2007, Lancer Classic, 1,6, 98 Cp, Gri Metal
Nu are nici o treaba ITP-ul cu softul. Eu am aceeasi masina iar la ITP aveam si soft si filtru K&N si am trecut fara probleme.
Teoretic se poate face Dual Soft si pe Lancer 1.6 sau 2.0. Dar nu cred ca are sens. (Poate ar avea sens un program pt GPL)
Am pus Dual Soft pe Evo si Ralliart ... dar nimeni nu a mai vrut softul original. (Toti au optat pentru Eco si Race)
Teoretic se poate face Dual Soft si pe Lancer 1.6 sau 2.0. Dar nu cred ca are sens. (Poate ar avea sens un program pt GPL)
Am pus Dual Soft pe Evo si Ralliart ... dar nimeni nu a mai vrut softul original. (Toti au optat pentru Eco si Race)
Ma refeream la gaze nu la soft. Parca iti baga o sonda in toba sa vada ceva vis a vis de gazele de esapament...opacitate, CO2 probabil. Si parca norma euro 5 e legata de emisii.
Imi poti da un link te rog cu ce inseamna Eco si Race la voi. Si cat costa distractia cu dual soft pentu Ralliart? Multumesc.
Imi poti da un link te rog cu ce inseamna Eco si Race la voi. Si cat costa distractia cu dual soft pentu Ralliart? Multumesc.
nu stiu cum sta la noxe, dar am sa verific cu prima ocazie, ca va fi MOCA la mine
dual soft se schimba ca la Paul Andronic cred... nu Andrei?
Am facut saptamana asta un drum pana in Bulgaria, consum intre 5,6 si 7,5 in functie de stil de condus, AC, viteza... oricum mi s-a parut ca mai putin ca inainte (spun mi s-a parut ca eu nu sunt genul care moare de 0,5 l/100 km in + sau in - ). De ex de la Varna - Sunny Beach - Varna - Ruse - Giurgiu ~ 400 si ceva km, AC permanent, 2 pers adulte, 1 copil, 1 scaun copil de 10 kg, bagaje ENORM de grele si multe, 48km/h in localitate, 85-88 km/h in afara, 120-128 km/h pe autostrada, fara accelerari bruste => consum fix 7,06% cu benzina Rompetrol Alto 101
dual soft se schimba ca la Paul Andronic cred... nu Andrei?
Am facut saptamana asta un drum pana in Bulgaria, consum intre 5,6 si 7,5 in functie de stil de condus, AC, viteza... oricum mi s-a parut ca mai putin ca inainte (spun mi s-a parut ca eu nu sunt genul care moare de 0,5 l/100 km in + sau in - ). De ex de la Varna - Sunny Beach - Varna - Ruse - Giurgiu ~ 400 si ceva km, AC permanent, 2 pers adulte, 1 copil, 1 scaun copil de 10 kg, bagaje ENORM de grele si multe, 48km/h in localitate, 85-88 km/h in afara, 120-128 km/h pe autostrada, fara accelerari bruste => consum fix 7,06% cu benzina Rompetrol Alto 101
Am montat bucsile de la barile stabilizatoare luate de la Marty.
Rezultatul este, pentru mine spectaculos! Am incercat pe drum neasfaltat, pe drum asfaltat, dar cu denivelari mici si f dese, pe drum drept perfect, pe drum in curbe usoare avand carosabil foarte bun.
Am intrat pe drum in lucru, cu contrasensul inaltat cu un strat de astfalt. Am urcat si coborat lateral, inclusiv in curbe. Diferenta e foarte mare.
Am intrat in curbe la 90 grade, acceleram brusc si brutal (in a 2a) si strangeam din directie, pana la ruperea aderentei (cauciucuri de iarna, f moi).
Rezultatul foarte bun.
Daca bucsile rezista in timp (muuult mai dure decat cele originale care sunt plastilina pe langa ele) e o treaba foarte buna!
Marty mai pregateste-mi un set si tine-l deoparte. Da comanda si pt bucsi la bieletele antiruliu. Nu am nevoie sa le schimb, dar tot cred ca le schimb.
Merci Marty!
Rezultatul este, pentru mine spectaculos! Am incercat pe drum neasfaltat, pe drum asfaltat, dar cu denivelari mici si f dese, pe drum drept perfect, pe drum in curbe usoare avand carosabil foarte bun.
Am intrat pe drum in lucru, cu contrasensul inaltat cu un strat de astfalt. Am urcat si coborat lateral, inclusiv in curbe. Diferenta e foarte mare.
Am intrat in curbe la 90 grade, acceleram brusc si brutal (in a 2a) si strangeam din directie, pana la ruperea aderentei (cauciucuri de iarna, f moi).
Rezultatul foarte bun.
Daca bucsile rezista in timp (muuult mai dure decat cele originale care sunt plastilina pe langa ele) e o treaba foarte buna!
Marty mai pregateste-mi un set si tine-l deoparte. Da comanda si pt bucsi la bieletele antiruliu. Nu am nevoie sa le schimb, dar tot cred ca le schimb.
Merci Marty!
Anul asta (2012):
- Putina vopsea, pe vreo 4-5 elemente... zgarieturi usoare...
- Capota si oglinzile colantate cu folie Carbon gri (ca la bord)
- Numarul mutat in stanga
- senzori parcare fata (pt fite)
Apoi....
Am facut 5 ani:
Schimbat asa:
- ulei - Castrol Magnatec 5w40 (adus din Germania, nu luat de la noi)
- filtru ulei (jakoparts)
- filtru aer (jakoparts)
- filtru polen (jakoparts)
- bucsi bari stabilizatoare (mitsubishi - cele de la Marty erau cu scart, si deja mancau multa vaselina)
- curea distributie (conti)
- 2 curele accesorii (conti amandoua)
- intinzator (ina - producatorul mitsubishi)
- pompa apa (thermotec)
Pret piese 950 lei.
Pret manopera 150 lei.
Happy
- Putina vopsea, pe vreo 4-5 elemente... zgarieturi usoare...
- Capota si oglinzile colantate cu folie Carbon gri (ca la bord)
- Numarul mutat in stanga
- senzori parcare fata (pt fite)
Apoi....
Am facut 5 ani:
Schimbat asa:
- ulei - Castrol Magnatec 5w40 (adus din Germania, nu luat de la noi)
- filtru ulei (jakoparts)
- filtru aer (jakoparts)
- filtru polen (jakoparts)
- bucsi bari stabilizatoare (mitsubishi - cele de la Marty erau cu scart, si deja mancau multa vaselina)
- curea distributie (conti)
- 2 curele accesorii (conti amandoua)
- intinzator (ina - producatorul mitsubishi)
- pompa apa (thermotec)
Pret piese 950 lei.
Pret manopera 150 lei.
Happy
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 36 vizitatori