2007 Mitsubishi Lancer 1.6 , 100CP Ruby Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Sâm Iul 05, 2008 11:58 pm

QUOTE (yubu)masina mea...full body kit ... jante dezent V 17"... tra la la... = extrem lancer

yubu, pentru a putea pune jante de 17" ai facut modificari la sistemul de prindere? Din cate am vazut, esti singurul care si-a pus alte jante in locul celor stock. Ce caracteristici au Dezenturile pe care le ai? Sunt trecute si in certificatul de inmatriculare ?

Avatar utilizator
yubu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 25, 2007 4:57 pm

Mesaj de yubu » Dum Aug 17, 2008 3:37 am

salutare si sorry ca nu am mai scris nimik... am fost cu licenta pe cap ... jantele pe care le-am eu sunt Dezent V pe 4 prezoane(precizez 4 prezoane pt ca sunt si pe 5) si nu a trebuit sa fac nici o modificare la sistemul de prindere. si le-am si omologat fara probleme. Toata chestia e ca modelul de janta pe care il doresti sa fie omologat de producatorul de jante pt Lancer si cand te duci la omologare ei se uita in baza de date a lor si vad daca jantele sunt sau nu sunt omologate de producator. Daca doresti sa iti iei jante ca astea pe care le ai te pot ajuta sa iti dau indrumari de unde sa le iei. Sfatul meu e ca daca iti iei pe 17 sa iti pui talonul la cauciuc minim 45.../205.. eu am 40/205 si mi-am terminat deja roata pe dreapta (galma+janta) noroc ca am casco .. succes.
P.S. Cand m-am dus la omologare mi-am luat si o foaie pe care scria ca modificarile aduse se incadreaza in parametri de functionare permisi de Mitsubishi Motors si cu stampila de la mitsubishi pe ea.( asta ca sa fiu sigur ca nu o sa am probleme la omologare cu ea )

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Mar Oct 07, 2008 7:30 pm

Vin si eu cu o problema: modelul de jante Dezent V pe 17 au latime 7.

Al nostru clasic de 1.6 are janta originala cu 6 x 15. Este diferenta de latime o problema ? Banuiesc ca se traduce in mici erori ale kilometrajului, peste care se poate trece, insa sunt curios daca masina permite roti mai late. Pe scurt as vrea sa stiu ce probleme intampin daca pun pe un lancer de 1.6 set de jante 7 x 17, cu cauciucuri 205 / 45 / 17.

La mitsubishi mi-am luat gandul sa ma lamureasca cineva, stiam mai multe despre roti decat omul ce purta pe piept ecusonul "receptioner service".

Stie cineva ?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Oct 07, 2008 9:13 pm

QUOTE (MUTU)Vin si eu cu o problema: modelul de jante Dezent V pe 17 au latime 7.
Stie cineva ?

Dupa cum vezi, yubu le-a pus si nu are probleme iar diferenta pe circumferinta este de 0,21%. Nu cred ca este problema.
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Dum Oct 12, 2008 5:02 pm

Aseara pe la ora 23 am fost nevoit sa apelez la MAP (serviciul de asistenta de la mitsubishi) pentru ca nu am putut sa plec cu masina dintr-o parcare. Motorul am reusit sa il pornesc dar dupa 4-5 secunde murea. Am mai facut vreo 3 incercari si am renuntat; dupa cca 20 de minute a venit o platforma si a dus masina in service-ul local.
Inainte sa ajung la parcarea respectiva (unde am stat cam o ora si a apucat sa se raceasca motorul) am facut plinul la aceeasi benzinarie la care alimentez de cand am luat masina. Am pastrat bonul pe care scrie: benzina efix 95 euro 4. In caz ca problema e combustibilul, exista posibilitatea ca sa ajung de la pompa pana in parcarea respectiva (cam un km) cu benzina care era pe instalatie, pana sa ajunga noul amestec in motor?
Cei de la service mi-au spus ca maine verifica filtrul de benzina , pompa , combustibilul si vor trage o concluzie. eu cred ca e vba de imobilizator, problema aparuta si la un audi din 95.
Sper sa se rezolve maine problema.

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Lun Oct 13, 2008 12:03 pm

De ce tocmai pe topicul asta ?

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Lun Oct 13, 2008 9:47 pm

QUOTE (MUTU)De ce tocmai pe topicul asta ?


daca te referi la post-ul meu , iti raspund ca masina in cauza e tot un lancer de 1.6 din 2007 si s-ar putea sa mai intereseze si pe alti posesori, in caz ca se mai intampla cuiva, din lipsa de responsabilitate a celor ce vand carburanti.
... de aia



benzina era de toata groaza si dupa ce s-a golit rezervorul si instalatia, am inlocuit benzina si merge brici. am sa cer socoteala furnizorului. si recomand la toata lumea care pateste sa nu se lase

bafta mare

Avatar utilizator
yubu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 25, 2007 4:57 pm

Mesaj de yubu » Mar Oct 14, 2008 11:54 am

e bine de stiut faza cu benzina, eu de cand am masina nu am pus decat de la petrom si omv si recomand si la alti deoarece nu am avut nici o problema.
Am vazut ca sa discutat mai sus putin despre jante pe 17 cum am eu, si dupa cum a spus si Sfinxul, nu am nici o problema.. nu atinge si nici nu pot sa zic ca se simte cine stie ce... doar ca o sa ai servo putin mai greoi.. dar nu deranjant, mie chiar imi place asa:P.. problema e la talon.. eu am pe205/40 si fratilor ..E CAM MIC!... uramatoarele pe care le-as lua ar fii 215/45 .. acum am o galma mare la o roata (de la gropi) si am facut comanda de la jumatea lui august ..si tot nu a venit. sper sapt asta sa apara:)
bafta!

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mie Oct 15, 2008 9:20 pm

QUOTE (Gabriela Pacea)motorul trebuie sa aiba turbina pentru a obtine ceva suplimentar din cite stiu eu .... iar 1,8 este asiprat ...

Motorul poate sa dezvolte ceva mai multa putere si fara turbina. Una dintre solutii ar fi un filtru de aer care sa asigure un flux mai mare. De exemplu un filtru K&N asigura o crestere cu cca 4CP, ceea ce nu e spectaculos, insa e bine ca ii primesti, nu-i pierzi. O a doua solutie ar fi modificarea evacuarii (atentie, sa nu iesiti din parametrii privind noxele!).

Pentru turbo e mai greu, trebuie multe modificari. Pistoanele de pe motoarele aspirate sunt turnate, in timp ce motoarele turbo beneficiaza de pistoane forjate, mult mai rezistente la "tavaleala". Oricum, alte modificari privind aducerea gazelor de esapament in vecinatatea motorului pentru a antrena turbina etc.
O alta solutie pentru supraalimentare o reprezinta compresorul mecanic, mult mai lesne de montat si de antrenat (de catre arborele cotit), insa problema pistoanelor ramane.

Au mai fost amintite si alte ajustari ce trebuie facute.

Bafta!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori