Pagina 1 din 12

Scris: Joi Aug 12, 2010 11:17 am
de speed29
Intr-un final i-mi prezint si eu masina dupa un an si trei luni de cand sunt in posesia ei si cred ca 10-11 luni pe forum.Este un Lancer Invite cu mici modificari aduse intimp pe ici pe colo,la 300 km i-am facut resoftare maisna are acum aproape 60 000 km si nu am avut nici o problema cu motorul acum are 180 cp in motor 154 cp la roata si 397Nm la 3250rpm,filtru sport K&N,esapamet teava pana in spate,frane fata discuri 330 mm etrier 8 pistonase,folie carbon la interior peste argintiul de cacao,folie pe geamuri fata spate.Sunt foarte incantat de ea si in fiecare zi ma urc cu aceeasi placere,este singura masina de care nu m-am plictisit pana acum.Nu am avut probleme majore cu ea am schimbat bucsile la barile stabilizatoare si flansele la amortizoare la 40.000 km.Lovituri a facut cunostinta cu un mioritic la 120 km/h pe care la rupt in doua si cam atat.

Scris: Joi Aug 12, 2010 11:20 am
de cristibna
Sa te bucuri cat mai mult de ea Bogdan si sa ne ti si pe noi la curent cu ce vrei sa-i mai faci , ca presimt eu ca nu te opresti doar la ce ai facut pana acum .

Scris: Joi Aug 12, 2010 11:21 am
de laudia1975
Felicitari si succes in continuare!
Pedanta in pasiune sau invers intotdeauna de apreciat!
Mai incanta-ne ...

Scris: Joi Aug 12, 2010 11:24 am
de speed29
Multumesc Cristi,nu ma voi opri aici urmeaza o suspensie completa de rally si un buget de inca 3000 pentru motor si cutie.

Scris: Joi Aug 12, 2010 11:34 am
de cix
Bravo, ai bagat ceva banuti in ea. Mi-au atras atentia cateva chestii:
- Franele: cat au costat discurile si etrierele pe fata? Din cate imi pare mie etrierele au doua pistonase pe o parte si doua pe o parte, adica patru pe un etrier. Ai mai schimbat si alte componente la frane (pompa, conducte)? Cat de mare e diferenta?
- Esapamentul: Cum suna noua toba avand in vedere ca e diesel? Ai facut-o custom sau e cumparata gata facuta? E chiar numai teava din fata pana in spate?

Cu cat ti-a crescut consumul dupa modificarile facute?

Si eu sunt de parere ca grila aia cromata nu da bine pe stilul agresiv al masinii. In cazul tau si alb ar fi mai bine decat cromat - ca sa o asortezi cu jantele. Dar pana la urma tine de gusturi
Sa te bucuri de ea cat mai mult si fara incidente.

Scris: Joi Aug 12, 2010 11:46 am
de speed29
Franele in Romania costa 2000 euro eu le-am achizitionat cu 1200 direct de la producator,un etrier are 8 pistonase nu 4 are 4 pe o parte si 4 pe alta nu a trebuit modificat nimic altceva de oarece etrierele inghit aceeasi cantitate de lichid sunt facute pe comanda,diferenta este ca franeaza la fel de bine ca un evo.Esapamentul suna foarte bine in ture cand masina este in sarcina si foarte putin la relanti.Masina o am de la 0km si a fost invite normal.Este teava de 60 din fata pana in spate.Jantele vreau sa le fac negru mat.Cele de iarna sunt Enkei modelul dupa evo 8.

Scris: Joi Aug 12, 2010 12:11 pm
de speed29
poza janta

Scris: Joi Aug 12, 2010 12:13 pm
de COObra
cu franele, m-ai dat pe spate. foarte tare. nu am reusit sa citesc ce scrie pe ele.
si da, au 4 pe o parte
bafta in continuare

Scris: Joi Aug 12, 2010 2:20 pm
de speed29
Franele sunt K-sport si folosesc placute de evo 9.Prima data am vrut sa pun etriere de evo9 dar nu se potrivesc la prinderea pe fuzeta plus trebuia si pompa de frana.

Uite si poza la care m-am uitat cateva luni

Scris: Joi Aug 12, 2010 2:42 pm
de Devik aka Alex
Frumoasa, imi place
Esapamentul si fitru sport pe diesel ... cum se aude masina ?