Pagina 1 din 3

Scris: Dum Iun 06, 2010 9:32 am
de PaulB
Salutari,

Intr-un final glorios, dupa lupte seculare ce au durat 2 luni, am reusit vineri 04.06.2010 sa ridic un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MT Intense din parcul reprezentantei din Brasov.

Pana acum am facut 730km Brasov - Bucuresti - Mamaia si retur, si sunt incantat de stabilitate, dotari si felul in care atrage privirile .

Dotarile incluse la nivel Intense, pretul, garantia, reteaua de dealeri nationala, o recomanda ca o afacere in Romania de azi, daca urmaresti sa iesi din standardul Renault, VW.

Despre consum nu vorbesc inca deoarece fiind in prima mie de km, nu-l consider relevant.

Vanzatorii mi-au "vandut" un consum mediu de 8%, dar cred ca va fi real undeva pe la 10% tinand cont de faptul ca 70% din timp va sta in traficul din Bucuresti si restul national.

Asa cum am promis in topicul in care ceream sfaturi, am sa tin un jurnal al masinii non-tehnic pentru a fi de folos si altora, care cocheteaza cu ideea de achizitiona o masina asemanatoare.

Cele bune,

Paul

Scris: Dum Iun 06, 2010 10:06 am
de Malakai
Felicitari pentru alegere Paul, va doresc multi km impreuna fara incidente! Sa nu uiti sa o uzi...

Scris: Dum Iun 06, 2010 10:44 am
de PaulT
Felicitari pentru achizitie! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Ai facut o alegere buna.

Scris: Dum Iun 06, 2010 9:55 pm
de cix
Este cumva cea la care nu se platea taxa de prima inmatriculare pentru ca a fost inscrisa de ei inainte de 1 ianuarie? Daca da, sa stii ca m-am urcat in ea Felicitari. Consider nivelul intense cel mai bun raport dotari / pret.

Scris: Lun Iun 07, 2010 7:01 am
de PaulB
QUOTE (cix @ Jun 6 2010, 09:55 PM) Este cumva cea la care nu se platea taxa de prima inmatriculare pentru ca a fost inscrisa de ei inainte de 1 ianuarie? Daca da, sa stii ca m-am urcat in ea Felicitari. Consider nivelul intense cel mai bun raport dotari / pret.


Era inmatriculata la 31.12.2009, si am scapat de acea taxa de inmatriculare. Mi-au spus ca a fost masina de showroom )

Multam fain de urari.

Scris: Lun Iun 07, 2010 2:14 pm
de marius_EVO
s-o stapanesti sanatos si sa ai un jurnal de bord in care sa ne dai numai vesti bune!!!...ceva planuri de viitor?...schimbari?...modificari?...imbunatatiri?

Scris: Lun Iun 07, 2010 3:21 pm
de chacha
Am mai ziss-o si pe alte topicuri. Caroseria mea preferata de Mitsu (impreuna cu cea de L200). Superba...sa o stapanesti sanatos.

Scris: Lun Iun 07, 2010 6:29 pm
de Fshhh
Bun venit si s-o stapanesti sanatos!

Scris: Dum Iun 20, 2010 9:18 am
de PaulB
Neata tuturor,

Am 1800km, din care 40% din ei sunt facuti in Bucuresti si restul pe A2 si DN1, si asa cum spunea un bun prieten al meu, masinuta asta face tot ce vrei tu, dar sa nu o intrebi de consum ).

N-am reusit sa reduc consumul mediu sub 9.9/100km si asta pe 300km facuti pe A2 cu tempomatul in functiune.

Am fost oarecum dezamagit de comportamentul masinii in vitezele 2 si 4, pana am inteles ca am voie sa schimb la 3500 -4000 de ture, dupa ce am ajuns la 1000km rulaj. Nu aud zgomote suspecte, greierasi....si e interesant sa nu aud motorul in relanti la stop.

Am folosit doar benzina cu cifra octanica de minim 98, de la Petrom, OMV si Rompetrol, si cam ustura la consumul actual. Desi in manual si pe capac scrie 95+, am sa evit benzina de 95, pe cat posibil.

Cam atatica pot sa va dezvalui, abia astept sa ajung la 5000-10000km, sa vad comportamentul, consumul, zgomotele, articulatiile si tot asa .

Cele bune,

Paul

Scris: Mie Iun 23, 2010 12:52 pm
de andrei00
Sa o stapanesti sanatos.Dupa 3000 de km iti recomand calduros sa schimbi la 6500(de fapt de la 4000 de ture iti arata masina ce poate ).Eu am 33k cu a mea si pot sa-ti spun ca am un consum neregulat (si 14-15 in oras dar si 10-11 tot in oras in functie de traficul si dispozitia mea din ziua respectiva), dar la 100km/h e undeva la 8.5 si la 140 undeva la 10. Eu i-am pus filtru K&N ca ala de pe masina de la prima revizie de 20k ar fi trebuit schimbat, dar eu nu am vrut si ei nu au insistat, oricum la 60k au obligatia sa-l schimbe(conform cu standardelor impuse de Mitsubishi), asa ca il tin pe asta vechi in portbagaj si cand ma duc la 40k il pun pe masina ca sa evit discutiile si pierderea garantiei.Masina inca nu are greierasi si inca nu "troncane". Pacat de vopsea (lac) ...e foarte proasta (sare imediat..asa ca ai grija pe unde o lasi, a mea cel putin e plina de zgarieturi ).La cat mai multi kilometrii fara evenimente.