2007 Mitsubishi Lancer 1.6 98CP Deep Blue -Sfinxul-

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Iul 15, 2008 7:45 am

mai gandeste-te! ce se va intampla cu luciul masinii tale?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Iul 15, 2008 12:12 pm

QUOTE (adictoma)mai gandeste-te! ce se va intampla cu luciul masinii tale?

Ideea e urmatoarea. Merg si deschid dosarul de dauna la asigurator si dupa ce obtin toate documentele, merg si ii fac polish. Daca imi convine cum se prezinta dupa, nu mai continui pe CASCO. Daca nu, merg sa o vopsesc. Personal, as prefera sa reusesc sa o rezolv cu un polish pentru ca mi-e groaza sa o duc la vopsit ...... ca se umple de praf si de urme de vopsea iar sansele sa iasa la aceiasi culoare sunt dupa parerea mea foarte mici.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Iul 15, 2008 12:38 pm

QUOTE (Sfinxul)QUOTE (adictoma)mai gandeste-te! ce se va intampla cu luciul masinii tale?

Ideea e urmatoarea. Merg si deschid dosarul de dauna la asigurator si dupa ce obtin toate documentele, merg si ii fac polish. Daca imi convine cum se prezinta dupa, nu mai continui pe CASCO. Daca nu, merg sa o vopsesc. Personal, as prefera sa reusesc sa o rezolv cu un polish pentru ca mi-e groaza sa o duc la vopsit ...... ca se umple de praf si de urme de vopsea iar sansele sa iasa la aceiasi culoare sunt dupa parerea mea foarte mici.

sa inteleg ca preferi sa dai bani din buzunar si pentru polishat si la majorarea politei casco in anul urmator, in loc sa faci direct pe casco si sa "atentionezi" pe cineva din service sa "aiba grija" de masina?

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mar Iul 15, 2008 2:44 pm

Problema la coloana de directie o am si eu , semnalata de cand am luat-o, dar raspunsul a fost : un tampon - amortizor de cauciuc face asa. Inca nu s-a schimbat , dar o sa merg cu ea pentru verificari amanuntite si poate reusesc sa schimb si acest tampon. Masina are 45.500 km si se aude la fel , nici mai tare , dar nici nu s-a atenuat.
Ma mir ca spui ca-ti agata in a 1-a si a 2-a. Cu marsarierul , e oarecum general valabil pentru toate japonezele , pt ca marsarierul este sincronizat doar cu a 1-a. NU face tot timpul , dar e general valabil ( am 2 japoneze si ocazional fac figuri ) .
Cat despre vopsit pe casco pt o zgarietura....nu te stresa. Daca ai evenimente declarate la casco , anul viitor o sa platesti mai mult , doar in cazul in care ai casco pe mai multi ani ( cum am eu ). Orice eveniment facut pe casco se va resimti la fiecare polita nou sau prelungire de contract.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Iul 15, 2008 4:43 pm

QUOTE (adictoma)sa inteleg ca preferi sa dai bani din buzunar si pentru polishat si la majorarea politei casco in anul urmator, in loc sa faci direct pe casco si sa "atentionezi" pe cineva din service sa "aiba grija" de masina?
As fi preferat sa nu fiu intr-o astfel de situatie. Adica su nu fiu nevoit sa aleg intre a o vopsi (toata partea stanga) si a incerca sa o rezolv prin polish local. Oricat ar fi de atenti la vopsitorie, nu cred ca pot face ceva in privinta prafului rezultat din smirgheluire si a pulberilor rezultate in urma vopsirii care va intra in mocheta si in husele de la scaune. Plus ca vopsirea presupune demontarea unor elemente de pe usi, aripi, etc. operatie care pare simpla dar care poate aduce ulterior o multime de probleme (greierasi) daca nu e facuta cu atentie. Din acest motiv sunt reticient la o astfel de rezolvare. Daca ar fi fost o problema mai grava si nu as fi avut incotro, nu mai stateam pe ganduri dar asa .....

QUOTE (cristibna)Problema la coloana de directie o am si eu , semnalata de cand am luat-o, dar raspunsul a fost : un tampon - amortizor de cauciuc face asa. Inca nu s-a schimbat , dar o sa merg cu ea pentru verificari amanuntite si poate reusesc sa schimb si acest tampon. Masina are 45.500 km si se aude la fel , nici mai tare , dar nici nu s-a atenuat.
La mine nu s-a auzit chiar de la inceput. Zgomotul a aparut pe la 3500 - 4000 de km. Initial il auzeam doar cand mergeam pe strazi pavate cu piatra cubica dar acum se aude si cand trec peste denivelari mici si dese sau cand traversez linii de tramvai cu viteza ceva mai mare. Cand opresc si le traversez incet in treapta 1-a nu se aude dar daca am peste 30km/h se aude un trancanit metalic in bord in dreptul coloanei de directie. Din ce am mai discutat cu un tip de la service de la Iricad, am inteles ca zgomotul ar putea fi provocat de doua componente metalice de la axul volanului. Nu stiu despre ce tampon ti-au spus tie dar eu nu am vazut asa ceva pe acolo (cel putin nu si prin desenele pe care le-am gasit eu pe net ).

QUOTE (cristibna)Ma mir ca spui ca-ti agata in a 1-a si a 2-a. Cu marsarierul, e oarecum general valabil pentru toate japonezele, pt ca marsarierul este sincronizat doar cu a 1-a. NU face tot timpul, dar e general valabil ( am 2 japoneze si ocazional fac figuri ).
Simt ca agata doar la trecerea din a 1-a in a 2-a cand schimb la o turatie ceva mai mare. Am mai fost si momente in care, la plecare de pe loc, am crezut ca am introdus maneta in treapta 1 dar nu a intrat complet si cutia a inceput sa caraie iar de curand, am sesizat ca uneori imi face figuri cand incerc sa introduc in marsarier. Nu intra deloc pana nu introduc intr-o alta treapta. Am patit de doua, trei ori in ultima saptamana. Povestea cu sincronizarea o stiam si nu ma sperie doar ca e enervant mai ales ca pana acum nu a facut figuri.

QUOTE (cristibna)Cat despre vopsit pe casco pt o zgarietura....nu te stresa. Daca ai evenimente declarate la casco, anul viitor o sa platesti mai mult , doar in cazul in care ai casco pe mai multi ani ( cum am eu ). Orice eveniment facut pe casco se va resimti la fiecare polita nou sau prelungire de contract.
Stiu lucrul asta. Ideea era ca doar daca nu iese bine in urma polishului sa merg mai departe pe CASCO. Atat timp cat nu-mi platesc nici o despagubire nu ar trebui sa ma afecteze in anul urmator. Cel putin asa sustine brokerul prin care am incheiat polita CASCO. Oricum, o sa incerc sa aflu mai multe pe tema asta inainte de a face ceva. Partea proasta, pe care am aflat-o astazi, ar fi ca odata ce deschid dosarul imi modifica contractul CASCO si introduc fransiza de 100 de euro. :evil:

Avatar utilizator
Ady
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 25, 2007 9:31 pm

Mesaj de Ady » Mar Iul 15, 2008 10:30 pm

QUOTE (adictoma)mai gandeste-te! ce se va intampla cu luciul masinii tale?


Chiar nu inteleg de ce esti asa de speriat de polish ! Ca sa il citez pe un tip care ma urmarea in timp ce scoteam cateva zgarieturi la masina mea" sa moara tata zici ca e noua" . Si ca sa iti raspund la intrebarea ta. Ce se intampla cu luciul masinii tale ??? Raspuns: se va accentua, apa va aluneca imediat, praful se va aseza mai greu. Cred ca nu stii ce probleme pot aparea in cazul unei revopsiri ,sau nu te-ai confruntat cu asemenea probleme pana acum.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iul 16, 2008 7:31 am

m-am confruntat cu ambele din pacate ideea erea nu ca mi-e frica de procedeuri, ci de mana ramanului care le realizeaza

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mie Iul 16, 2008 2:18 pm

Daca o vopsesti pe casco , intra tot ca despagubire . Tu trebuie sa o declari ca vandalism si asta este despagubire. Iar franciza de 100 de euro este per eveniment , pentru cei care au facut politele anul acesta de la 01.01.2008 , la 99% dintre asiguratori.
Daca vrei sa o revopsesti , daca nu este acoperita bine , se gazeaza. La chedere o sa se vada cum a fost aplicata banda adeziva protectoare ( neagra mea a fost revopsita de fostul proprietar si arata naspa ).

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mie Iul 30, 2008 12:44 am

Astazi am avut prima experienta in service. Am facut revizia care trebuie facuta la 1 an sau 15000 de km. Citind ce s-a mai scris pe aici legat de service-uri, eram oarecum crispat si temator dar pot spune ca oamenii de la Iricad au fost mai mult decat OK. Pe toata perioada reviziei, am stat alaturi de mecanicul care s-a ocupat de masina.
Costul revizei a fost 500 RON cu tot cu reducerea de 10% la manopera si de 15% la consumabile.
- 3l Ulei Mobil1 5w50 Full Syntetic Rally Formula. Am avut de ales intre 0W40 (bidon de 1l), 5W40 (la bidon de 1l sau din butoi ambele made in Turkey) si 5W50 (made in UE).
- 1 filtru de ulei ( made in France; interesant cat de mic e filtru pentru acest model )
- 1 filtru de aer
- 1 flitru de polen.
Cat timp s-a scurs uleiul din baie masina a fost inspectata pe dedesubt, pe la roti, suspensie si directie. Mi-au facut si echilibrarea rotilor desi nu stiu daca intra in programul de revizie. Totul a fost OK.

Pe langa revizie, solicitasem si rezolvare problemei semnalate la coloana de directie. Ma refer la acel trancanit pe care l-au semnalat mai multi posesori de Lancer 1,6. Bineinteles ca la testul facut pe o strada pietruita, problema nu s-a manifestat. Totusi impreuna cu mecanicul am desfacut panourile de sub volan si am inspectat si tras de toate componentele coloanei de directie. Nimic care sa indice de unde s-ar putea auzi acel zgomot. Ca sa o vedem si mai in amanunt, mecanicul, a adus din magazie o coloana de directie si am inspectat-o impreuna. Ar fi doua locuri de unde ar putea sa apara acest zgomot. Unul ar fi la in zona mecanismului de reglare a volanului pe inaltime sau pe o zona in care axul volanului trece printr-un cilindru de fier si care ajunge pana aproape de zona contactului unde sunt si elementele de blocare a axului. Totusi, nu de acolo as zice ca e zgomotul. Nu stiu daca ar fi fost dispusi sa o schimbe dar nici eu nu am mai insistat. Toata povestea a durat aproape 4 ore din care doar doua au fost incluse in manopera aferenta reviziei.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iul 30, 2008 1:26 pm

azi am reusit si eu sa iau dovada pentru stopul dreapta spart. am fost la m-car si mi-am [programat cu ocazia asta si revizia. o las luni in service, asa ca nu o sa am ocazia sa stau langa ea. la pretul estimativ mi-a spus tot undeva la 500-600 ron

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori