2010 Mitsubishi Lancer 1.5 Invite - 109cp Frost White

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Sâm Mar 31, 2012 11:41 am

Fişiere ataşate
IMAG0574.jpg
IMAG0574.jpg (1.38 MiB) Vizualizat de 2416 ori

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Mar 31, 2012 12:34 pm

Arata super cu bara de ralli art. Pe spate ai modificat ceva sau ai lasat tot bara clasica?

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Sâm Mar 31, 2012 2:51 pm

E bara clasica doar ca acum se potriveste culoarea cu restul masinii...
Am in plan cateva modificari in viitorul apropiat dar vom vedea care sunt cele prioritare.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Sâm Mar 31, 2012 7:33 pm

roti mai mari sau faci ceva cu astea, praguri, pleoape(daca iti plac), vortex si eleron elegant....sa fie mai subtila...daca i-ai pune si bara de ralliart ar fi super

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Lun Apr 23, 2012 2:01 pm

oke, ne-am programat pentru cea de-a doua revizie sambata, la dealerul local...
Pana atunci, m-am hotarat (cu greu) si am dat astazi comanda de un filtru de aer sport K&N de aici (multumesc nini pentru discutiile/lamuririle legate de acesta):

http://www.autozr1.ro/grandis-/241-filt ... ution.html

Avatar utilizator
Master4Mariners
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm

Mesaj de Master4Mariners » Lun Apr 23, 2012 3:03 pm

Malakai , poti sa imi spui cu cat la suta din puterea masinii creste puterea filtrul pe care l-ai ales tu ? Se va simti ceva semnificativ la acceleratie ? Si eu m-am gandit ca filtrul de aer e una dintre primele modificari la masina . Filtrul de aer si evacuarea finala sunt printre primele lucruri pe care le voi schimba .

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Apr 23, 2012 3:08 pm

Nu cred ca se va simti ceva, doar ca va intra mai mult praf in motor.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Apr 23, 2012 5:30 pm

Filtrul de aer K&N nu mareste cuplul si nici puterea motorului, DOAR ofera posibilitatea de a-l folosi aprox. 100k km
cu respectarea intervalelor de curatare. pt asta exista kit-ul special disponibil pe acelasi site.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Lun Apr 23, 2012 8:43 pm

Am revocat comanda.
Nu intrebati de ce. Nici eu nu am un raspuns exact.
Raman la filtrul OEM.

@Master4Mariners, nu castigi (mai) nimic dpdv al puterii, unii totusi barfesc de un insignifiant 1-2 CP.
Se schimba putin zgomotul motorului si "cica" masina trage o idee altfel (in bine) la turatii joase.

Avatar utilizator
Master4Mariners
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm

Mesaj de Master4Mariners » Lun Apr 23, 2012 9:04 pm

Malakai@ Merci de raspuns , inainte sa scrii tu citeam aceleasi chestii pe care mi le-ai spus tu pe alte forumuri . Ai dreptate . Nu se merita schimbat filtrul , pentru 1-2 CP si aia cu semnul intrebarii , pt ca am inteles ca in putine cazuri castigul asta de putere exista si chiar se simte . Avantajul era ca se curata si il ai pana la 80-100 k km . Si eu luasem acum aceeasi decizie ca si tine . Nu se merita schimbat filtrul cu unul sport , mai bine schimb mai des filtrul original ca nu poate sa coste chiar o avere . Pentru mai multa putere , ca sa se simta semnificativ , am inteles ca ar trebui schimbata toata admisia dar si toata evacuarea si sigur as pierde garantia masinii . Cred ca ai luat decizia corecta .

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori