2005, Mitsubishi Evo 8 Mr Gg, 412cp
Noroc
Sint din Romania nascut in Lipova, am vinit in America la 4 ani si stau in NJ, acum am 38 de ani, nu am facut scoala in Romania si nu scriu bine in Romina dar sint Romin, daca nu pot sa scriu ceva o sa scriu in Engleza.
Am masina noa din January 4, 2005, tot timpul masina o stat in garaj, foarte curata o tin, nu are nimic dents, condite nou.
Am inteles ca numa 250 de GG MR o fost trimis aici, de azi am 44784 km.
Prima 4 ani nu am facut nimic la motor de cit afara, am instalat Voltex rear diffuser, Do-Luck EVO 8 front lip, si am vopsit heat vent in rosu ca la frina, si am vopsit interior dash GG, atit in 4 ani.
Nu am vrut sa fac nimic la motor ca masina merge foarte bine stock. inceput de January 2009 am inceput sa cumpar performance parts, intake, exhaust, cams, electronics o gramada de stuff.
Am adus atunci la un tuner si am primit 338cp la roate, this was fun, la motor o fost vro 412-422cp foarte repede I couldn't believe ca ce repede merge, trage asa de tare si am zis ca cum am putut sa stau atita timp stock??
Am stat vro luna asa pina am vazut un bigger turbo for sale, lam cumparat si mai multe parts care trebe, acum pe low boost am vro 477-497cp.
Cind la 4000rpm sa ai grija sa nu fie nimic in fata, ca acum trage ca un Rocket foarte, forate repede.
tot vreu sa fac mai mult sa am mai mult cp, dar acum asa stau.
am avut multe masine sport, dar masina asta is the most fun care am avut.
mai mult tin masina ca ma ajute sa stau normal la gind, tot week sint la lucru cu probleme, cind min masina I forget about everything and just drive.
Enjoy
cind am vopsit vent
aici cind am scos screws si bolts de la motor casa le fac in Zinc Electrolisis
aici cind am primit si installed mai mare turbo
forge wg
am mult mai multe poze dar trebe sa le upload
acic un video pe drum, daca ai ear phones you can hear it better
http://www.youtube.com/watch?v=v2t-3mRjPpk
Sint din Romania nascut in Lipova, am vinit in America la 4 ani si stau in NJ, acum am 38 de ani, nu am facut scoala in Romania si nu scriu bine in Romina dar sint Romin, daca nu pot sa scriu ceva o sa scriu in Engleza.
Am masina noa din January 4, 2005, tot timpul masina o stat in garaj, foarte curata o tin, nu are nimic dents, condite nou.
Am inteles ca numa 250 de GG MR o fost trimis aici, de azi am 44784 km.
Prima 4 ani nu am facut nimic la motor de cit afara, am instalat Voltex rear diffuser, Do-Luck EVO 8 front lip, si am vopsit heat vent in rosu ca la frina, si am vopsit interior dash GG, atit in 4 ani.
Nu am vrut sa fac nimic la motor ca masina merge foarte bine stock. inceput de January 2009 am inceput sa cumpar performance parts, intake, exhaust, cams, electronics o gramada de stuff.
Am adus atunci la un tuner si am primit 338cp la roate, this was fun, la motor o fost vro 412-422cp foarte repede I couldn't believe ca ce repede merge, trage asa de tare si am zis ca cum am putut sa stau atita timp stock??
Am stat vro luna asa pina am vazut un bigger turbo for sale, lam cumparat si mai multe parts care trebe, acum pe low boost am vro 477-497cp.
Cind la 4000rpm sa ai grija sa nu fie nimic in fata, ca acum trage ca un Rocket foarte, forate repede.
tot vreu sa fac mai mult sa am mai mult cp, dar acum asa stau.
am avut multe masine sport, dar masina asta is the most fun care am avut.
mai mult tin masina ca ma ajute sa stau normal la gind, tot week sint la lucru cu probleme, cind min masina I forget about everything and just drive.
Enjoy
cind am vopsit vent
aici cind am scos screws si bolts de la motor casa le fac in Zinc Electrolisis
aici cind am primit si installed mai mare turbo
forge wg
am mult mai multe poze dar trebe sa le upload
acic un video pe drum, daca ai ear phones you can hear it better
http://www.youtube.com/watch?v=v2t-3mRjPpk
QUOTE (05EVOMR)acic un video pe drum, daca ai ear phones you can hear it better
Doamne, ce sosele pot avea aia acolo'!!
si sunetul este bestial! impresionant!
sunt curios de viteza atinsa (macar) la filmare!
Bravos nene, asa DA!
cum ti-am urmarit proiectul si AICI am numai cuvinte de lauda
si respect! Felicitari!
Doamne, ce sosele pot avea aia acolo'!!
si sunetul este bestial! impresionant!
sunt curios de viteza atinsa (macar) la filmare!
Bravos nene, asa DA!
cum ti-am urmarit proiectul si AICI am numai cuvinte de lauda
si respect! Felicitari!
alt video la Ivey Tune pe Dynojet cind am primit 391cp la roate, puteam mai mult atunch dar am primit knock la motor dela benzina proasta.
Aici cum sa spune mai bine cp la roate? in english noi spunem whp si la motor bhp, sa practica sa spui cp la roate sau la motor aici?
http://www.youtube.com/watch?v=RywBzC9aWVI
enjoy
Aici cum sa spune mai bine cp la roate? in english noi spunem whp si la motor bhp, sa practica sa spui cp la roate sau la motor aici?
http://www.youtube.com/watch?v=RywBzC9aWVI
enjoy
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 72 vizitatori