2008 Mitsubishi Lancer Classic 1.6 98 Cp Gray Stone

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Mai 22, 2009 2:57 pm

QUOTE (bengurionulxx @ May 21 2009, 10:24 PM) cand, pornesc dimineata la rece motorul am relantiul la 2000 iar in aproximativ 20-25 de sec isi revine (e turatia fara AC)
Din cate stiu, asta inseamna socul automat, asa face si masina mea si nu am avut nici o problema nici iarna asta (max -25 de grade) atata ca dureaza putin mai mult sa se incalzeasca motorul, deci vreo 2 minute de atentie, insa mie mi se pare normala situatia, decat sa se uzeze motorul la rece, mai bine sa il tina accelerat pana se incalzeste. Nu stiu ce pare ciudat in asta? Si la mine tot de la 2000rpm incepe sa scada...

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mai 22, 2009 3:54 pm

Da chacha

Si sa vezi ca totusi se incalzeste greu sub 0 grade. Si sa vezi ca nu vrea sa mearga sub 2000 rot/min, cateodata nu vrea nici sub 2100-2200 rot/min. Sa vezi ce funny ii sa o lasi sa coboare o panta in frana de motor si te trezesti dintr-o data ca accelreaza destul de brusc fara sa ii faci nimic.

Nu prea conteaza ce crede fiecare luandu-se dupa experientele personale cu masina proprie. Asa pot zice si eu peste 2 ani de chinuiala cu gunoiul asta...2000? Pai e NORMAL.

Target idle pentru ECU, la MINUS 20 grade este de 1535 rot/min. Atata va spun. Nu comentez mai mult. La 0 grade or more, NU mai zic. Is departe de cei 2000 rot/min (sau cat are) ai colegului sau 1600-1700 ai mei. Departe RAU.

@bengurionulxx

Fa te rog urmatorul test. Fa o pornire in urmatoarele conditii:
1) Motorul sa fi stat macar 5 ore
2) Sa fie mai mult de 20 grade afara, implicit cam toata fieratania sa fie pe la acea temperatura (sau mai mare daca a stat in soare)
3) Pui contact.
4) Te asiguri ca AC este ON.
5) Pornesti motorul. Observa turatia. Dupa vreo 3 secunde va cupla el si AC-ul. Observa din nou turatia (cat creste/scade)
6) NU fa nimic cu masina, las-o sa mearga la relantiu minim 20-30 secunde, sau pana ce auzi ca se decupleaza AC.

La mine face in felul urmator: Pornesc motorul merge direct pe la 1700-1800 (am fost si eu la 2000 candva). Se cupleaza AC-ul. Urca instant la 2000 rot/min. Apoi incepe sa scada destul de repede la 1600-1700. Sta putin acolo (cateva secunde) dupa care incepe un proces lent (de 5-10 secunde) in care tot scade turatia pana ajunge la 1100 rot/min. Motorul merge PERFECT. Pana ce ECU sau eu oprim AC-ul. In acest moment urca inapoi la 1600 si acolo sta o perioada. Cum pornesc AC-ul din nou, iar incepe sa scada incet chiar sub 1000 (daca a apucat sa se incalzeasca putintel motorul).

Te rog sa expui aici rezultatele experimentului. Multumesc.

Noah chacha, e normal comportamentul, nu? Mai usor cu concluziile ca pe la inceputuri mai incercau altii sa ma convinga ca masina mea e normala si eu nu, dat fiind ca mai vedeau turatii dinastea pe niste Nubira-uri.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Mai 22, 2009 3:59 pm

@driverx


Cand mai ai drum prin bucuresti. As fi tare curios sa vad masina si simptomele pe care le are

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mai 22, 2009 4:16 pm

Andrei_RC

Nu stiu cand mai merg.

Oricum, desi comportamentul descris mai sus nu e din categoria celor suparatoare, cred ca e usor sa iti inchipui cum face

Sunt altele care ma deranjeaza. Cel mai mult e ca dozeaza mult la pornirea AC-ului. Iar eu nu pot merge constant in trafic nici cand traficul are viteza constanta. Mi se intampla sa ma oblige sa ridic aproape de tot pedala de acceleratie putand sa merg lejer doar din ce dozeaza el, iar cand opreste el AC-ul merg dintr-o data in cap, avand dintr-o data frana de motor puternica.

Daca mai merg bara la bara in trafic, cat timp masina "curge" incet turatia ramane pe la 1400-1500 pana se opreste masina sau pana opreste el AC-ul. Cateodata parca s-ar prinde de turatie, se pune pe treaba si o coboara mult pana tremura in 500 rot/min.

Sunt deja 3242374238423 cazuri de care m-am lovit. Idea e clara. Dintr-o cauza hard sau soft in 90% din cazuri face reglaje adaptive exagerate. Astea duc la aer mult in motor, implicit turatii mai mari ale motorului si probabil in unele cazuri nu prea pusca cu situatiile la care s-ar asteapta ECU. Duminica mergeam linistit cu vreo 80-90 la ora, pedala apasata si bruc mi-a taiat injectia pentru timp foarte scurt. A scuturat bine masina. Nu ma luati cu povesti ca eram in a doua si am ajuns la peste 6000 rot/min . Eram in a 5-a.

S-a schimbat ISC, s-a schimbat ECU. Doar ISC-ul a avut un oarecare efect pozitiv. ECU nu a avut absolut nici un efect. Urmatorul suspect nr 1 ar fi corpul clapeta. Dar tot asa a fost si ECU, mai ales daca te gandesti la simptomul descris mai sus.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Sâm Mai 23, 2009 11:59 am

drivere .. mai esti in garantie ?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Mai 23, 2009 12:22 pm

Propun ca driverx sa isi deschida un topic la Jurnal de Bord si sa vorbim acolo probleme (oricum mai are un topic deschis legat de problema de relanti) insa asa ne impartaseste mai multe despre masina, cu bune cu rele, si putem discuta acolo despre acea masina cu personalitate si nu poluam toate topicurile altor utilizatori cu problemele respective. Ce zici, driverx, nu e mai corect asa?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Sâm Mai 23, 2009 12:30 pm

QUOTE (Donkey @ May 23 2009, 11:59 AM) drivere .. mai esti in garantie ?



chacha. Da, e mai corect. Am si eu topic (parca). Lasa asta mai mult ca o paranteza. De continuat nu are rost sa continuam, eventual initiatorul topicului sa vina cu rezultatele testelor, daca acesta doreste sa le faca.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori