2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d 140 Cp Orient Red Inform

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Mar 10, 2010 11:03 am

Anul trecut la inceputul iernii am devenit fericitul proprietar al unui Lancer care m-a transformat instant, inca de cand l-am vazut in showroom de altfel, in fan mitsubishi.

Prima impresie asupra Lancerului diesel, care, dupa cum puteti ghici, a fost una foarte buna, a fost sunetul motorului. Tin sa precizez ca pana acum am condus un Clio Symbol 1.5 dci. Insa modul cum toarce Lancerul asta este absolut minunat. Cred ca, si mi-au spus-o si altii, este unul dintre cele mai beton motoare dpdv al modului cum "toarce".

Masina in sine s-a comportat foarte bine in cei 10.500 km pe care i-am facut cu ea pana acum cu exceptia unui eveniment foarte nefericit care a fost din vina obiceiurilor proaste ale romanilor. Sa va povestesc.

Intr-o seara plec fericit din parcare cu intentia de a face cei 250 km pana la Braila si am inspiratia de a-i da talpa imediat dupa iesirea din parcare. Nu ajung bine la 50 km/h ca imi sar 2 suruburi de la suspensia de la roata dreapta fatza si ma trezesc cu o roata stand oblic pe sosea. Aveam masina doar de cateva zile. Am sunat la MAP, baietii au fost destul de rapizi (cam intr-o ora au venit) si m-au dus in service pe bd expozitiei de unde luasem masina. De la mecanicii de acolo care s-au miscat destul de repede (desi era sambata) si care se uitatu care mai de care cu stupoare la ce se intamplase am aflta ca nu era alta posibilitate de a se intampla asta decat sa fi fost nul dintre suruburi slabit. Bineinteles suruburile cu pricina nu le aveau pe stoc. Din fericire astfel am aflat si cum se intamplase sa am surubul slabit de la bun inceput (fapt pe care ei nu l-au recunoscut evident): s-au dus baietii si au recuperat cele 2 suruburi de la o masina din showroom... PAM PAM.

Intreband oamenii foarte incocent despre asta am aflat ca de fapt acestea si alte cateva suruburi nu vin vopsite din fabrica astfel incat sa-ti poti da seama daca s-a umbalt la ele sau nu, astfel ca mai "imprumuta" si ei de la masini cand e nevoie, ca sa nu faca un client sa astepte 2 saptamani pentru niste suruburi. Foarte frumos pentru acei clienti, foarte nefericit pentru mine care putem sa ajung intr-un sant pe autostrada fara probleme daca minunea se intampla la viteza mai mare.

Asa ca... luati aminte cand luati o masina de la dealer care pare ca a fost pe stoc de ceva vreme.

Mergand pe zicala "totul e bine cand se termina cu bine" insa, sunt foarte multumit de masina pana la acest moment. Desi interiorul este unul "spartan", mie imi place ca nu are o mie de zorzoane si nebunii - in ochii mei asta inspira accentul pus de mitsubishi pe raw power si nu brizbrizuri. Nu spun insa ca nu as aprecia ceva mai estetic decat plasticul care se intinde pe bord.... macar poate mai bine finisat.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Mar 10, 2010 11:14 am

Felicitari pentru masina. Destul de aiurea faza cu suruburile, dar e bine ca nu a fost mai rau.
Esti primul pe care il aud ca ii place zgomotul motorului tdi Ma refer la faptul ca fata de alte motoare de la alte marci, acesta este cel mai zgomotos. Nici eu nu pot sa spun ca ma deranjeaza, dar mai e ceva pana sa zic ca a fost primul lucru care mi-a placut la masina. Am ascultat acelasi motor pus pe audi A3 si parca suna mai bine - sunt sigur ca era din cauza insonorizarii din zona motorului care la lancer lipseste.

Sa te bucuri cat mai mult de ea.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Mar 10, 2010 12:37 pm

UN eveniment nefericit dar totul e bine cand se termina cu bine... si mie imi place sunetul motorului dar pe la 3000-4000 rpm... in rest tractoras. .... Felicitari pentru achizitie ... toate cele bune.

Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Mie Mar 10, 2010 3:00 pm

Si eu am impresia ca motorul scoate un sunet de ca si cum s-ar chinui, nu unul furios (probabil si din cauza slabei izolari). Dar ca putere, jos palaria!

Avatar utilizator
laudia1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
Contact:

Mesaj de laudia1975 » Mie Mar 10, 2010 4:35 pm

Salut Ciprian!
De-atunci ai mai verificat suruburie? Mai misca s-au sunt tapene?

Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Mar 10, 2010 5:09 pm

Nu le-am mai verificat dar am fost de fata cand le-au strans. Le-au strans si pe-astea si tot ce au mai gasit de strans pe dedesubt la masina de le-au iesit ochii.

Nu cred ca s-a desurubat de unul singur surubu ala, e clar ca era slabit de inainte. Se vedea clar si pe masina ca nu fusese forata, nu erau zgarieturi sau semne de niciun fel.

Oricum o sa-i pun sa mai arunce o privire la revizie, dar prefer sa nu mai trec acum sa-l verifice o data pentru ca una la mana nu am timp sa stau in service, a doua pentru ca sigur m-ar pune de data asta sa platesc verificarea si a treia pentru ca nu vreau sa devin paranoic si sa ma simt nevoit sa verific masina inainte de fiecare drum lung.

E foarte important din pct meu de vedere ca intre dofer si masina sa existe o relatie solida de incredere, altfel nu te vei bucura niciodata pe de-a intregul de ea. Asta este motivul de altfel pentru care am si schimbat Clio pe care il aveam inainte cu lancerul actual: pur si simplu nu ma mai simteam in siguranta la bordul masinii aleia dupa ce incepusera sa crape una cate una diverse componente (servo, ambreiaj, electroventilator, comutatoru de la pedala de frana care aprindea stopurile, joc la cutia de directie, injectoare pe patul de moarte).

QUOTE (shocs @ Mar 10 2010, 03:00 PM) Si eu am impresia ca motorul scoate un sunet de ca si cum s-ar chinui, nu unul furios (probabil si din cauza slabei izolari). Dar ca putere, jos palaria!

Din afara masinii, mai ales cu motorul la rece, de acord cu tine ca nu suna tocmai placut... ba chiar ca un mic tractoras. Din habitaclu insa, mie mi se pare ca are exact un sound furios, mai ales pana in 2000 ture. De la 2000 in sus si mie imi pare cateodata un pic cam zgomotos intr-un mod nu foarte placut.


PS: mersi tuturor pt urari.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mie Mar 10, 2010 5:40 pm

salut,

s-o stapanesti sanatos !!!!!

cat despre acea mica problema...bine ca ai scapat de ea

motorul mie imi pare ca suna ok...mai ales dupa 3000 de ture

sa pui niste poze cu masinuta sa o vedem si noi...planuri de viitor?....modificari..imbunatatiri...schimbari?

Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Mar 10, 2010 5:53 pm

dpdv schimbari/imbunatatiri, inca mai studiez posibilitatile. Nu m-am decis inca exact ce vrea sa-i mai fac, dar cu siguranta vor aparea macar mici imbunatatiri.

Am sa pun si poze indata ce vremea va permite. Daca pun Lancer-ul in vitrina, macar sa nu fie jegos de la nenorocirea asta de vreme.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mie Mar 10, 2010 5:54 pm

Eu am cu a mea aproape de 5000km... si merg numai afara, deci sub 120 merg foarte rar.... Cum Dumnezeu verific si eu acele suruburi, ca n-am inteles exact care sunt.

Avatar utilizator
ciprian_dobretrifan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm

Mesaj de ciprian_dobretrifan » Mie Mar 10, 2010 6:08 pm

QUOTE (n.vasiliu @ Mar 10 2010, 05:54 PM) Eu am cu a mea aproape de 5000km... si merg numai afara, deci sub 120 merg foarte rar.... Cum Dumnezeu verific si eu acele suruburi, ca n-am inteles exact care sunt.

Daca as fi mecanic, poate as putea sa-ti explic. Dar fiindca nu sunt, va trebui sa te multumesti cu explicatia "iegzista doua suruburi care tin roata dreapta (perpendicular) pe sosea". Poate alti membri mai versati ai forumului vor putea sa-ti explice mai cu acuratete despre ce e vorba.

Oricum, daca ai facut deja 5000 km nu cred ca ai nicio pb. La mine s-a intamplat dupa ce am mers poate nici 500 km prin oras. Si daca e sa-i cred pe mecanicii care mi-au facut constatarea, ei spun ca daca acel surub e slabit o sa sara foarte repede. Nu te tine mai mult de cateva zile (ei ma vrajeau ca sarea direct cand plecam cu ea din parcare de la ei).

Asa ca relax. Eventual daca ramane ca pitic pe creier chestia asta roaga-i sa arunce o privire peste la prima revizie dar eu zic ca totul e ok. Pur si simplu am fost eu ala ghinionist.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori