2010 Lancer Sportback Ralliart
QUOTE (sicae2k @ Jan 20 2013, 12:16 AM) Dupa vreo luna nu am mai simtit nici o diferenta. Poate m-am obisnuit eu cu ele, poate s-au uzat...
Ce ma sfatuiesti? Red stuff sau yellow stuff? Nu fac curse cu ea dar nu se stie cand ai nevoie de o frana buna si ca sa fiu sincer mi s-au parut cam nesigure franele ei stock (parca ma asteptam la mai multa eficienta).
Multumesc
Ce ma sfatuiesti? Red stuff sau yellow stuff? Nu fac curse cu ea dar nu se stie cand ai nevoie de o frana buna si ca sa fiu sincer mi s-au parut cam nesigure franele ei stock (parca ma asteptam la mai multa eficienta).
Multumesc
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
QUOTE (wall @ Jan 21 2013, 09:02 PM) Ce ma sfatuiesti? Red stuff sau yellow stuff? Nu fac curse cu ea dar nu se stie cand ai nevoie de o frana buna si ca sa fiu sincer mi s-au parut cam nesigure franele ei stock (parca ma asteptam la mai multa eficienta).
Multumesc
wall, nu pot sa ti le recomand, nu mai simt nici o diferenta fata de cele stoc si am impresia ca se vor consuma mai repede. mai mi-a bagat si cineva in cap ideea ca imi vor strica discurile mai repede. in plus, cum a fost zilele astea umezeala in bucuresti, cum lasam masina nemiscata 2-3 zile cum se lipeau de discuri si trosneau la plecare...
Multumesc
wall, nu pot sa ti le recomand, nu mai simt nici o diferenta fata de cele stoc si am impresia ca se vor consuma mai repede. mai mi-a bagat si cineva in cap ideea ca imi vor strica discurile mai repede. in plus, cum a fost zilele astea umezeala in bucuresti, cum lasam masina nemiscata 2-3 zile cum se lipeau de discuri si trosneau la plecare...
Incearca o firma serioasa nu EBC, am mai multi prieteni cu probleme cu ele. Nu doar tocit prematur, ci si ovalizat discuri (unul cu redstuff si turbogroove pe fata, si altul cu USR si nu stiu ce gama de placute pe spate). Vezi ce optiuni ai de la ATE. Eu asta folosesc, ATE pe forfour si TRW pe sx4 (Inainte aveam trw si pe smart dar mi s-a facut o oferta foarte buna la ATE). Franeaza FOARTE bine, nu bine. Dar sa nu iei variantele ieftine de la ATE sau TRW, iei gama superioara. Daca vrei iti pot recomanda un magazin cu preturi bune pt ATE.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Daca sunteti din Bucuresti sau din alta parte, dar sunteti dispusi sa faceti drumul pana aici va putem recomanda un service unde se poate schimba uleiul la SST. Spun asta pentru ca sunt multe SST in tara si poate ca le e mai ieftin sa mearga la reprezentantele locale decat sa vina pana aici.
Desigur si restul operatilor de service si intretinere se poate face acolo dar partea de cutie era mai sensibila.
Desigur si restul operatilor de service si intretinere se poate face acolo dar partea de cutie era mai sensibila.
- a_liverpool
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm
Sugestiile astea cu schimbatul uleiului la 7500 de km in loc de specificatiile din manual mi se par tehnici de marketing racingcde. EU te inteleg ca vrei sa faci bani, dar cred ca producatorul a ales tipul ala de ulei pentru ca ei au testat uleiul ala si stiu ca isi mentine proprietatile pentru kilometrajul recomandat. Asta e valabil si la motoare, in Cipru, Grecia, Anglia nu se schimba uleiul la un diesel, de exemplu, la 6000 km cum schimba romanii nostri. SI ca sa nu ai replica in astea 3 tari in general intalnesti masini japoneze, nemtesti sunt foarte putine si daca sunt, sunt doar bmw-uri si mercedes. Iar pentru mitsu va recomand sa va interesati pe site-urile din anglia despre probleme....aia cunosc foarte multe pe forumuri si nu mai zic in service-uri. Incomparabil cu ce e la noi in tara.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 69 vizitatori