2008 Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Deep Blue
multi km. fara probleme.asteptam niste poze
Nu mai cita intreg postul anterior. Pentru asta Foloseste butoanele FAST REPLY sau POST REPLY. Doar daca doresti sa subliniezi ceva din alt post, foloseste QUOTE sau REPLY. Multumesc. Da o fuga si pe la Regulament fiind nou printre noi, ajuta sa il stii. Multumesc.
PS> Ai mai multe posturi in care nu respecti asta.
Nu mai cita intreg postul anterior. Pentru asta Foloseste butoanele FAST REPLY sau POST REPLY. Doar daca doresti sa subliniezi ceva din alt post, foloseste QUOTE sau REPLY. Multumesc. Da o fuga si pe la Regulament fiind nou printre noi, ajuta sa il stii. Multumesc.
PS> Ai mai multe posturi in care nu respecti asta.
Salutare tuturor. In ultimele 3 zile am facut 2300KM cu masina si drept urmare va pot impartasi impresii despre ea. Ce am tinut sub observatie a fost consumul:
Bucuresti Timisoara (prin Severin) am scos o medie de 6L/100km tinand cont ca nu am depasit 130-140km/h pe autostrada si 120km/h pe european
Pe autostrazile din UE, la 140km/h - aproape 4000rot/min consumul este 8.5l/100km urmand sa creasca substantial peste aceasta viteza cred ca in jur de 10l/100km la 160km/h. Masina are acum parcursi 5000km.
Puncte tari: stabilitatea si siguranta la viteze mari, directia care este foarte precisa si agila, nu ma asteptam dar este confortabila pe distanta mari desi are suspensiile putin cam tari.Am observat ca ambreiajul este foarte moale(din cate stiu este hidraulic), vitezele se schimba usor ceea ce contribuie la senzatia de confort. Portbagajul este foarte incapator si bine organizat (inaltime). Pana acum nu am niciun soricel, greieras sau alte zgomote de interior, masina merge la fel ca in prima zi cand am cumparat-o.
Puncte slabe: vopseaua cam subtire, garda la sol cam mare, ar trebui sa fie cativa centimetri mai joasa (ar duce la un consum mai mic). Nu stiu ce parbriz are dar am luat o piatra mica la 110km/h si deja am o stea pe mijlocul parbrizului, diametru de 2cm. O sa incerc la Carglass, ma costa 60E fara tva, sa ii injecteze o rasina care sa nu permita extinderea crapaturii. Alt punct slab e zgomotul cam mare in interior dupa 140km/h dar cred ca mai mult cauciucurile sunt de vina. O sa trec pe Michelin, acum am Bridgestone. Ce am gasit deranjant este ca atunci cand pornesc aerul conditionat se tureaza motorul ceea ce are impact vizibil asupra tinutei de drum atunci cand merg cu viteza 1 la relanti in aglomeratie. Cu aerul conditionat oprit este impecabil, in viteza 1 la relanti masina inainteaza fara sa "scuture", situatia se schimba in rau cu aerul conditionat pornit.
I-am mai montat un senzor de parcare electromagnetic care functioneaza foarte bine, montajul m-a constat cam mult la Mitsubishi 300ron dar a trebuit demontata bara spate. O sa revin cu fotografii, pe curand!
PS: Consumul din semnatura este corect (http://www.spritmonitor.de) am adaugat de la inceput toate costurile/cantitatile de benzina si km, consumul de 6.6l/100km l-am obtinut pe parcursul a 5000km dintre care 2000km pe autostrada la viteze de 120-140km/h, 2000km pe E85 iar restul de 1000km in Bucuresti.
Bucuresti Timisoara (prin Severin) am scos o medie de 6L/100km tinand cont ca nu am depasit 130-140km/h pe autostrada si 120km/h pe european
Pe autostrazile din UE, la 140km/h - aproape 4000rot/min consumul este 8.5l/100km urmand sa creasca substantial peste aceasta viteza cred ca in jur de 10l/100km la 160km/h. Masina are acum parcursi 5000km.
Puncte tari: stabilitatea si siguranta la viteze mari, directia care este foarte precisa si agila, nu ma asteptam dar este confortabila pe distanta mari desi are suspensiile putin cam tari.Am observat ca ambreiajul este foarte moale(din cate stiu este hidraulic), vitezele se schimba usor ceea ce contribuie la senzatia de confort. Portbagajul este foarte incapator si bine organizat (inaltime). Pana acum nu am niciun soricel, greieras sau alte zgomote de interior, masina merge la fel ca in prima zi cand am cumparat-o.
Puncte slabe: vopseaua cam subtire, garda la sol cam mare, ar trebui sa fie cativa centimetri mai joasa (ar duce la un consum mai mic). Nu stiu ce parbriz are dar am luat o piatra mica la 110km/h si deja am o stea pe mijlocul parbrizului, diametru de 2cm. O sa incerc la Carglass, ma costa 60E fara tva, sa ii injecteze o rasina care sa nu permita extinderea crapaturii. Alt punct slab e zgomotul cam mare in interior dupa 140km/h dar cred ca mai mult cauciucurile sunt de vina. O sa trec pe Michelin, acum am Bridgestone. Ce am gasit deranjant este ca atunci cand pornesc aerul conditionat se tureaza motorul ceea ce are impact vizibil asupra tinutei de drum atunci cand merg cu viteza 1 la relanti in aglomeratie. Cu aerul conditionat oprit este impecabil, in viteza 1 la relanti masina inainteaza fara sa "scuture", situatia se schimba in rau cu aerul conditionat pornit.
I-am mai montat un senzor de parcare electromagnetic care functioneaza foarte bine, montajul m-a constat cam mult la Mitsubishi 300ron dar a trebuit demontata bara spate. O sa revin cu fotografii, pe curand!
PS: Consumul din semnatura este corect (http://www.spritmonitor.de) am adaugat de la inceput toate costurile/cantitatile de benzina si km, consumul de 6.6l/100km l-am obtinut pe parcursul a 5000km dintre care 2000km pe autostrada la viteze de 120-140km/h, 2000km pe E85 iar restul de 1000km in Bucuresti.
Frumos , inseamna ca esti unul dintre posesorii de Clasic care sunt mai mult decat multumiti
Zgomotul ...poate fi si de la anvelope , dar mai degraba este izolarea fonica a masinii
Intr-adevar , ce patesti tu cu aerul pornit o simteam si eu si de multe ori , in afara localitatilor il decuplam la depasirile energice , ceea ce nu prea e de neglijat , dar nu prea avem ce cere ( motorizare destul de mica )
In legatura cu injectarea de rasina , vezi ca daca a trecut ceva timp de la momentul fisurarii , acolo se strange mizerie si nu se poate face operatiunea impecabila ( si este mare pretul pus de tine )
La cat mai multi km fara evenimente si sa te bucuri de ea
Zgomotul ...poate fi si de la anvelope , dar mai degraba este izolarea fonica a masinii
Intr-adevar , ce patesti tu cu aerul pornit o simteam si eu si de multe ori , in afara localitatilor il decuplam la depasirile energice , ceea ce nu prea e de neglijat , dar nu prea avem ce cere ( motorizare destul de mica )
In legatura cu injectarea de rasina , vezi ca daca a trecut ceva timp de la momentul fisurarii , acolo se strange mizerie si nu se poate face operatiunea impecabila ( si este mare pretul pus de tine )
La cat mai multi km fara evenimente si sa te bucuri de ea
Multumesc pentru urari. Am sa incerc sa repar parbrizul cat mai repede posbil. Per ansamblu sunt multumit de masina, am dat 10400E pe ea tva inclus si isi merita banii pe deplin. Faza cu aerul conditionat este intr-adevar ciudata, e deranjant numai in viteza 1 cand sunt blocat in trafic. In rest in viteza 2,3,4,5 nu simt nimic, totul e in regula.
Salutare tuturor, dupa lupte seculare am reusit sa fac o poza Lancerului meu, intre timp am reparat si crapatura din parbriz, m-a costat 133 E la Carglass Franta (ouch) ma intreb cat costa sa schimb parbrizul. Deocamdata am parcurs 6000km cu ea, totul e in regula la masina, imi pace cum sta pe sosea, e zgomot cam mare in interior la 140km/h, sper sa fie de la pneuri. La 140km/h motorul are 4000rot/min si consumul e cam de 7.2l/100km.
O sa revin cu mai multe poze, numai bine!
O sa revin cu mai multe poze, numai bine!
- Fişiere ataşate
-
- DSCF1914.JPG (894.9 KiB) Vizualizat de 2868 ori
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori