2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Mar 02, 2012 11:10 am

Stiu ca nu vrei sa iei in calcul, dar varianta unei terminatii false pusa acolo doar sa umple spatiul este cea mai buna. Fara modificari, fara costuri, fara zgomot de drujba posedata. Asta e, la iarna nu scoate fum..mare branza. Oricum nu toata lumea care vede si pricepe

Daca nu si nu, poti trage o teava din fata tobei finale, si o supapa care sa deschida cand treci de 5 mii de ture, bypass la finala, utilitate pt a 2-a terminatie, zgomot de racheta + poate si un caltuz in plus.

Ar mai fi si varianta sa gasesti 2 silencere micute, abandonate de la vreo masina cu 2 tobe, pe care sa le adaptezi in speranta ca nu trebuie sa mai modifici celula rotii de rezerva, si sa iti si potoleasca zgomotul suficient. Fiind motor mic, gazele ar avea timp sa decelereze si sa se raceasca pe traseul asta care acum va fi de 2 ori mai lung practic dintr-un anumit punct..si cu 2 rezonatoare mici cred ca ai fi in limitele normale. Dar trebuie sa se pupe dimensiunile tevilor, si rezonatoarele sa functioneze in antifaza cu frecventele produse de motorul tau.

Tot varianta terminatiei false mi se pare cea mai ok, compromis intre evacuare stock si aspect placut. Si poate cu timpul, se va gasi si o varianta ok pt modificat evacuarea, si o aplici in momentul ala. Pana atunci nu ai nimic de pierdut, go for it

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Mar 02, 2012 11:32 am

De modificat locasul rotii de rezerva nici nu se pune problema si nici sa am o teava falsa nu as vrea dar in ultimul caz nu zic nu 100%. Daca nu gasesc alta solutie o sa ma gandesc bine intre variantele urmatoare:
1- pun bara identica si termin balciul
2- pun bara de ralli art, modific putin teava care iese di ntoba finala si a doua evacuare o las falsa.

Dar parca mai mult as inclina spre prima varianta, nu imi plac kiciurile si nici improvizatiile de prost gust.

Deocamdata nu ma grabesc sa o repar, masina merge si cu bara crapata oricum daca nu stii nu vezi ca e crapata. Pana in toamna cand imi expira casco am timp sau poate imi face cineva vreo bucurie si o schimb pe rcaul lui

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Vin Mar 02, 2012 5:15 pm

sau incearca sa tragi 2 tevi in Y, si pui 2 finale sport cu silencere...le iei mai de bun gust - nu burlane si cu silencer poate nu se aude tare...e doar o idee

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Mar 02, 2012 5:19 pm

As vrea sa aud pe viu cum suna niste evacuari duble modificate la cei care au lancer benzinar si ar fi dispusi pt o intalnire in bucuresti.

Avatar utilizator
Fshhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 11:13 am

Mesaj de Fshhh » Joi Mar 08, 2012 8:06 pm

Salut,

Am trecut si eu prin tot ce zici tu si finalitatea se gaseste in poza atasata.
Trebuie sa mai iei in considerare si faptul ca teava care o ai tu acum nu se potriveste pe scobitura care este pe bara de ralliart. (munca si aici)
Pe mine m-a dus in jur de 450 parca...nu-mi mai aduc aminte exact dar scrie in jurnalul meu de bord.
Fişiere ataşate
finala_dubla.jpg
finala_dubla.jpg (2.69 MiB) Vizualizat de 1827 ori

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mar 08, 2012 9:02 pm

Stiuca nu se potriveste pe scobitura si nu mar deranja sa o modific putin insa nu vreau evacuare oarba, vreau sa fumege amandou sau daca schimb finala cu totul vreau sa sune aproximativ la fel nu sa baraie ca o dacie cu toba sparta si nu gasesc o astfel de solutie(sunet aproximativ la fel si sa fumege ambele evacuari).

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Mar 13, 2012 8:51 pm

Dupa indelungi cautari, intrebari si alte sapaturi am reusit in seara asta sa gasesc o solutie viabila pentru evacuarea dubla care sa se potriveasca cu bara de ralliart. Solutia consta in gaurirea actualei tobe si sudarea unei tevi si in partea opusa. M-am intalnit in seara acesta cu un coleg de pe forum care a facut aceasta modificare si vreau sa va zic ca zgomotul produs de evacuare e aproape indentic cu cel de pe toba mea negaurita. Deci gaurind toba finala pentru a mai suda o teava zgomotul se schimba extrem, extrem de putin. Acum ca am gasit solutia nu mai imi ramane decat sa imi fac timp pentru a alerga pe la asigurari si service.
Abia astept sa imi vad lancerul cu fund de ralliart!!!

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Mar 13, 2012 8:57 pm

Partea de noxe nu se schimba deloc ?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Mar 13, 2012 9:19 pm

Nu cred, adica nu vad de ce. Toba finala nu are decat rolul de a atenua zgomotul, e amplasata dupa catalizator. Oricum partea asta nu prea ma intereseaza.
Nu am auzit pe nimeni care sa aiba probleme cu noxele dintre colegii forumisti fie ca si-au pus teava simpla fie ca au adoptat o alta metoda de a modificarea toba finala pentru a se pupa cu bara de ralliart.
Eu le recoman tuturor celor care mai vor bara de ralliart sa adopte aceasta solutie pe care urmeaza sa o adopt si eu, cel putin cei care au masina mai noua si au finala ovala cum o avea si colegul care mi-a oferit ocazia sa o ascult live(era vorba de un lancer 1.5). Banuiesc ca si cei care au finala mai veche din tabla usor gofrata sa zic asa ar putea adopta aceasta solutie.

Avatar utilizator
Fshhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 11:13 am

Mesaj de Fshhh » Joi Mar 15, 2012 12:49 pm

Bravo, e o idee buna daca e si fezabila.
Am avut si eu ideea asta dar am intrebat la stelco si mi-a raspuns clar omul de acolo ca nu se poate da o gaura in mijlocul tobei finale sa se poata trage o teava de acolo pentru ca are si toba asta niste canale prin care gazele circula intr-un anumit fel. Daca ii dai o gaura aleatoriu si nu tii cont de canalele alea, poti sa strici dinamica tobei.

Ma pui si pe mine in legatura cu persoana care are facuta modificarea asta? Nu de alta, dar as vrea sa aflu mai multe detalii ca poate rezolv si eu evacuarea stanga tot asa.

Mersi

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori