Pagina 1 din 2

Scris: Dum Iun 21, 2009 2:08 pm
de 05EVOMR
Noroc
Sint din Romania nascut in Lipova, am vinit in America la 4 ani si stau in NJ, acum am 38 de ani, nu am facut scoala in Romania si nu scriu bine in Romina dar sint Romin, daca nu pot sa scriu ceva o sa scriu in Engleza.
Am masina noa din January 4, 2005, tot timpul masina o stat in garaj, foarte curata o tin, nu are nimic dents, condite nou.
Am inteles ca numa 250 de GG MR o fost trimis aici, de azi am 44784 km.
Prima 4 ani nu am facut nimic la motor de cit afara, am instalat Voltex rear diffuser, Do-Luck EVO 8 front lip, si am vopsit heat vent in rosu ca la frina, si am vopsit interior dash GG, atit in 4 ani.
Nu am vrut sa fac nimic la motor ca masina merge foarte bine stock. inceput de January 2009 am inceput sa cumpar performance parts, intake, exhaust, cams, electronics o gramada de stuff.
Am adus atunci la un tuner si am primit 338cp la roate, this was fun, la motor o fost vro 412-422cp foarte repede I couldn't believe ca ce repede merge, trage asa de tare si am zis ca cum am putut sa stau atita timp stock??
Am stat vro luna asa pina am vazut un bigger turbo for sale, lam cumparat si mai multe parts care trebe, acum pe low boost am vro 477-497cp.
Cind la 4000rpm sa ai grija sa nu fie nimic in fata, ca acum trage ca un Rocket foarte, forate repede.
tot vreu sa fac mai mult sa am mai mult cp, dar acum asa stau.

am avut multe masine sport, dar masina asta is the most fun care am avut.
mai mult tin masina ca ma ajute sa stau normal la gind, tot week sint la lucru cu probleme, cind min masina I forget about everything and just drive.

Enjoy


cind am vopsit vent






















aici cind am scos screws si bolts de la motor casa le fac in Zinc Electrolisis





















aici cind am primit si installed mai mare turbo













forge wg




















am mult mai multe poze dar trebe sa le upload


acic un video pe drum, daca ai ear phones you can hear it better

http://www.youtube.com/watch?v=v2t-3mRjPpk

Scris: Dum Iun 21, 2009 8:27 pm
de Bucy
Tot sa te dai la masina pe astfel de sosele. Bine ai venit printre noi.

Scris: Dum Iun 21, 2009 8:33 pm
de santto
bine ai venit .....frumoasa bestie:)

Scris: Lun Iun 22, 2009 5:07 am
de 05EVOMR
multimesc
Am masina de mult ani acum, I'm pare bine ca am cumparat masina.

La title cineva O schimbat si o pus 412cp, am mai mult???

Scris: Lun Iun 22, 2009 7:04 am
de chacha
QUOTE (05EVOMR @ Jun 21 2009, 01:08 PM) Am adus atunci la un tuner si am primit 338cp la roate, this was fun, la motor o fost vro 412-422cp foarte repede

Eu am schimbat titlul sa fie regulamentar, am extras din topicul tau caii, daca vrei mai putini spune

Scris: Lun Iun 22, 2009 8:15 am
de SickneS
frumoasa bestia ... bine ai venit ! sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

Scris: Lun Iun 22, 2009 10:06 am
de MauS
Forced performance Red turbo is sick dude Masina arata foarte bine. Si eu ma gandeam la FP Red insa voi merge pe GT 30 sau GT 35, ramane de vazut. Inca mai am probleme de rezolvat pe transmisie, Buschur sau Sheptrans..... sa vad. BTW.... who tuned up your ride?

Scris: Lun Iun 22, 2009 1:31 pm
de 05EVOMR
multumesc

if you go bigger 30 sau 35 make sure you get the HTA Version.
Ivey Tune

Scris: Lun Iun 22, 2009 9:51 pm
de Tanaka
QUOTE (05EVOMR)acic un video pe drum, daca ai ear phones you can hear it better

Doamne, ce sosele pot avea aia acolo'!!
si sunetul este bestial! impresionant!
sunt curios de viteza atinsa (macar) la filmare!
Bravos nene, asa DA!
cum ti-am urmarit proiectul si AICI am numai cuvinte de lauda
si respect! Felicitari!

Scris: Lun Iun 22, 2009 11:41 pm
de 05EVOMR
alt video la Ivey Tune pe Dynojet cind am primit 391cp la roate, puteam mai mult atunch dar am primit knock la motor dela benzina proasta.
Aici cum sa spune mai bine cp la roate? in english noi spunem whp si la motor bhp, sa practica sa spui cp la roate sau la motor aici?



http://www.youtube.com/watch?v=RywBzC9aWVI

enjoy