Scris: Vin Apr 17, 2009 6:41 pm
Salutare la toata lumea!
Sunt nou pe domeniul vostru, nu am stiut unde sa ma prezint.
Petre, inginer electromecanic auto.
Posesor de Mitsubishi EVO IX GSR cumparat de la un distribuitor din Austria.
Am pendulat acum doi ani intre STI si EVO, conjunctura a facut sa cumar GSR-ul in ciuda faptului ca meseria de inginer ma indruma catre STI.
Sunt multumit de masina, incantat, lucrez in Germania si sunt din Brasov. Vin destul de des acasa iar aceasta masina inghite km multi am deja peste 80000 parcursi din plin.
Pe autobanda nu exagerez decat in Germania pe anumite tronsoane altfel 150-180km/h cursiv, oprind din 350-400km, in functie de mai multe.
Pe viraje o folosesc sus la limita in Germania cat si la urcarile din preajma Brasovului.
Nu particip la curse pt ca nu am avut ocazia dar mi-ar placea.
Poze cu mine nu am si cred ca nu conteaza daca sunt blond cu ochii albastri sau saten cu suvite blonde si privirea de smarald...
Nu imi plac pozele la modul general, le fac cand trebuie cu o tinta anume.
Tanabe Concept G blue exhaust TBE
ETS ver. 1 licp
ETS 3.5 widetank fmic
ETS upper Intercooler Pipe short route
Bushur Racing Intake and filter
custom cams 274/274
Kiggly Beehive springs ti retaners
Ported IX headears
RC 700cc injectors
Ported Exhaust Mainfold
Walbro 255 fuel pump
Rod Bolts
Head studs
bov hks secvential
461hp 527Nm stock ix turbo
Am testat puterea pe un stand MAHA in Olanda la un salon auto.
Sunt nou pe domeniul vostru, nu am stiut unde sa ma prezint.
Petre, inginer electromecanic auto.
Posesor de Mitsubishi EVO IX GSR cumparat de la un distribuitor din Austria.
Am pendulat acum doi ani intre STI si EVO, conjunctura a facut sa cumar GSR-ul in ciuda faptului ca meseria de inginer ma indruma catre STI.
Sunt multumit de masina, incantat, lucrez in Germania si sunt din Brasov. Vin destul de des acasa iar aceasta masina inghite km multi am deja peste 80000 parcursi din plin.
Pe autobanda nu exagerez decat in Germania pe anumite tronsoane altfel 150-180km/h cursiv, oprind din 350-400km, in functie de mai multe.
Pe viraje o folosesc sus la limita in Germania cat si la urcarile din preajma Brasovului.
Nu particip la curse pt ca nu am avut ocazia dar mi-ar placea.
Poze cu mine nu am si cred ca nu conteaza daca sunt blond cu ochii albastri sau saten cu suvite blonde si privirea de smarald...
Nu imi plac pozele la modul general, le fac cand trebuie cu o tinta anume.
Tanabe Concept G blue exhaust TBE
ETS ver. 1 licp
ETS 3.5 widetank fmic
ETS upper Intercooler Pipe short route
Bushur Racing Intake and filter
custom cams 274/274
Kiggly Beehive springs ti retaners
Ported IX headears
RC 700cc injectors
Ported Exhaust Mainfold
Walbro 255 fuel pump
Rod Bolts
Head studs
bov hks secvential
461hp 527Nm stock ix turbo
Am testat puterea pe un stand MAHA in Olanda la un salon auto.