2007, Lancer 2.0 SAM, 135CP

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Joi Iun 12, 2008 9:25 pm

Am incercat fara silencer... e de vis, iti salta adrenalina la maxim, devi paranoic ai impresia ca mergi cu cel mai smecher bolid iar partenrii de trafic chiar te cred...
E spectaculos fara silencer dar e mult mai bine cu el.

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Vin Iun 13, 2008 12:35 am

Si la ce suma ai iesit in total, cat a durat adaptarea sistemului de prindere? imbunatatiri ale motorului in vreun fel??

Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Vin Iun 13, 2008 1:38 pm

Toba 870ron + montaj 270ron=1.140ron. Montajul a durat 1.30h. Motorul merge la fel, sunetul s-a schimbat. Performantele raman aceleasi, nu cred ca le-am influentat pozitiv doar prin simpla inlocuire a tobei finale.

Avatar utilizator
Ursu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 11, 2007 2:14 pm

Mesaj de Ursu » Mar Iun 17, 2008 6:05 pm

sa o "forjezi" cu placere )!!

Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Mie Iul 09, 2008 9:03 pm

Am inlocuit filtrul de aer stock cu unul K&N (pannel). Cristi a avut dreptate se simte lejer diferenta.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Iul 10, 2008 8:23 am

La turatii mari sigur simti :wink:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 10, 2008 11:47 am

Ma bucur ca esti multumit de rezultate costynio.
Da Lav, la turatii mari, in special.
La mine s-a simtit foarte bine la demaraje, in special la cele de pe loc.
Raspunsul la pedala e mai bun, urca mai repede in turatii.

Ultimele doua weekend-uri am avut niste drumuri mai lungi si am pus filtrul K&N dupa ce l-am curatat.
Incredibil dar aveam 200km/h pe ceas si mai aveam pedala, dar de fiecare data imi aparea un "obstacol" care ma obliga sa franez si sa o iau de la capat asa ca nu am avut cum sa-i dau "blana". De asemenea urca foarte usor pana la 200km/h.
Cu filtrul stock urca frumos pana la 190km/h si apoi mult mai greu pana la 195km/h, uneori 200km/h...cu K&N sageata pana la 200km/h si mai erau rezerve.

Am uitat sa va spun ce era mai important...am dat jos bandoul de cauciuc prins pe capota, din dreptul gurii de admisie, care astfel era un pic obturata, impiedica accesul direct al aerului in admisie.
Practic cand se inchidea capota, bandoul acesta se pozitiona in FATA gurii de admisie si astfel cz3-ul asta micu respira greu.
Dupa cum banuiam si mai ales, am vazut ulterior, bandoul are rolul lui, si anume sa nu traga toate micile zburatoare in filtru.

Fara bandou, admisia aerului se face direct, sub presiune, in functie de viteza.
Ei bine s-a simtit...demaraje, top speed...tot.
Indiferent ca era subturata sau supraturata, cu filtru K&N si mai ales fara bandou de cauciuc care obtura admisia, cz3-ul devenise alta masina.
Motorul se auzea altfel, mai gros, la turatii mici un marait gros.
Incercati sa vedeti cat de mare e castigul de performanta.
Mie nu m-a venit sa cred.
Acum am pus bandoul si filtrul normal la loc...am gasit in filtrul K&N o mancare chinezeasca de muste si alte zburatoare mici neidentificate pana acum in sos de ulei K&N.

Cine spune ca filtrele stock de hartie protejeaza mai bine motorul cred ca se inseala.
Filtrul K&N are doua plase de sarma (subtire) foarte dese, si intre ele un material imbinat in ulei special K&N care practic retine tot.
Nu se compara cu cel de hartie.

Bafta!

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Iul 10, 2008 1:49 pm

Cristi,

Ti-am dat idei, si uite ce iese - un genocid in lumea insectelor...

Ma bucur ca functioneaza metoda mea...din sursa sigura si verificata, adica de la mine.

Zbor voios, ca la 200 se poate spune ce zbori la rasul asfaltului

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 10, 2008 2:02 pm

Da, insa nu mi-ai spus si efectele secundare.
Acum va trebui sa merg 2 luni la biserica sa ma spal de pacatele pe care le-am savarsit prin asfixierea saracelor insecte.
Si acum am capota plina de "cadavre" pentru ca nu am avut timp sa merg la spalatorie

Metoda functioneaza, nu ma asteptam sa fie altfel, dar nu stiam cat de eficienta este.
Daca as fi avut palnie conica in exterior, in grila (asa cum mi-ai explicat) ?
Si o evacuare sport ?
Nu vreau sa-mi imaginez... )
Ideea e ca motorasul asta de 1.5 are un potential extraordinar de mare.
Este doar gatuit, admisie, evacuare dar din cate observ pana acum, schimbarea acestora cu ceva corespunzator ar transforma-o intr-o bomba.
Chiar si asa m-am distrat cu ceva masini cu pretentii...

Sincer la 200 nu as fi vrut sa fiu pus in situatia sa franez...e totusi o masina de o tona, inalta, suspensia nu imi mai place cum se comporta, soseaua cu denivelari, samd.
A fost doar un test!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Mar 23, 2009 9:34 am

Costynio, ti-ai schimbat si jantele sau tot alea stock sunt?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori