2007 Lancer Clasic , 1.6 , Negru

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Aug 25, 2009 3:34 pm

poate vi cu sx4 la o intalnire. Asi curios sa vad cum se prezinta masina. Multa bafta cu ea.

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Joi Feb 11, 2010 11:56 am

Se apropie revizia de 40.000 km pe care m-am hotarat sa nu o mai fac la service Mitsu pt ca in mai mi se termina garantia. Mi-am luat filtru de aer K&N , bujii NGK cu iridiu , filtru ulei Man si ulei Valvoline .
Si-a montat cineva pana acum filtru K&N si bujii cu iridiu pt ca am inteles ca motorul merge ( trage) mai bine .

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Feb 21, 2010 2:55 pm

filtru k&n in suportul original al masinii si-au montat mai multi forumisti; de bujii am citit pe aici doar ca vrea lumea sa-si puna. era ceva si pe la bursa de bujii.

sunt si eu curios daca sunt adevarate povestile ca daca iti pui filtru sport(in cazul nostru k&n) risti sa ai probleme cu debitmetru in timp? mai multi mecanici m-au sfatuit sa nu fac pasul asta!

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Dum Feb 21, 2010 6:32 pm

QUOTE (body @ Feb 11 2010, 11:56 AM) Se apropie revizia de 40.000 km pe care m-am hotarat sa nu o mai fac la service Mitsu pt ca in mai mi se termina garantia. Mi-am luat filtru de aer K&N , bujii NGK cu iridiu , filtru ulei Man si ulei Valvoline .
Si-a montat cineva pana acum filtru K&N si bujii cu iridiu pt ca am inteles ca motorul merge ( trage) mai bine .


Salut
Filtrul kn este f bun, nu afecteaza deloc functionarea masinii, pur si simplu este fabricat din alt material care permite utilizarea timp foarte indelungat. Nu trage nici mai bine, nici mai rau si renteaza doar daca ai de gand sa o tii inca 50-60 k pentru a merita investitia.
Bujiile cu iridiu sunt scumpe si nu vei vedea nici o diferenta...decat la buzunar. Temperatura de topire a miezului este f ridicata si prin urmare, o durata de viata mare dar, sa fim seriosi...daca bujiile ngk care echipeaza lancerul de 1.6 tin 80 k (cazul meu)...cat ai vrea sa utilizezi unele pe iridiu?
Oricum, mult mai bine sa investesti in consumabile de calitate si nu sa umpli buzunarele reprezantantei cu bani pentru filtre din carton si ulei de motor la butoi.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Dum Feb 21, 2010 7:37 pm

Ulei la butoi ? Cred ca de asta am avut parte si eu ...

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Dum Feb 21, 2010 8:08 pm

Serios, ce preferi...ulei mobil 1 in recipienti de 1 litru cumparat de tine sau mobil pus la reprezentanta din recipient de 200 l? Garanteaza cineva ca cel din butoi este de cea mai buna calitate?
Cand intri in reprezentanta vezi pliante cu mobil 1 ca ulei recomandat dar ei folosesc mobil simplu (made in turkey), eventual valvoline. Diferenta este imensa.

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Lun Feb 22, 2010 1:54 pm

Aseara am mers cu masinuta dupa revizie . Se misca muuuult mai bine , turatia creste mai rapid si raspunde mai promt la acceleratie . Am uitat sa precizez , uleiul e Made in USA ( chiar adus de la mama lor ) - bidoanele sunt la sfert de galon ( noua sute si ceva mililitri ) . Sunt incantat .
PS I-am servit ca desert si un aditiv benzina Casite - bidonas albastru .

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Lun Aug 02, 2010 1:24 pm

Acum doua zile am venit din concediu unde am facut cam 3800 km . Am mers cam 130-140 pe autostrada , am facut Grossglocknerul am traversat cateva orase , ma rog tot tacamul . Consumul 7,15% , ceea ce ma face multumit. Am fost 3 persoane plus f multe bagaje .AC permanent.

Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Lun Aug 02, 2010 1:38 pm

sper ca te-ai distrat bine.

a trebuit sa folosesti AC-ul in Austria ? Din cate imi aduc aminte acolo erau temperaturi foarte placute de 20 -25 grade, chiar si in Viena. De grossglockner nu mai spun ca erau nameti cat casa in mijlocul verii.

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Lun Aug 02, 2010 2:30 pm

Si in Austria mai putin vre-o 2-3 ore pe Grossglockner , da' si atunci dadeam pt dezaburire cate putin.
Sus de tot erau 0 grade , frig nene rau , ii dadea si un pic de lapovita.
Chiar si pe la 25 de grade bag AC-ul pt ca masina mea e neagra si cand e soare se incalzeste naspa .
Da , a fost super ok , parca nu as mai fi venit inapoi !

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori