Scris: Mie Mar 10, 2010 11:03 am
Anul trecut la inceputul iernii am devenit fericitul proprietar al unui Lancer care m-a transformat instant, inca de cand l-am vazut in showroom de altfel, in fan mitsubishi.
Prima impresie asupra Lancerului diesel, care, dupa cum puteti ghici, a fost una foarte buna, a fost sunetul motorului. Tin sa precizez ca pana acum am condus un Clio Symbol 1.5 dci. Insa modul cum toarce Lancerul asta este absolut minunat. Cred ca, si mi-au spus-o si altii, este unul dintre cele mai beton motoare dpdv al modului cum "toarce".
Masina in sine s-a comportat foarte bine in cei 10.500 km pe care i-am facut cu ea pana acum cu exceptia unui eveniment foarte nefericit care a fost din vina obiceiurilor proaste ale romanilor. Sa va povestesc.
Intr-o seara plec fericit din parcare cu intentia de a face cei 250 km pana la Braila si am inspiratia de a-i da talpa imediat dupa iesirea din parcare. Nu ajung bine la 50 km/h ca imi sar 2 suruburi de la suspensia de la roata dreapta fatza si ma trezesc cu o roata stand oblic pe sosea. Aveam masina doar de cateva zile. Am sunat la MAP, baietii au fost destul de rapizi (cam intr-o ora au venit) si m-au dus in service pe bd expozitiei de unde luasem masina. De la mecanicii de acolo care s-au miscat destul de repede (desi era sambata) si care se uitatu care mai de care cu stupoare la ce se intamplase am aflta ca nu era alta posibilitate de a se intampla asta decat sa fi fost nul dintre suruburi slabit. Bineinteles suruburile cu pricina nu le aveau pe stoc. Din fericire astfel am aflat si cum se intamplase sa am surubul slabit de la bun inceput (fapt pe care ei nu l-au recunoscut evident): s-au dus baietii si au recuperat cele 2 suruburi de la o masina din showroom... PAM PAM.
Intreband oamenii foarte incocent despre asta am aflat ca de fapt acestea si alte cateva suruburi nu vin vopsite din fabrica astfel incat sa-ti poti da seama daca s-a umbalt la ele sau nu, astfel ca mai "imprumuta" si ei de la masini cand e nevoie, ca sa nu faca un client sa astepte 2 saptamani pentru niste suruburi. Foarte frumos pentru acei clienti, foarte nefericit pentru mine care putem sa ajung intr-un sant pe autostrada fara probleme daca minunea se intampla la viteza mai mare.
Asa ca... luati aminte cand luati o masina de la dealer care pare ca a fost pe stoc de ceva vreme.
Mergand pe zicala "totul e bine cand se termina cu bine" insa, sunt foarte multumit de masina pana la acest moment. Desi interiorul este unul "spartan", mie imi place ca nu are o mie de zorzoane si nebunii - in ochii mei asta inspira accentul pus de mitsubishi pe raw power si nu brizbrizuri. Nu spun insa ca nu as aprecia ceva mai estetic decat plasticul care se intinde pe bord.... macar poate mai bine finisat.
Prima impresie asupra Lancerului diesel, care, dupa cum puteti ghici, a fost una foarte buna, a fost sunetul motorului. Tin sa precizez ca pana acum am condus un Clio Symbol 1.5 dci. Insa modul cum toarce Lancerul asta este absolut minunat. Cred ca, si mi-au spus-o si altii, este unul dintre cele mai beton motoare dpdv al modului cum "toarce".
Masina in sine s-a comportat foarte bine in cei 10.500 km pe care i-am facut cu ea pana acum cu exceptia unui eveniment foarte nefericit care a fost din vina obiceiurilor proaste ale romanilor. Sa va povestesc.
Intr-o seara plec fericit din parcare cu intentia de a face cei 250 km pana la Braila si am inspiratia de a-i da talpa imediat dupa iesirea din parcare. Nu ajung bine la 50 km/h ca imi sar 2 suruburi de la suspensia de la roata dreapta fatza si ma trezesc cu o roata stand oblic pe sosea. Aveam masina doar de cateva zile. Am sunat la MAP, baietii au fost destul de rapizi (cam intr-o ora au venit) si m-au dus in service pe bd expozitiei de unde luasem masina. De la mecanicii de acolo care s-au miscat destul de repede (desi era sambata) si care se uitatu care mai de care cu stupoare la ce se intamplase am aflta ca nu era alta posibilitate de a se intampla asta decat sa fi fost nul dintre suruburi slabit. Bineinteles suruburile cu pricina nu le aveau pe stoc. Din fericire astfel am aflat si cum se intamplase sa am surubul slabit de la bun inceput (fapt pe care ei nu l-au recunoscut evident): s-au dus baietii si au recuperat cele 2 suruburi de la o masina din showroom... PAM PAM.
Intreband oamenii foarte incocent despre asta am aflat ca de fapt acestea si alte cateva suruburi nu vin vopsite din fabrica astfel incat sa-ti poti da seama daca s-a umbalt la ele sau nu, astfel ca mai "imprumuta" si ei de la masini cand e nevoie, ca sa nu faca un client sa astepte 2 saptamani pentru niste suruburi. Foarte frumos pentru acei clienti, foarte nefericit pentru mine care putem sa ajung intr-un sant pe autostrada fara probleme daca minunea se intampla la viteza mai mare.
Asa ca... luati aminte cand luati o masina de la dealer care pare ca a fost pe stoc de ceva vreme.
Mergand pe zicala "totul e bine cand se termina cu bine" insa, sunt foarte multumit de masina pana la acest moment. Desi interiorul este unul "spartan", mie imi place ca nu are o mie de zorzoane si nebunii - in ochii mei asta inspira accentul pus de mitsubishi pe raw power si nu brizbrizuri. Nu spun insa ca nu as aprecia ceva mai estetic decat plasticul care se intinde pe bord.... macar poate mai bine finisat.