2007 Mitsubishi Lancer 1.6 98CP Deep Blue -Sfinxul-

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Ian 07, 2008 1:09 pm

He he ..... in sfarsit zapada si la Galati. Totul e alb, frumos insa, strazile orasului au devenit un mare patinuar. Autoritatile, desi au iesit cu pluguri de aseara, mare brinza nu au facut. Au razuit zapada pe deasupra si au lasat un strat "protector" de gheata.
Drumul pana la birou, pe care de regula il parcurgeam in 10 minute, astazi l-am facut intr-o ora si intr-o continua alunecare.
Gumele Bridgestone Turanza parca's opinci. Asa ca, galateni mai bine lasati masinile in parcare daca nu aveti lanturi sau gume de iarna.
In alta ordine de idei, incontinuare ma streseaza consumul. De cand s-a racit vremea, consumul (strict urban) a urcat la 13%. Mult tare. Sper sa se opreasca aici.
In rest, multumit de masinuta.

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Lun Ian 07, 2008 5:02 pm

Si mie imi inghite de ma termina psihic. In ultimele zile a sarit la 15%. E drept ca si conditiile de trafic sunt inumane in Constanta. Azi am facut un drum de 10 km prin oras in 4 ore si jumatate. Evident, totul pe fondul unui minunat patinoar in aer liber.

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Mie Ian 09, 2008 12:31 am

domnilor, acum doua ore am iesit din benzinarie si dupa calcul mi-a iesit 11,3%. e drept ca la oradea nu se patineaza si nu e nimic alb din cauza zapezii, dar traficul e tot de kkt si nu da semne ca ar slabi. 13% mi se pare mult, sa nu mai zic de 15. catzi km ati parcurs pana acum cu ea si ce benzina ii dati sa bea?

incep sa apara pe strada modelele noi de lancer si arata a dracu de bine masina aia


apropo mesaj anterior, scartzaitu il auzeam de la scaunul de sub mine, l-am localizat cand stateam in dreapta. voi aveti greieri?

bafta mare

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Mie Ian 09, 2008 10:22 am

Pai eu am vreo 4500 km cu ea si ii bun benzina 95, Mol sau OMV. Nu stiu daca poate varia consumul chiar asa de mult numai din cauza benzinei.

Scartaitul de la scaun il am si eu. Cateodata chiar ma scoata din sarite. Insa cei de la service nu i-au dat de cap evident.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Vin Ian 11, 2008 10:44 am

cateva sfaturi cu "greierasii"
* acel gemulet de deasupra acelor poate fi imobilizat si cu buretei cu adeziv pe o parte
* greierasii din consola centrala se pot rezolva cu o izolare cu banda textila + buretei a cablurilor de la cas
* alte surse de greierasi sunt de la pixuri, chei, becuri si alte nimicuri uitate in torpedou, respectiv consola centrala

* scartaitul la scaun il am si eu, inca nu i-am dat de cap. se pare totusi ca cea mai buna idee este niste vaselina siliconica de pus pe scheletul de fier din scaun (atentie, trebuie pus atat cat sa reduca frecarea, si nu imbacsit pe acolo....).

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mie Mar 05, 2008 9:49 pm

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic in jurnal. E drept ca nu prea aveam ce sa scriu avand in vedere ca am circulat doar prin oras unde, afara de consum nu prea aveam ce sa constat. Insa, weekendul trecut am facut un drum pana in Poiana Brasov si pe tot parcursul drumului am avut ocazia sa fac mai multe constatari.
1) Instabilitate la viteza peste 140 de km/h atunci cand te intersectezi cu un TIR. Masina pare a fi destul de usoara si se scutura rau de tot.
2) La turatii de peste 3500 rpm motorul devine zgomotos. :-( La 4000 rpm trebuie sa dai volumul la radio destul de tare.
3) La plecare am alimentat cu benzina de 95 de la MOL. Pe tot drumul am avut senzatia ca masina e lipsita de viata pentru ca nu reuseam sa ma angajes intr-o depasire mai scurta. Trebuia sa vin lansat ca sa pot depasi si un Logan. :evil: Mi-am facut o multime de nervi. Totusi, cred ca de vina era benzina pentru ca la intoarcere, am alimentat din Ploiesti, tot de la MOL dar cu 98 si pana la Galati, nu mi-a mai stat nimic in fata Cu toate astea, ar fi fost fain sa mai fi avut vreo 10-15 caluti sub capota. Se pare ca motorul resimte destul de mult greutatea masinii si a incarcaturii ( eram 2 persoane + portbagaj plin de cu bagaje). Ca idee doar, un Megane de 1,5 DCI de 115 CP se misca cu mult mai bine decat Lancerul Clasic cu motor de 1,6 pe benzina. :cry:
4) Oarecum nemultumit de cutia de viteze. De la bun inceput agata la trecerea din treapta I-a in treapta a II-a. La mometul respectiv, dealerul mi-a zis ca in timp, dupa ce se mai rodeaza, o sa dispara aceasta problema, Insa in continuare agata si in plus am senzatia ca ceva este slabit pentru ca totodata cu schimbarea vitezei, la debraiere, parca se simte o miscare a intregului ansamblu. Aceasta miscare se simte mai puternic atunci cand schimb la turatii de peste 3500 rpm. Oare "asa face toate"? E drept ca nu am nici 5000 de km parcursi dar, totusi, ar trebui sa se simta ceva imbunatatiri. :?

Nu pot sa nu amintesc surpriza de la MOL Ploiesti. Chiar la intrarea in incinta caseriei, vad parcat un Lancer Clasic negru. Intreb daca e prin zona proprietarul dar din pacate nu stia nimini nimic de el. Dezamagit, plec si incerc sa ies prin partea stanga a pompelor de benzina. Cand, surpriza Chiar in fata mea vad un alt Lancer Clasic rosu visiniu cu eleron, pleoape si cu spoilerele schimbate. Ma uit prin jur in speranta de a-l zari pe proprietar. Din nefericire nimeni prin zona. :-( Poate data viitoare o sa fiu mai norocos.

In total, cu tot cu intrarea prin Ploiesti de la intoarecere (mers pana la gara de Vest ), am parcurs 810 km. Consumul, realizat a fost undeva pe la 7,9 - 8 %. Destul de mare. Inca mai sper sa mai scada. :roll:

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Dum Mar 16, 2008 10:29 pm

Astazi, mergand pe o strada cu piatra cubica, am auzit un zgomot suspect pe undeva prin bord. Dupa parerea mea se aude de la directie, mai exact, de la axul volanului. Am crezut initial ca zdrangane ce aveam prin buzunarele de la usi insa, ascultand mai atent, se auzea clar din bord din dreptul volanului. Ca si cum doa bucati de fier se loveau unul de celalalt si se simte si o trepidatie care se transmite la volanului. Ma cam ingrijoreaza lucrul asta. Maine merg in service sa vad ce parere au si cei de acolo. A mai auzit vre-o unul din voi astfel de zgomote la volan?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Mar 16, 2008 11:21 pm

mi-e greu sa cred ca se poate duce ceva la directie asa de repede. Probabil toun greiereash poznas la intersectie a doua materiale mai rigide(fier-fier, fier-plastic).
Bafta maine la service si sa ne tii si pe noi la curent

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Mar 17, 2008 12:33 am

Ar fi bine sa fie cum zici. M-a surprins si pe mine cand am auzit trancanitul mai ales ca pana acum nu am auzit pe nimeni sa se planga de o astfel de problema. O sa vad maine ce este.

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Dum Mar 23, 2008 1:07 am

Salutare, ma apropii de 9000 km parcursi si odata cu incalzirea aerului a mai scazut consumul urban sub 10l/suta (asta la un condus moderat).
Din pacate scartzaitul din scaunul soferului nu vrea sa dispara si nici zgomotul din spatele ceasurilor, la trecerea peste portiuni cu denivelari. Eu am impresia ca ceva nu a fost bine fixat acolo, dar sper sa aflu miercuri cand sunt programat la service. Masina asta e mai degraba gandita pentru o tara civilizata care are drumuri respectabile.

La turatii de 4000, intradevar se aude motorul si frecarea cu aerul, dar cred ca asta e la fel la majoritatea masinilor din categoria ei.
Depasiri rapide..... eu zic ca depinde de viteza de rulare, treapta de viteza cu care intri in depasire, cat de incarcata e masina si evident ce vrei sa depasesti :-D
Per ansamblu sunt multumit de masina, sper sa nu am alt gen de probleme la ea, din alea adevarate. Cat despre cativa caluti in plus ... aia niciodata nu ajung, tin minte dealerul local cum incerca sa imi vanda modelul de 2 litri, dar costa in plus vreo 3mii de euro si costuri cu o idee mai mari. Sincer inca ma mai gandesc la ea...cum ar fi fost :twisted: pe 135de cai.
Alti posesori de lancer 1.6 se gandesc sa faca mici modificari la ea, gen filtru. Poate te gandesti si tu.

Bafta mare domnilor!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori