2010 Lancer Sport Sedan 1.8 143 Cp Cool Silver

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Fshhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 11:13 am

Mesaj de Fshhh » Sâm Noi 19, 2011 1:22 pm

O poza
Restul e can-can
Fişiere ataşate
20111119_112225.jpg
20111119_112225.jpg (2.69 MiB) Vizualizat de 3142 ori

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Sâm Noi 19, 2011 3:02 pm

Asa da! Acum arata super tare.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Dum Noi 20, 2011 9:20 am

Foarte Tare! A iesit super! S-o conduci sanatos!

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Dum Noi 20, 2011 5:21 pm

super tare...unde ai fost sa faci lucrarea?

Avatar utilizator
Fshhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 11:13 am

Mesaj de Fshhh » Dum Noi 20, 2011 6:28 pm

La Stelco

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Noi 21, 2011 7:26 am

In ce a constat lucrarea? Ti-au pus 2 tobe cate una pt fiecare evacuarere, o toba din care ies 2 tevi sau pur si simplu doar teava fara toba? Cat a costat?

Avatar utilizator
Fshhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 11:13 am

Mesaj de Fshhh » Lun Noi 21, 2011 10:53 am

Hey,

Nu am avut ideea de a face Y ca pe diesel si sa pun 2 tobe...am apelat la cea mai simpla si sa zicem...provizorie, evacuarea de pe stanga e "oarba". Pe dreapta am inlocuit teava originala care iesea din toba cu alta ca s-o aduc pe scobitura din bara asta. M-a costat aproximativ 450 ron, numai tipsurile au fost 120 fiecare...poate o sa ma loveasca vreodata o toba cu 2 evacuari sau vreo punga cu bani si o sa intreb daca pot sa o fac in Y ca pe diesel cu 2 tobe micute cu un silencer puternic pentru a acoperi zgomotul care oricum e destul de pronuntat fara toba originala.
Motivul pentru care nu a mers varianta cu treava in Y este ca spre deosebire de diesel, benzinara ar fi facut un zgomot naspa ca o huruiala...

Avatar utilizator
Fshhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 11:13 am

Mesaj de Fshhh » Joi Mar 01, 2012 10:33 pm

Salutare,

Am ajuns si la 2 ani de la achizitie si se cere o revizie de 2 ani (26000 km). Am sunat la service-urile din Bucuresti si am primit asa:
1. Metalurgiei aproximativ 1000 RON--ulei Mobil/Texaco 5w40
2. Expozitiei 900 RON --ulei Mobil/Texaco 5w40
3. Mit Motors -- ulei Mobil 10w40
A. 550 RON cu piese care nu sunt originale dar tot din service de la ei (acorda garantie)
B. 750 RON cu piese originale

Care sunt parerile voastre? Ati mai facut de curand revizii?

Avatar utilizator
Master4Mariners
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm

Mesaj de Master4Mariners » Dum Mar 04, 2012 6:21 pm

Felicitari pentru masina . Observ ca ai 1.8 M/T . Cum ti se pare masina ca performante ? Dar ca si consum ? Eu am comandat Iun Lancer Intense 1.8 dar vine de-abia in iunie si pana atunci mor de curiozitate ! Numai bine si multi km fara incidente!

Avatar utilizator
Fshhh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 11:13 am

Mesaj de Fshhh » Mar Mar 06, 2012 8:45 pm

Salut!

S-o stapanesti sanatos de pe acum si sa te bucuri de ea asa cum ne bucuram toti de ele.
Ca performante pot spune ca fuge destul de bine, la 4000 de ture se simte. Dar in acelasi timp nu poti considera masina asta o masina cu care sa te intreci...are 143 de cai pana la urma, ceea ce nu e extraordinar de mult.
Consumul...la mine tot astept sa mai scada...e maricel deocamdata la drum intins e in jur de 8, 8 si ceva iar in oras 11-12.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori