2009 Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 143cp Amethyst Black, Intense
5500 de km fara probleme.Au mai aparut cateva mici zgarieturi una in spate pe bara si una in fata pe aripa(sper sa inventeze astia mai repede un scut electromagnetic macar cand o lasi parcata ...din pacate la a mea asa au aparut zgarieturile)
Top speed 198-200 km/h, pedala la maxim, 5400 de rot.
Testat controlul stabilitatii pe ploaie , excelent.Vad ca cineva zicea pe forum ca masina scapa un pic de sub control pe autostrada A1(am presupus ca de asta e vorba) pe banda 1 cand dai de ravenele facute de tiruri, nu mi s-a parut.Mai are cineva problema asta?
Urmatorul test: plecare in forta de pe loc fara sa am mainile pe volan.De ce vreau sa fac asta?Am vazut acelasi test facut la Focus RS.Ideea e ca mi s-a intamplat de cateva ori sa intre ASc-ul la plecarea de la semafor fara sa fortez masina (pana in 3000 de rot, uscat) si sunt curios sa vad daca e vb de diferential si la a mea(scot asc=ul cand o sa fac testul).Mai ramane sa gasesc si unde.
Top speed 198-200 km/h, pedala la maxim, 5400 de rot.
Testat controlul stabilitatii pe ploaie , excelent.Vad ca cineva zicea pe forum ca masina scapa un pic de sub control pe autostrada A1(am presupus ca de asta e vorba) pe banda 1 cand dai de ravenele facute de tiruri, nu mi s-a parut.Mai are cineva problema asta?
Urmatorul test: plecare in forta de pe loc fara sa am mainile pe volan.De ce vreau sa fac asta?Am vazut acelasi test facut la Focus RS.Ideea e ca mi s-a intamplat de cateva ori sa intre ASc-ul la plecarea de la semafor fara sa fortez masina (pana in 3000 de rot, uscat) si sunt curios sa vad daca e vb de diferential si la a mea(scot asc=ul cand o sa fac testul).Mai ramane sa gasesc si unde.
Imposibil sa nu ti se intample la gropile de pe strada sau ravenele/denivelarile create de tiruri sa nu iti miste de volan automat si sanatos si sa trebuiasca sa il tii. Asta se intampla din mai multe motive la masina noastra: servodirectie prea lejera(cred ca e singurul lucru care chiar nu imi place, as fi preferat sa fie un pic mai tare ca la evo), jante mari, suspensii sport. La 2.0 Di-D daca pleci in forta fara maini pe volan o ia cu siguranta intr-o parte sau cealalta masina din cauza cuplului, la benzina m-as mira sa nu fie acelasi lucru
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Si eu am problema cu denivelarile, dar cel mai mult cred ca este de la duritatea cauciucurilor de vara. Cu cele de iarna manifestarea era mult mai putin sesizabila (aceleasi tipodimensiuni la cauciucuri). Cand am schimbat anvelopele prin aprilie si le-am pus pe cele de vara, inca de la prima linie de tramvai pe care am abordat-o am observat diferenta frapanta in "jocul" volanului...
"servodirectie prea lejera(cred ca e singurul lucru care chiar nu imi place, as fi preferat sa fie un pic mai tare ca la evo)".
Nu stiu ce sa zic ..mie unul sincer nu mi se pare deloc lejera, mi se pare a fi destul de tare si foarte precisa.Sa difere de pe sportback pe sedan?Nu am condus sedan, sper sa se iveasca si aceasta ocazie si sa-mi dau cu parerea avizat in privinta acestui aspect.
Nu stiu ce sa zic ..mie unul sincer nu mi se pare deloc lejera, mi se pare a fi destul de tare si foarte precisa.Sa difere de pe sportback pe sedan?Nu am condus sedan, sper sa se iveasca si aceasta ocazie si sa-mi dau cu parerea avizat in privinta acestui aspect.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 47 vizitatori