Pagina 53 din 56

Scris: Lun Apr 23, 2012 10:41 pm
de volint
QUOTE (Malakai @ Apr 23 2012, 08:43 PM) Am revocat comanda.
Nu intrebati de ce. Nici eu nu am un raspuns exact.
Raman la filtrul OEM.

@Master4Mariners, nu castigi (mai) nimic dpdv al puterii, unii totusi barfesc de un insignifiant 1-2 CP.
Se schimba putin zgomotul motorului si "cica" masina trage o idee altfel (in bine) la turatii joase.


Rectificare : inalte ^

Castigi un placebo, consum mai mare si ceva arogantza si nesimtire pe drum... asta in primele 2-3-6 luni. Dupa ce te obisnuiesti cu gadgetul si realizezi ca e doar un filtru care e ceva mai permisiv, vei vedea ca de fapt castigul e financiar (in cativa ani) si calitativ - asta din cauza tipului de filtrare: uscat versus umed (era sa zic umectat).

Eu ma filtrez de vreo 12-13 ani cu kn si n-am avut mai nimic de reprosat... doar pretul de achizitie.

Spor la tunerit galagia de la filtru.

Edit:

Pt puteri mai mari inspirati-va de la hamericani: "is not replacement for displacement"

La mai mare.

Scris: Lun Apr 23, 2012 11:06 pm
de Malakai
Volint, multumesc pentru interventie!

Scris: Lun Apr 30, 2012 12:34 pm
de Malakai
Revizia 2 - done.
Filtru aer, filtru ulei, filtru polen (25% reducere), ulei (5w40), verificare integrala masina (placutele de frana mai duc deocamdata), manopera (2.4h) - 772 ron parca.
Am putut sta langa masina. Revizia a fost facuta la dealerul local de un tip tanar, Teo. (recomand, foarte calm si foarte explicit).

Masina se simte altfel, chiar era nevoie de revizie.
Motorul se aude mai curat cand e in sarcina, masina se infinge altfel, nu mai miroase a sobolani cand dau drumu' la ACC, ACC'ul functioneaza (raceste) mai bine.

Scris: Lun Apr 30, 2012 1:27 pm
de sabin.b
Filtrul de aer l-ai schimbat la fiecare revizie, sau doar din 2 in 2? Eu va trebui sa ii fac revizia de 20.000 km la a mea in luna mai si ma gandesc sa le cer sa schimbe si filtrul de aer, chiar daca in planul service nu scrie inlocuirea lui asa de des.

Scris: Lun Apr 30, 2012 3:31 pm
de Malakai
Abia acum l-am schimbat.
E in orice caz exagerat de scump. 180 Ron.
Cred ca merita un filtru sport aftermarket dupa o buna documentare in prealabil pentru a face alegerea corecta.

Scris: Dum Sep 30, 2012 4:54 pm
de Malakai
Bai n-am mai scris de pe 30 aprilie...
Foarte multe nu-s de zis... am facut ITP'ul, si-am rulat 'turbofin' fara probleme. Sper sa ne intelegem tot asa. Momentan, in jur 42k km. La inceputul lui octombrie rezolvam portierele atacate discret de grindina cazuta la noi in oras in urma cu cateva luni. Cam asta e.

A, da, inca ceva.
Azi, record personal de consum:
Galati-Panciu, 2 persoane, fara bagaje, AC tot drumul, am ajuns la destinatie cu 5.2%, asta dupa ce pana la Tecuci am ajuns cu consum 4.8%.
Panciu-Galati, 3 persoane, portbagaj plin de bagaje si alte chestii, AC tot drumul, am ajuns inapoi in Galati cu 5.3%.

Tinand cont ca e benzinar e de apreciat, ce zic eu aici e consum de diesel!
Mers lejer, legal, plimbare de duminica, cu anticipari ale traficului, relax total.
Asadar se poate si asa!

Scris: Lun Oct 01, 2012 9:29 am
de Flipper
Dar plafonul, capota si portbagajul nu au fost si ele afectate de grindina?

Scris: Mar Oct 02, 2012 6:28 pm
de Malakai
Am scapat ieftin acolo...
Oricum planuiesc ca odata cu asta sa ii fac si o cosmetizare exterioara. Tot asa, un polish super fin sau o ceara mai "smechera".

Scris: Mar Oct 02, 2012 8:39 pm
de cojack
consumul ala e facut la pompa sau pe computer indicat?

Scris: Mie Oct 03, 2012 7:50 pm
de Malakai
Consumul este cel indicat de CB dar am facut un calcul estimativ la nr. de km si acolo era. Abaterea e foarte mica.