al tractiunii. Am intrat cu doua roti pe zapada si doua pe uscat si mi-a intrat ASCul.
- sistemul audio destul de performant
- spatioasa.
Mai completez pe masura ce-mi aduc aminte.
Poze cu masina curata gasiti aici:
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=4654#4654
Poze cu motorul gasiti aici:
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=4725#4725
Astazi m-am intors de la munte, am facut prima mie de km, abea am asteptat sa o alerg un pic pe Dealul Negru, insa a fost cam inghetat drumul si eram si cu cauciucuri de vara, asa ca nu m-am riscat prea mult.
Masina este superba, in curbe, pe serpentine, are o tinuta de invidiat, motorul, dupa 3000 suna bestial.
Despre primul consum, mediu urban/afara, facut cu metoda plinului, a iesit 8.8.
Dupa ultimul drum de astazi Sibiu - Pitesti, cb imi arata un consum mediu de 6.6, care, din cate am inteles pana acum este doar pe ultimul drum. Abea astept sa pun mana pe manualul ala...
Chestii care nu imi plac :
- suspensia destul de rigida(m-am mai acomodat)
- economie exagerata la anumite componente: torpedoul este refrigerat dar nu si iluminat, comenzile geamurilor electrice ,ale oglinzilor si butoanelor de incuiat usile si blocat geamurile nu sunt iluminate.
- cotiera este prea in spate si nu este glisanta.
- climatizarea automata functioneaza destul de ciudat. De ex: fixez pe 27 de grade merge ce merge si incepe sa bage aer rece. Bag mana in foc ca nu am 27 de grade in masina, ca nu sunt asa friguros. Daca dau pe 28 de grade, baga supercald la maxim, daca dau iar pe 27, baga iar rece...
- mai sunt ceva chestii, dar astept manualul si poate le scot de la minusuri...
- volanul nu este reglabil pe adancime, eu am 1.94, am scaunul la maxim in spate si am volanul cam departe de maini, nu ar fi stricat un reglaj...
Chestii care imi plac:
- sunetul motorului
- cum se infige, pentru un motor de 1.5
- de design nu mai vorbesc
- consumul pana acum mi se pare destul de bun
- controlul stabilitatii si al tractiunii. Am intrat cu doua roti pe zapada si doua pe uscat si mi-a intrat ASCul.
- sistemul audio destul de performant
- spatioasa.
Mai completez pe masura ce-mi aduc aminte.
Poze cu masina curata gasiti aici:
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=4654#4654
Poze cu motorul gasiti aici:
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=4725#4725
- Fişiere ataşate
-
- 2008_0102Revelion_20080008.jpg (42.31 KiB) Vizualizat de 6019 ori
-
- 2008_0102Revelion_20080156.jpg (40.22 KiB) Vizualizat de 6018 ori
-
- 2008_0102Revelion_20080161.jpg (43.98 KiB) Vizualizat de 6019 ori
-
- 2008_0102Revelion_20080169.jpg (26.5 KiB) Vizualizat de 6019 ori
-
- 2008_0102Revelion_20080176.jpg (30.65 KiB) Vizualizat de 6018 ori
-
- 2008_0102Revelion_20080182.jpg (27.33 KiB) Vizualizat de 6019 ori
-
- 2008_0102Revelion_20080184.jpg (31.25 KiB) Vizualizat de 6019 ori
QUOTE (allexino)Mie dealerul mi-a sugerat sa nu depasesc 3500 rpm pana fac 3000 de km. Deci poti sa o mai atingi un pic
Merci pentru sfat.
Tie cu ce cauciucuri ti-a fost livrata masina? Eu am Dunlop SPORT 2050M. Am impresia ca sunt de vara, nu all season, ca prea patinez cu ele.
Le tot caut pe net dar nu prea gasesc. Am gasit un review la 2050 fara M si alea sunt de vara.
Merci pentru sfat.
Tie cu ce cauciucuri ti-a fost livrata masina? Eu am Dunlop SPORT 2050M. Am impresia ca sunt de vara, nu all season, ca prea patinez cu ele.
Le tot caut pe net dar nu prea gasesc. Am gasit un review la 2050 fara M si alea sunt de vara.
Este total neindicat sa pui in diagonala! Daca iti iei doar 2 cauciuri le vei pune pe aceeasi punte! In cazul tau: 2 de iarna pe fata.
Ca regula generala: cele 4 cauciucuri trebuie sa fie aceeasi marca si model (si implicit acelasi profil ca si design). Daca nu se poate sa fie la fel toate 4, se vor pune 2 accelasi model si profil pe 1 punte (fie pe fata fie spate). Daca le incurcati (1 pe fata, 1 pe spate de acelasi profil) masina nu va mai fi la fel de manevreabila cu consecintele de rigoare
Ca regula generala: cele 4 cauciucuri trebuie sa fie aceeasi marca si model (si implicit acelasi profil ca si design). Daca nu se poate sa fie la fel toate 4, se vor pune 2 accelasi model si profil pe 1 punte (fie pe fata fie spate). Daca le incurcati (1 pe fata, 1 pe spate de acelasi profil) masina nu va mai fi la fel de manevreabila cu consecintele de rigoare
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 50 vizitatori