2004 Mitsubishi Lancer Evolution Viii
- alex_evo_viii
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm
Am descoperit recent acest forum shi am zis ca daca tot sunt de foarte mult timp posesor a mai multor modele sa ma alatur unei comunitatzi de iubitori a celor trei diamante....
sunt fericitul "acum" posesor al unui Lancer Evolution VIII, mashina a fost achizitzionata la 4 km shi acum are aproape 40.000
dupa diferite probleme (diferentiale, cutii de viteze, ambreiaje, accidente 3 la numar) pot spune insfarsit ca i-am dat de cap shi mashina merge intradevar la adevarata ei valoare 377,8 bhp conform imaginilor ce le foi posta (test dino).
cam atat cu vorba, las shi pozele sa mai vb
sunt fericitul "acum" posesor al unui Lancer Evolution VIII, mashina a fost achizitzionata la 4 km shi acum are aproape 40.000
dupa diferite probleme (diferentiale, cutii de viteze, ambreiaje, accidente 3 la numar) pot spune insfarsit ca i-am dat de cap shi mashina merge intradevar la adevarata ei valoare 377,8 bhp conform imaginilor ce le foi posta (test dino).
cam atat cu vorba, las shi pozele sa mai vb
- Fişiere ataşate
-
[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
-
[Extensia bmp a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
-
- IMG_0080.JPG (635.77 KiB) Vizualizat de 2811 ori
-
- IMG_0017.JPG (224.36 KiB) Vizualizat de 2785 ori
-
- 020.JPG (368.79 KiB) Vizualizat de 2724 ori
-
- 017.JPG (363.56 KiB) Vizualizat de 2800 ori
-
- 016.JPG (368.74 KiB) Vizualizat de 2776 ori
-
- 018.JPG (412.05 KiB) Vizualizat de 2811 ori
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- alex_evo_viii
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm
- alex_evo_viii
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm
QUOTE (andrei @ May 3 2009, 12:34 AM) Ne poti da mai multe detalii despre modificarile pe care le-a "suferit" masina?
Cum sa nu? Cu mare placere.....
Exterior:
-Prelungire bara fata din fibra de carbon
-Capota din fibra de carbon
-bara fata de evo 9
-bara spate evo 9
-aripi fatza cu outlet-uri shi umflate 10mm
-faruri de evo 9
-stopuri de evo 9 (de luni 4 mai)
-eleron veillside fibra de carbon
-jante koya nitro black 18"
-2 kit-uri Xenon
Interior :
-bord plazme
-zeitronix indicator and recorder
-schimbator ralliart
-scaune evo 8 montate pe spate(mashina mai are doar 4 locuri)
-centuri in 4 puncte pe toate locurile
Motor:
-galerii de evacuare megane racing
-colector de gaze invidia
-downpipe invidia
-cutback greedy
-admisie cold air intake filtru conic in cutie termoizolanta din carbon (not streed legal, se vinde numai in laponia)
-intercooler marit injen
-bujii iridium
-radiator marit ralliart
-radiator ulei marit HKS
-turbina mai mare (evo green)
-soft custom VaMa Preparazioni
-evacuarea imbracata in pasla de azbest
-furtune turbo, apa shi altele siliconice
-kit ambreiaj bi disk carbon
Siguranta:
-kit complet rigidizare caroserie(bara amortizoare fata shi spate, grilaj sub motor,element sub mashina in dreptul stalpilor frontali shi 3 buc piese in portbagaj)
-discuri de frana fata tarox japan stile + placute competitie (japonia) .... nu intzeleg ce scrie pe cutie dar franeaza de 1000 de ori mai bine shi scartzaie al dracque de tare.
-sigurante capota (ca la viteza da sa sara shi nu-i treaba)
-suporti motor
-turbotimer
-folii
-talon fara jante(model nou) ......intzelegetzi voi .....
Daca am omis ceva imi aduc aminte shi mai completez.
Cum sa nu? Cu mare placere.....
Exterior:
-Prelungire bara fata din fibra de carbon
-Capota din fibra de carbon
-bara fata de evo 9
-bara spate evo 9
-aripi fatza cu outlet-uri shi umflate 10mm
-faruri de evo 9
-stopuri de evo 9 (de luni 4 mai)
-eleron veillside fibra de carbon
-jante koya nitro black 18"
-2 kit-uri Xenon
Interior :
-bord plazme
-zeitronix indicator and recorder
-schimbator ralliart
-scaune evo 8 montate pe spate(mashina mai are doar 4 locuri)
-centuri in 4 puncte pe toate locurile
Motor:
-galerii de evacuare megane racing
-colector de gaze invidia
-downpipe invidia
-cutback greedy
-admisie cold air intake filtru conic in cutie termoizolanta din carbon (not streed legal, se vinde numai in laponia)
-intercooler marit injen
-bujii iridium
-radiator marit ralliart
-radiator ulei marit HKS
-turbina mai mare (evo green)
-soft custom VaMa Preparazioni
-evacuarea imbracata in pasla de azbest
-furtune turbo, apa shi altele siliconice
-kit ambreiaj bi disk carbon
Siguranta:
-kit complet rigidizare caroserie(bara amortizoare fata shi spate, grilaj sub motor,element sub mashina in dreptul stalpilor frontali shi 3 buc piese in portbagaj)
-discuri de frana fata tarox japan stile + placute competitie (japonia) .... nu intzeleg ce scrie pe cutie dar franeaza de 1000 de ori mai bine shi scartzaie al dracque de tare.
-sigurante capota (ca la viteza da sa sara shi nu-i treaba)
-suporti motor
-turbotimer
-folii
-talon fara jante(model nou) ......intzelegetzi voi .....
Daca am omis ceva imi aduc aminte shi mai completez.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- alex_evo_viii
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm
QUOTE (shadow2blade @ May 3 2009, 10:19 AM) Ai tinut vreun total ? Ma refer la $$
Masina asta chira a suferit o GRAMADA de modificari mi-a placut aia cu Laponia,daca ai scris-o intentionat
sal, am compu bulit shi am postat de pe telefon shi am tastat aiurea, corect este Japonia.
Nu ma intrebati de bani ca ma terminati, nu am facut un total shi nici nu vreau sa fac...
Masina asta chira a suferit o GRAMADA de modificari mi-a placut aia cu Laponia,daca ai scris-o intentionat
sal, am compu bulit shi am postat de pe telefon shi am tastat aiurea, corect este Japonia.
Nu ma intrebati de bani ca ma terminati, nu am facut un total shi nici nu vreau sa fac...
- alex_evo_viii
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm
QUOTE (gabor13us @ May 3 2009, 05:29 PM) cum ai prins centurile pt scaunele din fata?(unde?)
Se inlocuiesc urmatoarele suruburi cu suruburi care vin cu centurile si care au un inel in loc de haxagonul de care strangi cu cheia: - surubul cu care se prinde centura de fabrica in partea de jos a stalpului central,
- surubul cu care e prinsa siguranta de la centura de scaun,
- suruburile cu care sunt prinse scaunele de podea in partea din spate a scaunelor.
Dupa ce ai inlocuit suruburile doar agati centurile in patru puncte cu clemele de inelele de la suruburi.
Daca nu am explicat destul de clar da-mi un pm shi iti dau nr meu de tel sa ma suni shi iti explic cand esti in masina.
Se inlocuiesc urmatoarele suruburi cu suruburi care vin cu centurile si care au un inel in loc de haxagonul de care strangi cu cheia: - surubul cu care se prinde centura de fabrica in partea de jos a stalpului central,
- surubul cu care e prinsa siguranta de la centura de scaun,
- suruburile cu care sunt prinse scaunele de podea in partea din spate a scaunelor.
Dupa ce ai inlocuit suruburile doar agati centurile in patru puncte cu clemele de inelele de la suruburi.
Daca nu am explicat destul de clar da-mi un pm shi iti dau nr meu de tel sa ma suni shi iti explic cand esti in masina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori