2010 Lancer Sportback Ralliart

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Lun Ian 21, 2013 8:44 pm

Adica 5w30 10w40 15w50
Iar la cutie ma refer ca,trebuie cineva care stie exact ce face mai ales cand este vorba de schimbat discurile de ambreiaj.

Cutia este pretentioasa cand vine vorba de umblat la ea.Si au fost cateva exemple in Ro care au zis ca stiu ei ce fac si sa ales prafu.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Lun Ian 21, 2013 9:02 pm

QUOTE (sicae2k @ Jan 20 2013, 12:16 AM) Dupa vreo luna nu am mai simtit nici o diferenta. Poate m-am obisnuit eu cu ele, poate s-au uzat...

Ce ma sfatuiesti? Red stuff sau yellow stuff? Nu fac curse cu ea dar nu se stie cand ai nevoie de o frana buna si ca sa fiu sincer mi s-au parut cam nesigure franele ei stock (parca ma asteptam la mai multa eficienta).
Multumesc

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Ian 21, 2013 9:52 pm

La cutia de viteze SST va recomad sa schimbati uleiul la reprezentanta.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Lun Ian 21, 2013 10:04 pm

Sau Colina

@racingcode ralliart are active?

Avatar utilizator
sicae2k
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 22, 2010 9:47 am

Mesaj de sicae2k » Mar Ian 22, 2013 4:37 pm

QUOTE (speed29 @ Jan 21 2013, 10:04 PM) Sau Colina

@racingcode ralliart are active?

da, si la ralliart e activ, doar ca e fara Y, doar ACD

Avatar utilizator
sicae2k
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 22, 2010 9:47 am

Mesaj de sicae2k » Mar Ian 22, 2013 4:42 pm

QUOTE (wall @ Jan 21 2013, 09:02 PM) Ce ma sfatuiesti? Red stuff sau yellow stuff? Nu fac curse cu ea dar nu se stie cand ai nevoie de o frana buna si ca sa fiu sincer mi s-au parut cam nesigure franele ei stock (parca ma asteptam la mai multa eficienta).
Multumesc

wall, nu pot sa ti le recomand, nu mai simt nici o diferenta fata de cele stoc si am impresia ca se vor consuma mai repede. mai mi-a bagat si cineva in cap ideea ca imi vor strica discurile mai repede. in plus, cum a fost zilele astea umezeala in bucuresti, cum lasam masina nemiscata 2-3 zile cum se lipeau de discuri si trosneau la plecare...

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Ian 22, 2013 7:08 pm

ok multumesc

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Ian 22, 2013 8:03 pm

Incearca o firma serioasa nu EBC, am mai multi prieteni cu probleme cu ele. Nu doar tocit prematur, ci si ovalizat discuri (unul cu redstuff si turbogroove pe fata, si altul cu USR si nu stiu ce gama de placute pe spate). Vezi ce optiuni ai de la ATE. Eu asta folosesc, ATE pe forfour si TRW pe sx4 (Inainte aveam trw si pe smart dar mi s-a facut o oferta foarte buna la ATE). Franeaza FOARTE bine, nu bine. Dar sa nu iei variantele ieftine de la ATE sau TRW, iei gama superioara. Daca vrei iti pot recomanda un magazin cu preturi bune pt ATE.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Ian 22, 2013 9:11 pm

Daca sunteti din Bucuresti sau din alta parte, dar sunteti dispusi sa faceti drumul pana aici va putem recomanda un service unde se poate schimba uleiul la SST. Spun asta pentru ca sunt multe SST in tara si poate ca le e mai ieftin sa mearga la reprezentantele locale decat sa vina pana aici.
Desigur si restul operatilor de service si intretinere se poate face acolo dar partea de cutie era mai sensibila.

Avatar utilizator
a_liverpool
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm

Mesaj de a_liverpool » Mar Feb 12, 2013 2:12 pm

Sugestiile astea cu schimbatul uleiului la 7500 de km in loc de specificatiile din manual mi se par tehnici de marketing racingcde. EU te inteleg ca vrei sa faci bani, dar cred ca producatorul a ales tipul ala de ulei pentru ca ei au testat uleiul ala si stiu ca isi mentine proprietatile pentru kilometrajul recomandat. Asta e valabil si la motoare, in Cipru, Grecia, Anglia nu se schimba uleiul la un diesel, de exemplu, la 6000 km cum schimba romanii nostri. SI ca sa nu ai replica in astea 3 tari in general intalnesti masini japoneze, nemtesti sunt foarte putine si daca sunt, sunt doar bmw-uri si mercedes. Iar pentru mitsu va recomand sa va interesati pe site-urile din anglia despre probleme....aia cunosc foarte multe pe forumuri si nu mai zic in service-uri. Incomparabil cu ce e la noi in tara.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori