2007 Mitsubishi Lancer 1.6 98CP Deep Blue -Sfinxul-
QUOTE (adictoma)azi am reusit si eu sa iau dovada pentru stopul dreapta spart. am fost la m-car si mi-am [programat cu ocazia asta si revizia. o las luni in service, asa ca nu o sa am ocazia sa stau langa ea. la pretul estimativ mi-a spus tot undeva la 500-600 ron
Adi, de ce nu le ceri pe mail ce costuri sunt pentru revizie. Eu asa am facut si stiam dinainte la ce sa ma astept. Am platit cu aproximativ 50 RON mai putin pentru ca am prins o reducere (10% la manopera si 15% la consumabile). Daca as fi mers pe un ulei mai ieftin, probabil ca as fi ajuns pe la 450 de RON dar am preferat sa merg pe ce am crezut ca e mai bun pentru masina mea.
QUOTE (cristibna)Sfinxule , si eu am renuntat la ideea de a schimba piesa care face figuri cand vrea .
Eu nu am renuntat la ideea de a rezolva problema doar ca voi mai amana o perioada inlocuirea coloanei pentru ca ieri, impreuna cu mecanicul am mai strans unele suruburi care fixeaza tot ansamblul de bord in speranta ca vibratiile nu se vor mai simti asa de tare si ca poate dispare si zgomotul. Nu am apucat inca sa testez si sa vad rezultatetele.
Oricum, baietii stiu de problema pentru ca au mai inlocuit coloana de directie la doua Lanceruri.
Adi, de ce nu le ceri pe mail ce costuri sunt pentru revizie. Eu asa am facut si stiam dinainte la ce sa ma astept. Am platit cu aproximativ 50 RON mai putin pentru ca am prins o reducere (10% la manopera si 15% la consumabile). Daca as fi mers pe un ulei mai ieftin, probabil ca as fi ajuns pe la 450 de RON dar am preferat sa merg pe ce am crezut ca e mai bun pentru masina mea.
QUOTE (cristibna)Sfinxule , si eu am renuntat la ideea de a schimba piesa care face figuri cand vrea .
Eu nu am renuntat la ideea de a rezolva problema doar ca voi mai amana o perioada inlocuirea coloanei pentru ca ieri, impreuna cu mecanicul am mai strans unele suruburi care fixeaza tot ansamblul de bord in speranta ca vibratiile nu se vor mai simti asa de tare si ca poate dispare si zgomotul. Nu am apucat inca sa testez si sa vad rezultatetele.
Oricum, baietii stiu de problema pentru ca au mai inlocuit coloana de directie la doua Lanceruri.
salutare, daca traduc ce scrie pe devizul meu obtinem urmatoarele:
filtru de polen...........................111ron
garnitura.....................................4ron
filtru de ulei...............................38ron
spray pt curatat clima.................60ron
ulei mobil1 5w-50.......3,5l.........260ron
apa distilata..................1l..........2,5ron
manopera.....................2h.......216ron
total........................................690ron
am facut revizia la 12k km , filtru de aer era in regula (s-a curatzat doar), in schimb climatizarea era imputzita rau si manopera a mai vizat si alte probleme. nu e cea mai ieftina revizie dar oamenii si-au facut treaba si sunt multumit. am ales un service din strainatate pt ca cel local e populat de amatori, iar cel mai apropiat din tzara era la dublu distantei de cel unde am fost.
parca s-a mai discutat despre asta , as fi interesat de un scut de metal daca stie cineva o sursa si va rog sa imi spuneti daca e luminat inelul din jurul contactului (ceva de genul cum lumineaza cel din jurul brichetei)
consumul urban variaza intre 8.5 si 11, iar cel extra intre 6 si 8. alimentez cu efix (care mi se pare o tzeapa ca si serviciile rompetrol) dar faza cu cardul e oki
varul meu are un lancer din 1995 si are 111cai putere din fabrica si sub 1000 kg. masina aia zboara.
oricum, masinile astea nu au fost inventate pt drumurile astea.
ati facut ceva modificari la masina? sau ati avut ceva probleme cu ea?
bafta multa
filtru de polen...........................111ron
garnitura.....................................4ron
filtru de ulei...............................38ron
spray pt curatat clima.................60ron
ulei mobil1 5w-50.......3,5l.........260ron
apa distilata..................1l..........2,5ron
manopera.....................2h.......216ron
total........................................690ron
am facut revizia la 12k km , filtru de aer era in regula (s-a curatzat doar), in schimb climatizarea era imputzita rau si manopera a mai vizat si alte probleme. nu e cea mai ieftina revizie dar oamenii si-au facut treaba si sunt multumit. am ales un service din strainatate pt ca cel local e populat de amatori, iar cel mai apropiat din tzara era la dublu distantei de cel unde am fost.
parca s-a mai discutat despre asta , as fi interesat de un scut de metal daca stie cineva o sursa si va rog sa imi spuneti daca e luminat inelul din jurul contactului (ceva de genul cum lumineaza cel din jurul brichetei)
consumul urban variaza intre 8.5 si 11, iar cel extra intre 6 si 8. alimentez cu efix (care mi se pare o tzeapa ca si serviciile rompetrol) dar faza cu cardul e oki
varul meu are un lancer din 1995 si are 111cai putere din fabrica si sub 1000 kg. masina aia zboara.
oricum, masinile astea nu au fost inventate pt drumurile astea.
ati facut ceva modificari la masina? sau ati avut ceva probleme cu ea?
bafta multa
QUOTE (cristibna)Sfinxule , si eu am renuntat la ideea de a schimba piesa care face figuri cand vrea .
Asa cum spuneam, cand am fost la revizie, impreuna cu mecanicul am mai strans un pic suruburile care fixeaza coloana de directie de bord. Rezultatul nu este unul extraordinar dar as zice ca se simte o oarecare imbunatatire. Directia nu mai trancane la fel de des la denivelari. Oricum, o s-o tin in continuare sub observatie :!:
In alta ordine de idei, acum doua weekenduri, am avut ocazia sa ma dau un pic mai mult la masina si sa o vad ce-i poate motorul. Pe soseaua dintre Tulcea si Constanta, pe o portiuni dreapta, am reusit fara nici un efort sa ating 180km/h. E drept, cred ca m-a ajutat putin si configuratia terenului. Sa zic ca am rulat aproximativ 1,5 - 2 km la viteza asta. Mai departe nu mai era loc ca urma o curba si nu cunosteam drumul. Nu stiam nici cat de stransa e curba si nici cat de bun e carosabilul. Chiar daca am lasat-o mai moale dupa, pana la iesirea in autostrada spre Constanta nu m-a depasit nimeni.
In depasiri, m-am obisnuit sa intru cu a IV-a si la aproximativ 3700 - 3800 rpm, nu mai ai nici un fel de emotii. O calci si se duce.
Asa cum spuneam, cand am fost la revizie, impreuna cu mecanicul am mai strans un pic suruburile care fixeaza coloana de directie de bord. Rezultatul nu este unul extraordinar dar as zice ca se simte o oarecare imbunatatire. Directia nu mai trancane la fel de des la denivelari. Oricum, o s-o tin in continuare sub observatie :!:
In alta ordine de idei, acum doua weekenduri, am avut ocazia sa ma dau un pic mai mult la masina si sa o vad ce-i poate motorul. Pe soseaua dintre Tulcea si Constanta, pe o portiuni dreapta, am reusit fara nici un efort sa ating 180km/h. E drept, cred ca m-a ajutat putin si configuratia terenului. Sa zic ca am rulat aproximativ 1,5 - 2 km la viteza asta. Mai departe nu mai era loc ca urma o curba si nu cunosteam drumul. Nu stiam nici cat de stransa e curba si nici cat de bun e carosabilul. Chiar daca am lasat-o mai moale dupa, pana la iesirea in autostrada spre Constanta nu m-a depasit nimeni.
In depasiri, m-am obisnuit sa intru cu a IV-a si la aproximativ 3700 - 3800 rpm, nu mai ai nici un fel de emotii. O calci si se duce.
am scos-o si eu azi din service; i-am facut revizia 10k si i-am schimbat stopul spart(+vopsire aripa dr-spate); totul a costat 721ron(am curatat si sistemul de aer conditionat cu acel spray de la ei); le-am zis sa verifice si coloana; raspunsul a fost:" Coloana nu are nici o problema "; tipul chiar s-a jurat ca nu imi pune in pericol siguranta si ca aceste modele de noi au problema asta atunci cand se merge pe drum denivelat(in afara de linie dreapta).
Aseara pe la ora 23 am fost nevoit sa apelez la MAP (serviciul de asistenta de la mitsubishi) pentru ca nu am putut sa plec cu masina dintr-o parcare. Motorul am reusit sa il pornesc dar dupa 4-5 secunde murea. Am mai facut vreo 3 incercari si am renuntat; dupa cca 20 de minute a venit o platforma si a dus masina in service-ul local.
Inainte sa ajung la parcarea respectiva (unde am stat cam o ora si a apucat sa se raceasca motorul) am facut plinul la aceeasi benzinarie la care alimentez de cand am luat masina. Am pastrat bonul pe care scrie: benzina efix 95 euro 4. In caz ca problema e combustibilul, exista posibilitatea ca sa ajung de la pompa pana in parcarea respectiva (cam un km) cu benzina care era pe instalatie, pana sa ajunga noul amestec in motor?
Cei de la service mi-au spus ca maine verifica filtrul de benzina , pompa , combustibilul si vor trage o concluzie.
Sper sa se rezolve maine problema.
Inainte sa ajung la parcarea respectiva (unde am stat cam o ora si a apucat sa se raceasca motorul) am facut plinul la aceeasi benzinarie la care alimentez de cand am luat masina. Am pastrat bonul pe care scrie: benzina efix 95 euro 4. In caz ca problema e combustibilul, exista posibilitatea ca sa ajung de la pompa pana in parcarea respectiva (cam un km) cu benzina care era pe instalatie, pana sa ajunga noul amestec in motor?
Cei de la service mi-au spus ca maine verifica filtrul de benzina , pompa , combustibilul si vor trage o concluzie.
Sper sa se rezolve maine problema.
QUOTE (ossu)In caz ca problema e combustibilul, exista posibilitatea ca sa ajung de la pompa pana in parcarea respectiva (cam un km) cu benzina care era pe instalatie, pana sa ajunga noul amestec in motor?
Combustibilul de pe conducta de alimentare cred ca iti ajunge si pentru mai multi km. Asteptam sa ne anunti care a fost problema si cum s-a rezolvat pana la urma.
Combustibilul de pe conducta de alimentare cred ca iti ajunge si pentru mai multi km. Asteptam sa ne anunti care a fost problema si cum s-a rezolvat pana la urma.
tehnic s-a rezolvat problema. a fost benzina. mare mi-a fost mirarea. de cand am cumparat masina alimentez de acolo. statie rompetrol de la mama ei. nuj ce s-a putut intampla. cand a ajuns noul carburant in motor, i s-a rupt filmul. cei din service cand si-au dat seama , au golit rezervorul, instalatia, au curatat pompa, am adus 10 litri de ....benzina, iar dupa ce a tusit si ultima urma de "efix" mi-am recapatat masina.
am vorbit cu responsabilul din benzinarie, i-am lasat copie dupa constatarea celor din service, copie dupa bon si un fel de declaratie si zicea ca ma suna dupa ce vbeste cu bucurestiul. mai zicea si ca rompetrol tine la clientii lui. sunt curios
nu ar fi normal ca in afara filtrului de benzina din pompa sa mai fie unul plasat mai intr-un loc mai accesibil?
bafta mare
am vorbit cu responsabilul din benzinarie, i-am lasat copie dupa constatarea celor din service, copie dupa bon si un fel de declaratie si zicea ca ma suna dupa ce vbeste cu bucurestiul. mai zicea si ca rompetrol tine la clientii lui. sunt curios
nu ar fi normal ca in afara filtrului de benzina din pompa sa mai fie unul plasat mai intr-un loc mai accesibil?
bafta mare
Treaba cu zgomotul din coloana de directie exista si la mine, dupa cum am mai spus probabil, si nici o sansa de rezolvare. Am dus-o la service, au desfacut oamenii pe acolo tot ce era de desfacut si nu i-au dat de cap. La fel, s-a presupus ca ar fi un tampon, tambur, bucse sau mai stiu eu ce e pe acolo. Ideea e ca, din ce mi-au spus ei, nu pare nimic defect sau periculos, pur si simplu poate fi o hiba de proiectare sau de fabricare. Sincer nu prea sunt impacat cu raspunsul asta, dar nici nu am ce face decat sa o las asa si sa sper ca nu va deveni o problema chiar suparatoare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 67 vizitatori