2010 Mitsubishi Lancer 1.5 Invite - 109cp Frost White
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
oke, ne-am programat pentru cea de-a doua revizie sambata, la dealerul local...
Pana atunci, m-am hotarat (cu greu) si am dat astazi comanda de un filtru de aer sport K&N de aici (multumesc nini pentru discutiile/lamuririle legate de acesta):
http://www.autozr1.ro/grandis-/241-filt ... ution.html
Pana atunci, m-am hotarat (cu greu) si am dat astazi comanda de un filtru de aer sport K&N de aici (multumesc nini pentru discutiile/lamuririle legate de acesta):
http://www.autozr1.ro/grandis-/241-filt ... ution.html
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Malakai , poti sa imi spui cu cat la suta din puterea masinii creste puterea filtrul pe care l-ai ales tu ? Se va simti ceva semnificativ la acceleratie ? Si eu m-am gandit ca filtrul de aer e una dintre primele modificari la masina . Filtrul de aer si evacuarea finala sunt printre primele lucruri pe care le voi schimba .
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Malakai@ Merci de raspuns , inainte sa scrii tu citeam aceleasi chestii pe care mi le-ai spus tu pe alte forumuri . Ai dreptate . Nu se merita schimbat filtrul , pentru 1-2 CP si aia cu semnul intrebarii , pt ca am inteles ca in putine cazuri castigul asta de putere exista si chiar se simte . Avantajul era ca se curata si il ai pana la 80-100 k km . Si eu luasem acum aceeasi decizie ca si tine . Nu se merita schimbat filtrul cu unul sport , mai bine schimb mai des filtrul original ca nu poate sa coste chiar o avere . Pentru mai multa putere , ca sa se simta semnificativ , am inteles ca ar trebui schimbata toata admisia dar si toata evacuarea si sigur as pierde garantia masinii . Cred ca ai luat decizia corecta .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori