2009 Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Intense

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Mie Iun 23, 2010 1:52 pm

sa o stapanesti sanatos is fara incidente .. masina chiar face ce vrei tu, dar pana la ora limita, o sa o descoperi tu ... vopseaua e pretentioasa asa ca ai grija pe unde o speli si pe sub ce pom o lasi ...

numai bine si felicitari pt azhizitie !

Avatar utilizator
PaulB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 06, 2010 9:08 pm

Mesaj de PaulB » Mie Iun 30, 2010 8:48 pm

O spal destul de des, si o si degresez la recomandarea spalatorilor profesionisti.

Am gasit o bucata de portiera rosie, ce s-a infipt intr-o portiera a mea, si mi-a sarit putin vopseaua, dar inca pot sa spun ca e ok.

Azi am avut parte de un "domn" care s-a ocupat de RAR din partea companiei de leasing, care a avut grija sa-mi strice toata ziua cu modul "extrem de amabil" in care mi-a spus, ca pe el nu-l intereseaza ca nu o sa pot circula cu masina din cauza schimbarii numerelor, si ca asta e viata.

Dupa un mesaj scris catre compania de leasing, lucrurile s-au aranjat....de la cateva zile sau cat o dura la logistica, la o singura zi.

M-am simtit furios, pe un individ, care pur si simplu s-a purtat ca un ospatar de pe vremea ailalta, in care ti se servea un ness...si trebuia sa-ti spui o rugaciune si un Aleluia ca ai fost norocos sa aiba timp de tine.

Poate cand natura, va avea grja de acea generatie o sa putem sa evoluam si noi ca popor.

Mitsu rules, si nu regret deloc...am ajuns la 2600 km, consumul e inca dureros, dar momentele in care masina se strecoara in aglomeratie si stiu ca nu a dat tot ce poate face toti banii .

Paul,

Avatar utilizator
PaulB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 06, 2010 9:08 pm

Mesaj de PaulB » Mie Oct 20, 2010 11:05 pm

10200 de km din 4 iunie pana acum .

Fara probleme, chiar deloc, nu trancane, nu s-a puturosit, e la fel de gurmanda dar m-am obisnuit ca nu e o masina pentru ecologisti.

Singura chestie care ma cam streseaza e faptul ca discurile de frana de pe rotile din fata, le cam gasesc pe jenti

Nu cred sa scap de revizia de 15.000km, fara schimb de discuri de frana. Ca sa fiu "zgarcit" daca le schimb pe cele din fata cu cele din spate...ies mai ieftin?

Glumesc cu partea de schimbarea discurilor de pe fata in spate, dar n-am crezut sa ajung sa schimb discurile atat de repede.

Probabil in ianuarie o sa fac revizia de 15.000km, si sunt curios de costuri per total.

Apropos de iarna, am o oferta de jenti tabla de 16 cu cauciucuri de iarna la 3900 Ron cu TVA inclus.

Aveti cumva alternative sau sfaturi legate de jenti pentru iarna?

Cele bune,

Paul

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Oct 21, 2010 12:09 am

Sigur nu te refereai la placutele de frana? sau poate nu am inteles eu bine faza cu ``le cam gasesc pe jenti`` . Din cate stiu eu ``praful`` eliminat de placutele de frana se depune pe jante. Cat despre oferta de iarna la banii aia iti iei doua seturi de prin alte parti. Numai bine.

Avatar utilizator
PaulB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 06, 2010 9:08 pm

Mesaj de PaulB » Joi Oct 21, 2010 7:29 am

Scuze...ma refeream la placutele de frana. Aseara am citit in carnetelul de revizii, si am citit cu mare mirare ca intervalul de revizii ar fi de 20.000km.

O sa sun azi la Mitsubishi sa verific, deoarece imi aduc aminte ca mi-au spus ca prima revizie e la 15.000km.

Daca aveti furnizori de jante+cauciucuri de iarna cu preturi mai normale decat oferta pe care o am acum, v-as ramane recunoscator sa mi le trimiteti.


Cele bune,

Paul

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Oct 21, 2010 9:14 am

Cauta pe net sunt zeic de situri care vnad jenti si cauciucuri la preturi rezonabile, cu msa dai 3900ROn pe un set de jenti de tabla cu cauciucuri?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Oct 21, 2010 10:33 am

Mai sunt si de 16inch. Pe 16, doar cauciucurile ar fi cam 400ron bucata, iar jantele sunt cam 68 euro bucata.

Avatar utilizator
PaulB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 06, 2010 9:08 pm

Mesaj de PaulB » Vin Oct 22, 2010 4:28 pm

Am gasit totusi ceva mult mai ok

GOODYEAR 205/60/1692T UG7+ IARNA 450 Ron
NOKIAN 205/60/1692H WR G2 IARNA 454 Ron

Pachet (4 jante si 4 anvelope ) cu anvelope GoodYear 2777.8 Ron

Pachet (4 jante si 4 anvelope ) cu anvelope Nokian 2793 Ron

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Oct 22, 2010 6:50 pm

as lua nokianurile fara sa stau pe ganduri (asta ca si anvelope, ca si bani nu stiu cat de bine sunt ca nu-s la curent cu preturile)

Avatar utilizator
PaulB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 06, 2010 9:08 pm

Mesaj de PaulB » Vin Oct 22, 2010 11:17 pm

Mi se pare interesant, poate sunteti si voi interesati:


2010 Auto Bild Performance Winter Tyre Test
Winter tyres are a hot subject at the moment, with new tests being released weekly. Usually winter tyre tests focus on the smaller tyre sizes winter tyres are often used in, meaning if you drive a performance car and are interested in ultra high performance winter tyres you have to hope the tyres tested in the smaller sizes have the same attributes in the larger sizes.

Fortunately this year Auto Bild have released a secondary winter tyre test using 245/45 R 18 sized tyres. The tyres were tested on an Audi TT and had the usual mix of tests on dry, wet and snowy roads.

One result worth noting is the TyreReviews favourite Nokian WRG2 finishing last. Rest assured it?s still a good tyre for the UK climate, the test scoring was bias towards snow performance, but Auto Bild commended the WRG2?s sporty dry handing and good wet grip.

Here are the full results with breakdown

1st:
Dunlop SP Winter Sport 3D

Total: 25 / Dry: 7 / Wet: 9 / Snow: 9
Positive: Excellent winter properties with excellent cornering on hard-packed snow, very good aquaplaning properties, dynamically balanced handling characteristics on wet and dry track
Negative: Slightly higher noise levels

2nd:
Continental WinterContact TS 830 P

Total: 24 / Dry: 6 / Wet: 8 / Snow: 10
Positive: Excellent winter properties with the best traction and shortest braking distances on snow, excelling aquaplaning properties, dynamic handling characteristics with short braking distances on wet roads
Negative: Slightly long dry braking distances

3rd:
Pirelli Sottozero Serie II

Total: 21 / Dry: 7 / Wet: 7 / Snow: 7
Positive: Good winter performance with safe cornering on snow and ice, balanced dynamic performance on wet and dry roads, low rolling resistance
Negative: Slightly longer stopping distances on wet and dry surfaces

4th:
Goodyear Ultra Grip Performance 2

Total: 20 / Dry: 6 / Wet: 6 / Snow: 8
Positive: Convincing winter performance with short braking distances on snow, sufficient aquaplaning performance, safe driving on wet and dry surfaces
Negative: Slightly longer braking distances on dry roads, increased rolling resistance

5th:
Nokian WRG2

Total: 17 / Dry: 7 / Wet: 5 / Snow: 5
Positive: Good safety margin in the wet, sporty handling with short braking distances on dry roads
Negative: Only satisfactory winter characteristics, slightly extended braking distances on a wet track

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori