2009 Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 143cp Panther Schwarz, Instyle
am mici zgarieturi pe masinuta pe care le voi rezolva pe casco.. de asemenea, nu mai imi merg spalatoarele de faruri.. aveti vreun service recomandat prin Timisoara?
De asemenea, uneori cand deschid geamul soferului, se aude ca si cum ar zgaria ceva pe geam.. ceva foarte ascutit.. nu sunt urme de zgarieturi si nici nu se blocheaza geamul.. uneori chiar si in timpul mersului, se aude acel scartait chiar daca geamul nu este in proces de deschidere/inchidere.. in schimb, atunci cand geamul e inchis, nu am probleme.. vreo idee?
De asemenea, uneori cand deschid geamul soferului, se aude ca si cum ar zgaria ceva pe geam.. ceva foarte ascutit.. nu sunt urme de zgarieturi si nici nu se blocheaza geamul.. uneori chiar si in timpul mersului, se aude acel scartait chiar daca geamul nu este in proces de deschidere/inchidere.. in schimb, atunci cand geamul e inchis, nu am probleme.. vreo idee?
Si-uite-asa au mai trecut 15.000 km.. Nu stiu cum s-au dus atat de repede
Intre timp ne-am mai plimbat prin Alpii francezi, prin tunelul nesimtit de scump Mont Blanc, autostrazile nesimtit de scumpe din Italia, ne-am mai plimbat prin tara si prin strainataturi..
Probleme mari nu au aparut in afara de cea de la geamul soferului care la un moment dat nu mai vroia sa se inchida.. Ajungea pana la un punct, de unde trebuia dat inapoi in jos, si ridicat ulterior..
Incidente din fericire nu au fost decat izolate prin parcari cu urme de usi deschise pe portiere si pe langa rotile spate..
Jentile de 18" de pe fata au avut nevoie de echilibrat si cu siguranta nu va fi ultima echilibrare la care vor fi supuse..
Si a venit momentul reviziei..
Incepem sa dam niste telefoane.. Pentru revizia de 30k peste tot au zis ca schimba asa: filtru aer, filtru polen, filtru ulei si ulei + verificarile obisnuite
Service Timisoara: ~1200 RON.. scump dom'le, scump
Sunam si la Deva: ~700 RON pentru exact acelasi lucru
Incercam totusi si la Cluj: ~750 RON
Desigur, intrebam si la Oradea: ~550 RON (fara schimbat filtru aer)
Acum ne intrebam.. DE UNDE NAIBA DIFERENTA ASTA DE PRET? Cred ca doar nesimtirea poate explica.. Imi pare foarte rau ca am facut prima revizie in Timisoara, cu siguranta nu o voi mai face acolo..
Pentru ca doream sa imi pun oricum un filtru de aer K&N am mers la Oradea sa fac acolo revizia, desi drumul spre Deva parea mai interesant Am sunat, ne-am programat, am ajuns acolo.. S-a inceput revizia, s-a vazut si la computer problema de la geamul stanga fata si am decis sa deschidem usa sa vedem ce se intampla.. Zis si facut.. Problema era la ceva piesa care nu era bine stransa.. Acum geamul merge brici..
Baietii au fost foarte ok, in special cel care s-a ocupat de geam
Pretul final al reviziei: 842 RON
S-a schimbat pana la urma si filtrul de aer, desi mi s-a comunicat telefonic ca nu se va schimba.. Nu-i nici o problema.. Diferenta de la 550 RON au facut-o manopera pentru geam si filtrul de aer.. In orice caz, sunt multumit de revizie si as merge din nou in Oradea pentru urmatoarea.. Va recomand si voua daca sunteti din Timisoara sau apropiere..
Toate bune si frumoase, am vizitat putin Oradea si pe seara am pornit spre casa..
In Salonta, o trecere de pietoni cu un grup de 5-6 copii de 5-7 ani pe partea dreapta.. Copiii sunt pe marginea drumului si unul dintre ei a calcat pe trecere.. Evident, am oprit actionand si avariile pentru a fi sigur ca domnul din spate ma va vedea.. Copiii au vrut sa se bage pe trecere dar au vazut ca vine o masina din sens invers si s-au oprit.. Ar trebui sa le multumeasca lui Dumnezeu ca i-a facut atat de precauti pentru ca altfel s-ar fi intamplat o nenorocire.. Cum stateam oprit cu masina, dupa vreo 3-4 secunde aud o frana brusca si imediat dupa, masina s-a dus in fata cu vreo 2,5 metri.. Am apasat instinctiv frana dar deja eram aproape in totalitate pe marcajul de trecere.. Am fost lovit din spate de un domn care se uita dupa un Passat parcat pe marginea drumului care i s-a parut lui ca seamana cu masina unui prieten din Salonta..
Urmari.. copiii speriati dar teferi deoarece nu au apucat sa inceapa trecerea.. Masina domnului, cu fata facuta zob, apa curgand din radiator si airbag-urile sarite (era ceva model mai vechi de opel).. Lancer-ul are bara din spate indoita, becurile laterale de pe bara crapate, 2 senzori de parcare iesiti din orbite, fierul din partea spate unde sta roata de rezerva(nu stiu daca e sasiul) are 2 indoituri micute de vreo 3 cm diametru, una in stanga si una in dreapta.. In rest, portbagajul e intact, stopurile sunt ok..
Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi putut intampla.. Bine ca a fost doar atat.. Conduceti cu atentie pentru ca oricand se pot intampla nenorociri si e pacat ca poti distruge vietile altora si trebuie sa traiesti dupa aceea cu asta..
Intre timp ne-am mai plimbat prin Alpii francezi, prin tunelul nesimtit de scump Mont Blanc, autostrazile nesimtit de scumpe din Italia, ne-am mai plimbat prin tara si prin strainataturi..
Probleme mari nu au aparut in afara de cea de la geamul soferului care la un moment dat nu mai vroia sa se inchida.. Ajungea pana la un punct, de unde trebuia dat inapoi in jos, si ridicat ulterior..
Incidente din fericire nu au fost decat izolate prin parcari cu urme de usi deschise pe portiere si pe langa rotile spate..
Jentile de 18" de pe fata au avut nevoie de echilibrat si cu siguranta nu va fi ultima echilibrare la care vor fi supuse..
Si a venit momentul reviziei..
Incepem sa dam niste telefoane.. Pentru revizia de 30k peste tot au zis ca schimba asa: filtru aer, filtru polen, filtru ulei si ulei + verificarile obisnuite
Service Timisoara: ~1200 RON.. scump dom'le, scump
Sunam si la Deva: ~700 RON pentru exact acelasi lucru
Incercam totusi si la Cluj: ~750 RON
Desigur, intrebam si la Oradea: ~550 RON (fara schimbat filtru aer)
Acum ne intrebam.. DE UNDE NAIBA DIFERENTA ASTA DE PRET? Cred ca doar nesimtirea poate explica.. Imi pare foarte rau ca am facut prima revizie in Timisoara, cu siguranta nu o voi mai face acolo..
Pentru ca doream sa imi pun oricum un filtru de aer K&N am mers la Oradea sa fac acolo revizia, desi drumul spre Deva parea mai interesant Am sunat, ne-am programat, am ajuns acolo.. S-a inceput revizia, s-a vazut si la computer problema de la geamul stanga fata si am decis sa deschidem usa sa vedem ce se intampla.. Zis si facut.. Problema era la ceva piesa care nu era bine stransa.. Acum geamul merge brici..
Baietii au fost foarte ok, in special cel care s-a ocupat de geam
Pretul final al reviziei: 842 RON
S-a schimbat pana la urma si filtrul de aer, desi mi s-a comunicat telefonic ca nu se va schimba.. Nu-i nici o problema.. Diferenta de la 550 RON au facut-o manopera pentru geam si filtrul de aer.. In orice caz, sunt multumit de revizie si as merge din nou in Oradea pentru urmatoarea.. Va recomand si voua daca sunteti din Timisoara sau apropiere..
Toate bune si frumoase, am vizitat putin Oradea si pe seara am pornit spre casa..
In Salonta, o trecere de pietoni cu un grup de 5-6 copii de 5-7 ani pe partea dreapta.. Copiii sunt pe marginea drumului si unul dintre ei a calcat pe trecere.. Evident, am oprit actionand si avariile pentru a fi sigur ca domnul din spate ma va vedea.. Copiii au vrut sa se bage pe trecere dar au vazut ca vine o masina din sens invers si s-au oprit.. Ar trebui sa le multumeasca lui Dumnezeu ca i-a facut atat de precauti pentru ca altfel s-ar fi intamplat o nenorocire.. Cum stateam oprit cu masina, dupa vreo 3-4 secunde aud o frana brusca si imediat dupa, masina s-a dus in fata cu vreo 2,5 metri.. Am apasat instinctiv frana dar deja eram aproape in totalitate pe marcajul de trecere.. Am fost lovit din spate de un domn care se uita dupa un Passat parcat pe marginea drumului care i s-a parut lui ca seamana cu masina unui prieten din Salonta..
Urmari.. copiii speriati dar teferi deoarece nu au apucat sa inceapa trecerea.. Masina domnului, cu fata facuta zob, apa curgand din radiator si airbag-urile sarite (era ceva model mai vechi de opel).. Lancer-ul are bara din spate indoita, becurile laterale de pe bara crapate, 2 senzori de parcare iesiti din orbite, fierul din partea spate unde sta roata de rezerva(nu stiu daca e sasiul) are 2 indoituri micute de vreo 3 cm diametru, una in stanga si una in dreapta.. In rest, portbagajul e intact, stopurile sunt ok..
Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi putut intampla.. Bine ca a fost doar atat.. Conduceti cu atentie pentru ca oricand se pot intampla nenorociri si e pacat ca poti distruge vietile altora si trebuie sa traiesti dupa aceea cu asta..
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
Uite asa am ajuns la 65.000 km
Cand am vrut sa pun cauciucurile de vara am vazut ca s-au ros in anumite locuri. Bine ca n-am patit nimic pana acum
Oricum, bucuria a fost in valoare de 4 x 570 RON, le-am inlocuit cu niste kumho ecsta de pe ralsi.ro (baietii sunt din timisoara, dar fac livrari.. din pacate kumho nu mai au si din ce am inteles nici nu pot aduce http://www.ralsianvelope.ro/anvelopa-ku ... -ku31-1051). Avantajul a fost ca mi-au oferit montaj si echilibrare gratuite. La ei am vazut si cele mai ieftine bridgestone-uri si o marca dubioasa, federal
In schimb, dupa ce am facut un drum lung cu noile cauciucuri am sesizat o bataie pronuntata in volan la franare cand am viteza mai mare. Din ce am inteles s-ar putea sa se fi ovalizat discurile de frana. Voi ce credeti? Bataia o simt doar la franare si viteze mai mari, ca si cum as da peste niste marcaje din acelea "3d"
Pana la 65.000 nu am schimbat nici placutele de frana.. ma gandesc ca poate ar fi timpul sa schimb si placutele si discurile de frana..
De asemenea am renuntat sa mai fac reviziile la reprezentanta, si cartea mea de service este in suedeza. V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7869
Cand am vrut sa pun cauciucurile de vara am vazut ca s-au ros in anumite locuri. Bine ca n-am patit nimic pana acum
Oricum, bucuria a fost in valoare de 4 x 570 RON, le-am inlocuit cu niste kumho ecsta de pe ralsi.ro (baietii sunt din timisoara, dar fac livrari.. din pacate kumho nu mai au si din ce am inteles nici nu pot aduce http://www.ralsianvelope.ro/anvelopa-ku ... -ku31-1051). Avantajul a fost ca mi-au oferit montaj si echilibrare gratuite. La ei am vazut si cele mai ieftine bridgestone-uri si o marca dubioasa, federal
In schimb, dupa ce am facut un drum lung cu noile cauciucuri am sesizat o bataie pronuntata in volan la franare cand am viteza mai mare. Din ce am inteles s-ar putea sa se fi ovalizat discurile de frana. Voi ce credeti? Bataia o simt doar la franare si viteze mai mari, ca si cum as da peste niste marcaje din acelea "3d"
Pana la 65.000 nu am schimbat nici placutele de frana.. ma gandesc ca poate ar fi timpul sa schimb si placutele si discurile de frana..
De asemenea am renuntat sa mai fac reviziile la reprezentanta, si cartea mea de service este in suedeza. V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=7869
Masina merge perfect si dupa 160000km, sunt foarte multumit de fiabilitate.. singura chestie care a picat a fost un cap de bara si carcasa de plastic de la contact(am sistemul de acces fara cheie).. intrebarea mea este daca stie cineva cum naiba se numeste dracia asta si de unde o pot comanda.. Multumesc
- Fişiere ataşate
-
- IMG_5693.jpg (1.13 MiB) Vizualizat de 3450 ori
-
- IMG_5692.jpg (1.31 MiB) Vizualizat de 3444 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori