Pagina 4 din 6

Scris: Dum Noi 18, 2007 9:03 am
de RauL
dc sa stau cuminte? explica'mi si mie .daca as sti cum sta treaba cu chip'urile numai intrebam.

Scris: Dum Noi 18, 2007 11:52 am
de Donkey
chipul normal din cate stiu eu iti afecteaza garantia pe partea electrica pentru ca se poate detecta .... nu stiu ce scule folosesc astia de la service-uri si ce forme "chipuiri" nu pot detecta ... am inteles ca remaparea obd e o chestie relativ sigura

Scris: Dum Noi 18, 2007 12:13 pm
de Andrei_RC
Eu nu inteleg de unde vine moda asta cu chipurile? Ce se intampla daca vine cineva si imi lipeste un gandac cu letconul pe calculatorul meu?
De ce sa nu schimbam calculatorul cu totul atunci. Sa cumparam un Motec direct sau cine stie ce marci de computere pt maisni mai exista.
1. nu exista tunning prin posta sau la distanta. trebuie monitorizati niste parametri intai si dupa aia te apuci sa optimizezi softul
2. cand rescrii softul prin mufa de obd nu se vor prinde cei de la service pt ca la revizie nu iti conecteaza nimeni masina la calc.

In alta ordine de idei softul meu e gata. saptamana asta sau cea viitoare ma duc sa il schimb. o sa va tin la curent cu schimbarile

Scris: Dum Noi 18, 2007 2:14 pm
de Donkey
[quote] 1. nu exista tunning prin posta sau la distanta. trebuie monitorizati niste parametri intai si dupa aia te apuci sa optimizezi softul

Ca bine zici tu! nu cred ca o sa vina niciodata un geniu in ale "chipuitului" sa iti zica - DA frate ! asta este setarea perfecta pentru masina ta - cand masina este unica - dupa felul in care ai condus-o etc etc .

Este logic ca inainte sa se apuce omul sa faca o modificare softului sa faca un baraj de teste zic eu ( nepriceputul )

Scris: Dum Noi 18, 2007 6:54 pm
de COObra
................

Scris: Lun Noi 19, 2007 10:29 am
de Andrei_RC
QUOTE (COObra)tehnologia a avansat respectiv nu mai avem carburatoare (ce pacat)


Ti-e dor de suflat in jiglere?

Scris: Lun Noi 19, 2007 7:00 pm
de COObra
.................

Scris: Mar Noi 20, 2007 10:00 am
de Jeff
QUOTE (Andrei_RC)1. nu exista tunning prin posta sau la distanta. trebuie monitorizati niste parametri intai si dupa aia te apuci sa optimizezi softul
2. cand rescrii softul prin mufa de obd nu se vor prinde cei de la service pt ca la revizie nu iti conecteaza nimeni masina la calc.
1. EXISTA tuNing la distanta, se cheama base-flash (tuning de baza) si implica modificari de baza ale parametrilor din ECU, modificari care sunt sigure, verificate si se aplica oricarei masini. Un dyno-tune in schimb stoarce fiecare strop de putere din masina tunata, dar nu toti ne permitem asa ceva sau nu e rentabil pentru o masina de zi cu zi.
Apropo, tu crezi ca producatorul face dyno tune la fiecare masina ce iese de pe linia de asamblare? Nu, au acelasi soft toate. De ce se mai poate modifica printr-un base-flash? Pentru ca softul de fabrica are tolerante f mari, din motive geografice/climaterice/ecologice/comerciale etc.
2. La unele service-uri se conecteaza masina la diagnoza, si la unele marci se poate observa modificarea chiar din primele minute, chiar cu motorul oprit.

Scris: Mie Feb 13, 2008 12:50 pm
de Donkey
In circa 10 zile o sa am si eu intr-un final eleron pe masina.. In afara de asta Xenon pe faza scurta, proiectoare si filtru KN ..
Asadar primel modificari aduse masinii

P.S. rog pe un moderator sa mute subiectul la masina mea si jurnal de bord si sa imi spuna cum sa ii schimb titlul ( umilul necunoscator :P )

Scris: Mie Feb 13, 2008 1:01 pm
de zeus_anoxia
QUOTE (Donkey)cum sa ii schimb titlul ( umilul necunoscator :P )

Dai un edit la primul post ?i ar trebui s? po?i modifica ?i titlul topicului.

Cu stim