2010 Mitsubishi Lancer 1.5 Invite - 109cp Frost White
QUOTE (Malakai @ Apr 23 2012, 08:43 PM) Am revocat comanda.
Nu intrebati de ce. Nici eu nu am un raspuns exact.
Raman la filtrul OEM.
@Master4Mariners, nu castigi (mai) nimic dpdv al puterii, unii totusi barfesc de un insignifiant 1-2 CP.
Se schimba putin zgomotul motorului si "cica" masina trage o idee altfel (in bine) la turatii joase.
Rectificare : inalte ^
Castigi un placebo, consum mai mare si ceva arogantza si nesimtire pe drum... asta in primele 2-3-6 luni. Dupa ce te obisnuiesti cu gadgetul si realizezi ca e doar un filtru care e ceva mai permisiv, vei vedea ca de fapt castigul e financiar (in cativa ani) si calitativ - asta din cauza tipului de filtrare: uscat versus umed (era sa zic umectat).
Eu ma filtrez de vreo 12-13 ani cu kn si n-am avut mai nimic de reprosat... doar pretul de achizitie.
Spor la tunerit galagia de la filtru.
Edit:
Pt puteri mai mari inspirati-va de la hamericani: "is not replacement for displacement"
La mai mare.
Nu intrebati de ce. Nici eu nu am un raspuns exact.
Raman la filtrul OEM.
@Master4Mariners, nu castigi (mai) nimic dpdv al puterii, unii totusi barfesc de un insignifiant 1-2 CP.
Se schimba putin zgomotul motorului si "cica" masina trage o idee altfel (in bine) la turatii joase.
Rectificare : inalte ^
Castigi un placebo, consum mai mare si ceva arogantza si nesimtire pe drum... asta in primele 2-3-6 luni. Dupa ce te obisnuiesti cu gadgetul si realizezi ca e doar un filtru care e ceva mai permisiv, vei vedea ca de fapt castigul e financiar (in cativa ani) si calitativ - asta din cauza tipului de filtrare: uscat versus umed (era sa zic umectat).
Eu ma filtrez de vreo 12-13 ani cu kn si n-am avut mai nimic de reprosat... doar pretul de achizitie.
Spor la tunerit galagia de la filtru.
Edit:
Pt puteri mai mari inspirati-va de la hamericani: "is not replacement for displacement"
La mai mare.
Revizia 2 - done.
Filtru aer, filtru ulei, filtru polen (25% reducere), ulei (5w40), verificare integrala masina (placutele de frana mai duc deocamdata), manopera (2.4h) - 772 ron parca.
Am putut sta langa masina. Revizia a fost facuta la dealerul local de un tip tanar, Teo. (recomand, foarte calm si foarte explicit).
Masina se simte altfel, chiar era nevoie de revizie.
Motorul se aude mai curat cand e in sarcina, masina se infinge altfel, nu mai miroase a sobolani cand dau drumu' la ACC, ACC'ul functioneaza (raceste) mai bine.
Filtru aer, filtru ulei, filtru polen (25% reducere), ulei (5w40), verificare integrala masina (placutele de frana mai duc deocamdata), manopera (2.4h) - 772 ron parca.
Am putut sta langa masina. Revizia a fost facuta la dealerul local de un tip tanar, Teo. (recomand, foarte calm si foarte explicit).
Masina se simte altfel, chiar era nevoie de revizie.
Motorul se aude mai curat cand e in sarcina, masina se infinge altfel, nu mai miroase a sobolani cand dau drumu' la ACC, ACC'ul functioneaza (raceste) mai bine.
Bai n-am mai scris de pe 30 aprilie...
Foarte multe nu-s de zis... am facut ITP'ul, si-am rulat 'turbofin' fara probleme. Sper sa ne intelegem tot asa. Momentan, in jur 42k km. La inceputul lui octombrie rezolvam portierele atacate discret de grindina cazuta la noi in oras in urma cu cateva luni. Cam asta e.
A, da, inca ceva.
Azi, record personal de consum:
Galati-Panciu, 2 persoane, fara bagaje, AC tot drumul, am ajuns la destinatie cu 5.2%, asta dupa ce pana la Tecuci am ajuns cu consum 4.8%.
Panciu-Galati, 3 persoane, portbagaj plin de bagaje si alte chestii, AC tot drumul, am ajuns inapoi in Galati cu 5.3%.
Tinand cont ca e benzinar e de apreciat, ce zic eu aici e consum de diesel!
Mers lejer, legal, plimbare de duminica, cu anticipari ale traficului, relax total.
Asadar se poate si asa!
Foarte multe nu-s de zis... am facut ITP'ul, si-am rulat 'turbofin' fara probleme. Sper sa ne intelegem tot asa. Momentan, in jur 42k km. La inceputul lui octombrie rezolvam portierele atacate discret de grindina cazuta la noi in oras in urma cu cateva luni. Cam asta e.
A, da, inca ceva.
Azi, record personal de consum:
Galati-Panciu, 2 persoane, fara bagaje, AC tot drumul, am ajuns la destinatie cu 5.2%, asta dupa ce pana la Tecuci am ajuns cu consum 4.8%.
Panciu-Galati, 3 persoane, portbagaj plin de bagaje si alte chestii, AC tot drumul, am ajuns inapoi in Galati cu 5.3%.
Tinand cont ca e benzinar e de apreciat, ce zic eu aici e consum de diesel!
Mers lejer, legal, plimbare de duminica, cu anticipari ale traficului, relax total.
Asadar se poate si asa!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori