2009 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d Invite Dune Beige

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Vin Iul 03, 2009 11:23 am

In primul rand vreau sa multumesc baietilor de aici, care m-au lamurit cu neclaritati si m-au ajutat sa aleg cel mai bine pentru ce imi trebuie mie.

Am ridicat de 4 zile rechinul INVITE dune-beige de la Mcar. De la confirmarea banilor in contul MCar, in fix a 4-a zi am fost chemat sa ridic masina, care fusese adusa de la depozitul Pitesti.
Numai respect!
Masina este tot ce mi-am dorit si merita fiecare leu.
Bine, daca vrei sa fii carcotas poti sa te iei de unele chestii, dar cand te urci in ea uiti de carcoteala .

Am obs ca peste 120 incepe sa se auda un soi de fasait de aer pe la oglinzi. Se aude ca si cum ai avea ventilatorul pornit pe viteza medie, numai ca era oprita ventilatia. Au mai observat si altii?

Cred ca o sa pun xenon pe ea ca masina cealalta pe care o conduc are si se simte mare diferenta. Daca as vrea sa pun xenon pe faza scurta si pe faruri de ceata imi trebuie 2 instalatii total diferite? Nu as vrea sa trag prea multe fire si nici sa dau dublu.

Merci,
Max.

PS: de unde se porneste incalzirea la oglinzi???

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Iul 03, 2009 11:34 am

Felicitari si s-o stapanesti sanatos. Incalzirea in oglinzi se porneste odata cu actionarea dezaburirii pe luneta. S-auzim numai de bine.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Iul 03, 2009 12:02 pm

Xenon daca vrei si pe faza scurta si pe proiectoare, o sa ai doua instalatii diferite... nu-ti recomand xenon pe proiectoare...

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Vin Iul 03, 2009 12:20 pm

Bine ai venit, s-o conduci sanatos si multi km. fara probleme.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Vin Iul 03, 2009 1:07 pm

salut si felicitari pt masina. nu te speria de fasaitul de la oglinzi, vei auzi multe alte zgomote :-))

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Iul 03, 2009 1:38 pm

Bun venit si din partea mea!
sa te bucuri de ea multi km fara probl (si vizite rare in service)
pozele?

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Vin Iul 03, 2009 4:59 pm

Poze nu am apucat sa fac, dar stiti cu totii cat de frumos arata .

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Sâm Iul 04, 2009 5:39 am

sa o stapanesti sanatos si fara incidente ...
asteptam pozele.

ahhh si fasaitul e datorat faptului ca oglinzile sunt mari !

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Iul 04, 2009 10:20 pm

feliitari......pune omule poze ..doar nu vrei sa fi singurul de pe aici care nu pune poze

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Joi Iul 23, 2009 11:33 am

Revin cu noutati.

Masina nu o fii perfecta, dar pt mine e tot ce mi-am dorit: sportivitate, design, tinuta de drum.... TOT.
Am apucat sa fac 2 drumuri pe la mare.
In mers 140@2500rpm pe autostrada + depasiri dupa autostrada pana la Constanta consum de 6.7 LOOOL, OMG!
Oricum masina cere mult mai mult, parca sta pe loc la 140. Am fost cuminte dar acum am trecut de 1500km si o sa o incerc mai temeinic.

Absolut nici un sunet suspect, in afara de fasaitul oglinzilor cu care sincer m-am obisnuit. Dar am mers cu grija, fara gropi sau denivelari luate in viteza. Cred ca pot sa numar pe degetele de la o mana de cate ori am bagat talpa peste 90% din cursa. Nu a fost nevoie pentru ca e suficient de puternica si schimb vitezele cat mai bine pt ea(nu apas acceleratia decat peste 2000-2500 si atunci trage f bine).
Legat de tinuta de drum, daca iau o curba mai tare, desi nu intra ESP sau sa scartaie rotile, spatele masinii parca se trage foarte rapid pe curba, parca ar intra in derapaj. Cred ca senzatia e data de suspensia independenta foarte bine aranjata care face parca masina sa se indoaie pe curba. A mai simtit cineva asta?

In concluzie, super tare masina! Merita fiecare euro.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori