2007 Mitsubishi Lancer Clasic 1.6 Winered
Spalatorul e manual, opresti pe dreapta si cureti farurile.
Drivere, sincer nush cat de bune or fi farurile alea, 2dor zicea ca mai bine isi monteaza lupe pe farul original. Poate e o varianta mai buna asta.
Acum, ce n-ar putea fi bun la farurile alea aftermarket? sticla? lupa? ca doar becurile le iei separat cum doresti.
Drivere, sincer nush cat de bune or fi farurile alea, 2dor zicea ca mai bine isi monteaza lupe pe farul original. Poate e o varianta mai buna asta.
Acum, ce n-ar putea fi bun la farurile alea aftermarket? sticla? lupa? ca doar becurile le iei separat cum doresti.
Da Adi, pe jantele stock si acum am in sfarsit roti complete vara/iarna.
Noutati: Am terminat in sfarsit leasingul. Proprietarul acum: moi. Of cat am mai umblat sa inchei toate formalitatile dar am reusit intr-un final
Later Edit: hai ca m-am gandit ca merita sa povestesc putin.
Deci, treburile au inceput cu un telefon si stabilit deplasare la Iasi a mea din Cluj si a lui Vlad (administratorul firmei care era utilizatorul masinii) din Brasov.
Ziua 1 (luni 22 nov):
Mers la Motoractive Iasi, ridicat toate hartiile necesare, stampilat de primire.
Mers la Finante Iasi sa o scoatem de la impozit de pe firma utilizatoare. Aflat ca s-a facut cerere de schimbare sediu social intr-o comuna limitrofa Iasului. Eu ingalbenit la fata, crezand ca nu mai reusesc sa rezolv.
Mers la Holboca (comuna respectiva) sa vedem cum rezolvam cu fisa de inmatriculare si stampilele aferente pentru finante. Luat una din stampile insa am uitat sa mai facem o fisa intre mine si firma utilizatoare. Intors in oras sa fac a 2-a fisa de inmatriculare. Mers pe la CEC sa-mi achit taxele de inmatriculare apoi fugit inapoi in Holboca sa-mi iau si a doua stampila unde am asteptat pana la 3:30 sa vina X-uleasca din nush ce deplasare sa rezolvam treaba.
Facut intre timp factura intre mine si firma utilizatoare cum ca mi se vinde masina mie, persoana fizica.
Fugit inapoi in Iasi sa o inregistrez la finante pe numele meu, am ajuns la 4:15, la 4:30 inchidea. REZOLVAT tot ce puteam pe ziua 1.
Ziua 2 (marti 23 nov):
Mers la RAR pentru autentificare cu programare prealabila de la 10-10:30.
Un coate-goale de pe-acolo incepe sa se ia de mine: am folie pe geamuri fata, sa o dau jos. Ce e cu farurile, sunt ciudate, sa dau pleoapele jos, sa dau parasolarul jos (care era tot o folie). Se uita la roti, noroc ca erau cele de iarna si se potriveau la dimensiuni cu ce era scris in carte. Insa stopurile, de ce sunt mai negre, sa rezolv problema.... Si ma scoate afara. Mi-a zis sa le rezolv sau imi anuleaza ITP-ul. Ma duc in parcare acolo si dau jos folia de pe geamuri fata, scot pleoapele, dau jos parasolarul insa la stopuri nu aveam ce face. Ma duc iar la el, d-le am rezolvat aia, aia insa la stopuri n-am ce sa fac. Nu-l intereseaza pe el, sa le rezolv. Incep sa dau telefoane pe 2 directii: daca ajung la vreo cunostinta pe la RAR Iasi sau daca gasesc pe cineva cu stopuri de lancer clasic.
Noroc cu DanielNEC, omul saritor ma ajuta sa schimb stopurile. Fug la el si fac treaba, ma duc inapoi la RAR si intru. In sfarsit, am si Autentificarea. Era deja ora 14.
Fug la politie la inmatriculari, dosar complet facut pe baza unui checklist de pe net. Fericit dau dosarul, imi zice sa revin dupa ora 16:00 ca am numerele (am ales la rand ca sa pot pleca in aceiasi seara inapoi in Cluj, aveam un training miercuri dimineata).
Revin la 4 nu mi se gasesc hartiile mele, ma duc la depuneri documente si imi zice tanti ca e o problema la mine. Cand fusese masina inmatriculata pt prima data de catre leasing, s-a gresit 1 litera la seria sasiu. Desi eu pe cartea de identitate fusesem deja la RAR si trecusera astia seria buna, certificatul de inmatriculare ramasese cu seria gresita asa ca a trimis respectiva cerere la Bucuresti. Rahat, nu-mi mai puteam lua masina in seara aia. Si colac peste pupaza, afara incepuse o ploaie din aia serioasa cu tunete si fulgere.
Ora 16:30, eu habar n-aveam cum ajung inapoi in Cluj, caut tren iau bilet, las masina in parcare la politie fara numere, fara acte si fug sa-mi fac bagajul. Ma suna Daniel, schimbam stopurile inapoi pe aceiasi ploaie care nu se mai oprea si fug la gara, iau trenul si inapoi la Cluj.
Ziua 3 (miercuri 24 nov):
Ma suna tanti de la politie la 10 dim ca s-a rezolvat problema sa vin sa iau documentele si numerele. Nasol, ii zic ca sunt deja in Cluj si pana luni nu ma mai pot intoarce.
Duminica 28 nov, dupa 4 zile de cursuri intensive de dimineata la 9 pana seara la 6, gata si cu trainingul, am putut pleca dupa masina si m-am intors cu ea. Me happy, insa deja am platit cu varf si indesat sa pot fi proprietar.
Noutati: Am terminat in sfarsit leasingul. Proprietarul acum: moi. Of cat am mai umblat sa inchei toate formalitatile dar am reusit intr-un final
Later Edit: hai ca m-am gandit ca merita sa povestesc putin.
Deci, treburile au inceput cu un telefon si stabilit deplasare la Iasi a mea din Cluj si a lui Vlad (administratorul firmei care era utilizatorul masinii) din Brasov.
Ziua 1 (luni 22 nov):
Mers la Motoractive Iasi, ridicat toate hartiile necesare, stampilat de primire.
Mers la Finante Iasi sa o scoatem de la impozit de pe firma utilizatoare. Aflat ca s-a facut cerere de schimbare sediu social intr-o comuna limitrofa Iasului. Eu ingalbenit la fata, crezand ca nu mai reusesc sa rezolv.
Mers la Holboca (comuna respectiva) sa vedem cum rezolvam cu fisa de inmatriculare si stampilele aferente pentru finante. Luat una din stampile insa am uitat sa mai facem o fisa intre mine si firma utilizatoare. Intors in oras sa fac a 2-a fisa de inmatriculare. Mers pe la CEC sa-mi achit taxele de inmatriculare apoi fugit inapoi in Holboca sa-mi iau si a doua stampila unde am asteptat pana la 3:30 sa vina X-uleasca din nush ce deplasare sa rezolvam treaba.
Facut intre timp factura intre mine si firma utilizatoare cum ca mi se vinde masina mie, persoana fizica.
Fugit inapoi in Iasi sa o inregistrez la finante pe numele meu, am ajuns la 4:15, la 4:30 inchidea. REZOLVAT tot ce puteam pe ziua 1.
Ziua 2 (marti 23 nov):
Mers la RAR pentru autentificare cu programare prealabila de la 10-10:30.
Un coate-goale de pe-acolo incepe sa se ia de mine: am folie pe geamuri fata, sa o dau jos. Ce e cu farurile, sunt ciudate, sa dau pleoapele jos, sa dau parasolarul jos (care era tot o folie). Se uita la roti, noroc ca erau cele de iarna si se potriveau la dimensiuni cu ce era scris in carte. Insa stopurile, de ce sunt mai negre, sa rezolv problema.... Si ma scoate afara. Mi-a zis sa le rezolv sau imi anuleaza ITP-ul. Ma duc in parcare acolo si dau jos folia de pe geamuri fata, scot pleoapele, dau jos parasolarul insa la stopuri nu aveam ce face. Ma duc iar la el, d-le am rezolvat aia, aia insa la stopuri n-am ce sa fac. Nu-l intereseaza pe el, sa le rezolv. Incep sa dau telefoane pe 2 directii: daca ajung la vreo cunostinta pe la RAR Iasi sau daca gasesc pe cineva cu stopuri de lancer clasic.
Noroc cu DanielNEC, omul saritor ma ajuta sa schimb stopurile. Fug la el si fac treaba, ma duc inapoi la RAR si intru. In sfarsit, am si Autentificarea. Era deja ora 14.
Fug la politie la inmatriculari, dosar complet facut pe baza unui checklist de pe net. Fericit dau dosarul, imi zice sa revin dupa ora 16:00 ca am numerele (am ales la rand ca sa pot pleca in aceiasi seara inapoi in Cluj, aveam un training miercuri dimineata).
Revin la 4 nu mi se gasesc hartiile mele, ma duc la depuneri documente si imi zice tanti ca e o problema la mine. Cand fusese masina inmatriculata pt prima data de catre leasing, s-a gresit 1 litera la seria sasiu. Desi eu pe cartea de identitate fusesem deja la RAR si trecusera astia seria buna, certificatul de inmatriculare ramasese cu seria gresita asa ca a trimis respectiva cerere la Bucuresti. Rahat, nu-mi mai puteam lua masina in seara aia. Si colac peste pupaza, afara incepuse o ploaie din aia serioasa cu tunete si fulgere.
Ora 16:30, eu habar n-aveam cum ajung inapoi in Cluj, caut tren iau bilet, las masina in parcare la politie fara numere, fara acte si fug sa-mi fac bagajul. Ma suna Daniel, schimbam stopurile inapoi pe aceiasi ploaie care nu se mai oprea si fug la gara, iau trenul si inapoi la Cluj.
Ziua 3 (miercuri 24 nov):
Ma suna tanti de la politie la 10 dim ca s-a rezolvat problema sa vin sa iau documentele si numerele. Nasol, ii zic ca sunt deja in Cluj si pana luni nu ma mai pot intoarce.
Duminica 28 nov, dupa 4 zile de cursuri intensive de dimineata la 9 pana seara la 6, gata si cu trainingul, am putut pleca dupa masina si m-am intors cu ea. Me happy, insa deja am platit cu varf si indesat sa pot fi proprietar.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori