Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d Invite

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Dum Mai 13, 2012 3:57 am

Radule, ce ai facut tata ? Toata lumea sanatoasa ? Detalii te rog

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Mai 13, 2012 6:32 am

Cam trist filmuletul. Ce masina intentionezi sa iti iei? Tot Lancer?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Dum Mai 13, 2012 5:00 pm

Salutare.


Acum ca nu mai am masina, fiind dauna totala , m am gandit sa i fac o prezentare , asa este frumos.

Dupa intalnirea cu stalpul,am decis sa iau o masina noua. Pacat de motorizare 2.0 did ca nu se mai fabrica, in rest am fost cu ea... si am facut cu ea...... dupa cate am bagat-o si ce am facut cu ea, am simtit nevoia sa i fac , macar acum o prezentare...... Din cate m-a scos, serpentine, curbe , 5 persoane cu portbagajul full, intreceri.... etc.....

Noua masina este Lancer 1.8 DID 117 CP CU AS&G . Astept sa vina din Japonia . Dar nu se compara cu racheta 2.0 DID. Amintiri frumoase.....ce sa zic

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Mai 13, 2012 5:13 pm

Ce te-a facut sa mergi pe 1.8 DID 117 CP, iar nu pe 1.8 DID 150 CP? Te intreb, deoarece daca tot ai numit fosta (raposata) masina "racheta", atunci ar fi fost mai simplu sa iti iei 1.8 150 CP si nu ai mai fi spus ca "nu se compara". Ca sa nu mai vorbim ca despre 1.8 DID 117 CP se stiu prea putine, fiind o motorizare mai noua.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Dum Mai 13, 2012 5:30 pm

Salut.

Pe 18.04 am intrat cu masina in stalp. Iar de atunci pana saptamana trecuta am oscilat intre a repara masina si a cumpara una noua. De ce am stat pana acum>? Pentru ca am tot cautat 1.8 DID 150. Din pacate pe Lancer 1.8 did 150 cp nu se mai fabrica. Singura Motorizare pe care o sa fie pe Lancer o sa fie 1.8 DID 117CP. Si asta deoarece , Mitsu vrea sa intrdocua consum cat mai mic, noxe mici, etc..... Am cautat peste tot, la toti dealerii din Romania si au zis ca nu se mai fabrica 1.8 DID 150 CP. DOAR 117 CP . Asa ca am facut demersurile pt 18. DID 117 cp.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Mai 13, 2012 6:57 pm

Asta da stire: 1.8 di-d 150 CP nu se mai fabrica! Ciudat ca, pe site-ul Mitsubishi, nu doar ca nu gasesti motorizarea diesel de 117 CP, dar motorizarea de 150 CP se prezinta ca fiind inca disponibila. Probabil ca, totusi, mai exista undeva prin tara cateva masini ratacite, de vreme ce inca apare aceasta motorizare pe site. Altfel, ma gandesc eu, ar fi sters-o, la fel cum au facut cu Lancer Ralliart, care nu mai apare decat in varianta sportback, semn ca varianta sedan nu se mai gaseste.

Daca vor consum mic, atunci sa lucreze la el, dar nu sa scoata motorizari. Normal ar fi fost sa lase ambele motorizari, iar clientul sa poata alege.
Pe cand ti s-a spus ca iti va ajunge masina? Ce versiune ti-ai ales (invite, intense...)?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Mai 13, 2012 10:07 pm

Oare or fi si diferente fizice intre motoarele de 117 si 150 CP?

Mi-e sa nu fie doar un downgrade facut doar din soft, poate din motive de marketing?

(ca de ex. nu prea se intreaba ASX-ul cu motorizare si putere identica?)

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Lun Mai 14, 2012 8:50 pm

Cica sa nu mai polueze, turbina mai mica si 2 supape pe cilindru .

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mar Mai 15, 2012 2:15 pm

Salut.

A venit vremea sa ma despart de 2.0 DID . Acum cateva minute m-a sunat unu de la Group Ama, un inspector si mi a zis ca epava este evaluata la 4500 EURO.

Fiind in comunitate voi sunteti primii care afla pretul epavei. Ramane sa vad ce si cum.

Cine vrea sa vada 2.0 DID ORIENT RED , TOATA ISTORIA SA SA URMAREASCA MAI JOS.....


MASINA DE LA INCEPUT PANA IN PREZENT https://picasaweb.google.com/1144622555 ... 2Accesorii#


CUM ARATA 2.0 DID ALATURI DE STALP
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7891


PE UNDE A UMBLAT NOUL 2.0 DID SI IN FINAL UN COLAJ CA DREPT RASPLATA PENTRU CE A FACUT PT MINE, PT DRUMURILE ANEVOIOASE , SI ......
http://www.youtube.com/user/radu2010radu/videos



noua MASINA , SA RAMAN IN FAMILIE 1.8 DID 117 CP. 5.5 IN buc.

CAND AM TIMP O SA SCANEZ FOAIA CU DETALII. CICA AR FI PRIMA MASINA DIN ROMANIA, TRBUIE SA VINA DIN JAPONIA, O DESCARCA IN PORTUL DIN SLOVENIA SI DE ACOLO O ADUCE AICI...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Mai 15, 2012 8:06 pm

radu-lancer, de unde ai luat ornamentul de pe marginea capotei portbagajului dincate vad e cel de evo si costa 74euro la reprezentanta dar stikerele cu "spirit of competition", dar stikerele de pe aripile fata?

Cu ornamentul acela de pe capota portbagajului nu ai avut probleme ca eu il am pe cel cromat care defapt e o banda de cauciuc transparenta lipita peste un strat argintiu(folie de aluminiu cred) si care dupa 1 an au inceput sa se dezlipeasca straturile si sa se inegreasca pe alocuri. Va trebui sa inlocuiesc acest ornament si l-as pe cel de evo dar mi se pare prea scump si daca e fabricat pe aceeasi tehnologie mai bine ma lipsesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori