2006 Lancer Evo Ix Panthere
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
imaginea jpg promisa
QUOTE (ligla @ Apr 17 2009, 06:38 AM) frumusica masina..pacat ca nu mai e Sebastian printre noi sa ne zica de una facuta de el care o bate
sa o stapanesti sanatos..si nu vrem poze cu tine (chiar daca esti blond cu ochi albastri ) ci cu brunetica
Daca vorbim de acelasi Sebastian, cel de la RC din Bucuresti, imi cer scuze ca trebuie sa te dezamagesc stimabila domnisoara.
Avand aceasta masinuta la care tin enorm, am cautat sa vorbesc cu cei mai buni din domeniu. Sunt inginer electromecanic auto, lucrez in proiectare auto avand pretentia ca sunt un cunoscator, dar nu stiu sa le fac pe toate. Am ridicat masina din Austria, am facut cam 5000km imediat, timp numai bun de documentare.Pasul secund a fost drumul in Helvetia unde am bagat masina la modificat. S-a lucrat impecabil la mecanica, asa cum in Romania e greu sa vezi. Tot aici mi-au facut softul pe masina cum au crezut ca e bine.
Pana sa ajung sa dau masina pe mana cuiva am citit pe internet, am vizitat saloanele din arealul a 1000km, am cunoscut persoane specializate, telefoane pe la echipe de rally, in GB, USA ...
Dupa acest stagiu masinuta a functionat bine cu 421cp, a fost pe stand s-a masurat exact.
Fiind convins ca piesele luate nu merita repros era ceva care nu imi cadea bine la mers, desi rupea asfatul sub ea, sentimentul ala care iti spune ca nu e ceva bine.
Am tot citit m-am documentat si am dat de Dl. Sebastian prin e-mai, am discutat cu el i-am explicat, ne-am intalnit la Bucuresti i-am prezentat din nou, am mers cu masina a simtit exact ce i-am spus. In urma discutilor tet a tet, am stabilit sa citim parametri cu logare.
M-am vazut ulterior, au umplut masina de fire, furtunase, aparatele pentru achizitia de date. Am iesit pe sosea si ne-am dat la ea in toate regimurile posibile.
Ne-am intors si am analizat cateva ore impreuna, impresiele mele s-au confirmat, motorul mergea cu suferite desi nu parea.
Sebastian impreuna cu partenerul lui au vorbit ceva si apoi s-au apucat de treaba.
S-au imfipt sub capota au scos ceva de pe acolo au masurat senzorii, m-au rugat sa le permit sa arunce comanda de boostcontroler. Am fost sceptic pt ca majoritatea il folosesc, iar eu am dat o gramada de bani.
Pana la urma au facut tot ce au vrut siam adus masina pe asfalt.
Au setat la ea cred ca 3-4 ore si un plin de benzina, mergeau stateau pe dreapta analizau iar inregistrau parametri si modificau.
Eu stiu ce vreau asa ca le-am spus din start, surpriza ca mi-au luat o masina si mi-au dat o manusa. Au mulat functionarea pe cerintele mele cu functionare corecta. Cel mai grav era ca masina mea inante de ei detona avea egt mare, nu mai spun de consum...
Asa ca masina acum functioneaza corect, accelereaza lin, progresiv dar mai repede fara soc de antrenare la boost, are top speed maxim. Sunt mai mult decat multumit.
Asa am fost in Olanda unde am avut placuta experienta de a se confirma ce s-a spus de la Bucuresti dupa setare.
Am prieteni cu Subaru si alte marci pe langa Mitsubishi facute de ei si toti sunt lafel de vrajiti ca mine, iar automobilele lor functioneaza ireprosabil.
Acum fiecare e liber arbitru si alege ce vrea, intr-o piata europeana asa de larga.
QUOTE (ligla @ Apr 17 2009, 06:38 AM) frumusica masina..pacat ca nu mai e Sebastian printre noi sa ne zica de una facuta de el care o bate
sa o stapanesti sanatos..si nu vrem poze cu tine (chiar daca esti blond cu ochi albastri ) ci cu brunetica
Daca vorbim de acelasi Sebastian, cel de la RC din Bucuresti, imi cer scuze ca trebuie sa te dezamagesc stimabila domnisoara.
Avand aceasta masinuta la care tin enorm, am cautat sa vorbesc cu cei mai buni din domeniu. Sunt inginer electromecanic auto, lucrez in proiectare auto avand pretentia ca sunt un cunoscator, dar nu stiu sa le fac pe toate. Am ridicat masina din Austria, am facut cam 5000km imediat, timp numai bun de documentare.Pasul secund a fost drumul in Helvetia unde am bagat masina la modificat. S-a lucrat impecabil la mecanica, asa cum in Romania e greu sa vezi. Tot aici mi-au facut softul pe masina cum au crezut ca e bine.
Pana sa ajung sa dau masina pe mana cuiva am citit pe internet, am vizitat saloanele din arealul a 1000km, am cunoscut persoane specializate, telefoane pe la echipe de rally, in GB, USA ...
Dupa acest stagiu masinuta a functionat bine cu 421cp, a fost pe stand s-a masurat exact.
Fiind convins ca piesele luate nu merita repros era ceva care nu imi cadea bine la mers, desi rupea asfatul sub ea, sentimentul ala care iti spune ca nu e ceva bine.
Am tot citit m-am documentat si am dat de Dl. Sebastian prin e-mai, am discutat cu el i-am explicat, ne-am intalnit la Bucuresti i-am prezentat din nou, am mers cu masina a simtit exact ce i-am spus. In urma discutilor tet a tet, am stabilit sa citim parametri cu logare.
M-am vazut ulterior, au umplut masina de fire, furtunase, aparatele pentru achizitia de date. Am iesit pe sosea si ne-am dat la ea in toate regimurile posibile.
Ne-am intors si am analizat cateva ore impreuna, impresiele mele s-au confirmat, motorul mergea cu suferite desi nu parea.
Sebastian impreuna cu partenerul lui au vorbit ceva si apoi s-au apucat de treaba.
S-au imfipt sub capota au scos ceva de pe acolo au masurat senzorii, m-au rugat sa le permit sa arunce comanda de boostcontroler. Am fost sceptic pt ca majoritatea il folosesc, iar eu am dat o gramada de bani.
Pana la urma au facut tot ce au vrut siam adus masina pe asfalt.
Au setat la ea cred ca 3-4 ore si un plin de benzina, mergeau stateau pe dreapta analizau iar inregistrau parametri si modificau.
Eu stiu ce vreau asa ca le-am spus din start, surpriza ca mi-au luat o masina si mi-au dat o manusa. Au mulat functionarea pe cerintele mele cu functionare corecta. Cel mai grav era ca masina mea inante de ei detona avea egt mare, nu mai spun de consum...
Asa ca masina acum functioneaza corect, accelereaza lin, progresiv dar mai repede fara soc de antrenare la boost, are top speed maxim. Sunt mai mult decat multumit.
Asa am fost in Olanda unde am avut placuta experienta de a se confirma ce s-a spus de la Bucuresti dupa setare.
Am prieteni cu Subaru si alte marci pe langa Mitsubishi facute de ei si toti sunt lafel de vrajiti ca mine, iar automobilele lor functioneaza ireprosabil.
Acum fiecare e liber arbitru si alege ce vrea, intr-o piata europeana asa de larga.
- Fişiere ataşate
-
- 09lanstf.JPG (55.61 KiB) Vizualizat de 2801 ori
Salut si bine ai venit!
Suntem deosebit de curiosi sa vedem mai multe poze in detaliu cu masina ta (daca nu reusesti sa le atasezi, te invit sa le trimiti la andrei[at]mitsu[punct]ro si le voi posta eu), in special cu modificarile aduse masinii.
Ce anume te-a determinat sa alegi EVO in defavoarea STI? De asemenea, asteptam ceva sfaturi din partea ta si aici, fiind in Vest si detinand un EVO cred ca ai avea ceva Tips & Tricks pentru cei care doresc un EVO, fie el si la mana a doua.
PS: am rugamintea pe cat posibil sa fie evitata reclama mascata!
De asemenea te rog sa citesti aici si sa editezi titlul topicului in conformitate cu acel articol.
Suntem deosebit de curiosi sa vedem mai multe poze in detaliu cu masina ta (daca nu reusesti sa le atasezi, te invit sa le trimiti la andrei[at]mitsu[punct]ro si le voi posta eu), in special cu modificarile aduse masinii.
Ce anume te-a determinat sa alegi EVO in defavoarea STI? De asemenea, asteptam ceva sfaturi din partea ta si aici, fiind in Vest si detinand un EVO cred ca ai avea ceva Tips & Tricks pentru cei care doresc un EVO, fie el si la mana a doua.
PS: am rugamintea pe cat posibil sa fie evitata reclama mascata!
De asemenea te rog sa citesti aici si sa editezi titlul topicului in conformitate cu acel articol.
Am trimis prin reportare noul titlu, asa cum am inteles ca e regula casei.
Poate am mai gresit cate ceva , am cautat am dat pm sa intreb una alta si nu am primit destule indrumari, ca sa pot sa nu gresesc. Am sa fiu atent ca sa nu mai calc stramb in bisericuta.
Ingineria este specializarea si meseria pe care o imbratisez, doresc sa devina un mod de viata. Vreau sa fiu atent ordonat, meticulos cu tot ce fac incusiv cu atitudinea mea pe forumul asta romanesc.
Repet nu mai am poze acum, poate in Germania.
Imposibilitatea initiala de a urca o noua poza tinea de reteaua mea, nu de mecanismul de la forum.
Nu imi pleca nici mailurile de pe reteaua de acasa din Brasov, de fapt nu e a mea reteau ci a vecinilor care sunt draguti si-mi dau acces cand vin in tara. E tot ce pot sa fac, mai departe nu ar fi rentabil pentru cateva zile in an cand sunt aici.
Dar nu inteleg de unde atata interes pentru poze, pana si-n reviste ai poze dar si text mult. La voi poze, poze, poze pe topic poze, in privat sfaturi care ma indemna sa pun poze.
Stau sa ma gandesc daca nu cumva or sa apara pozele mele prin alta parte, nu-s de acord cu asta.
Nu credeti ca pe topicul meu trebuie sa va multmiti cu ceea ce vreau eu sa spun si sa evitati flame, deviatii de la ce prezint si insinuari?
Am facut dis de dimineata o urcare in Poiana si o coborare cu pedala la maxim, trafic zero.
Urcarea ca urcarea dar coborarea a fost plina de emotii.
Poate am mai gresit cate ceva , am cautat am dat pm sa intreb una alta si nu am primit destule indrumari, ca sa pot sa nu gresesc. Am sa fiu atent ca sa nu mai calc stramb in bisericuta.
Ingineria este specializarea si meseria pe care o imbratisez, doresc sa devina un mod de viata. Vreau sa fiu atent ordonat, meticulos cu tot ce fac incusiv cu atitudinea mea pe forumul asta romanesc.
Repet nu mai am poze acum, poate in Germania.
Imposibilitatea initiala de a urca o noua poza tinea de reteaua mea, nu de mecanismul de la forum.
Nu imi pleca nici mailurile de pe reteaua de acasa din Brasov, de fapt nu e a mea reteau ci a vecinilor care sunt draguti si-mi dau acces cand vin in tara. E tot ce pot sa fac, mai departe nu ar fi rentabil pentru cateva zile in an cand sunt aici.
Dar nu inteleg de unde atata interes pentru poze, pana si-n reviste ai poze dar si text mult. La voi poze, poze, poze pe topic poze, in privat sfaturi care ma indemna sa pun poze.
Stau sa ma gandesc daca nu cumva or sa apara pozele mele prin alta parte, nu-s de acord cu asta.
Nu credeti ca pe topicul meu trebuie sa va multmiti cu ceea ce vreau eu sa spun si sa evitati flame, deviatii de la ce prezint si insinuari?
Am facut dis de dimineata o urcare in Poiana si o coborare cu pedala la maxim, trafic zero.
Urcarea ca urcarea dar coborarea a fost plina de emotii.
Toata lumea doreste poze datorita faptului ca o masina trezeste emotii, noi suntem o comunitate si avem intalniri periodice (sunt topicuri pe tema asta) nationale sau zonale, si automat unii ne cunoastem unii la altii masinile, ne-am imprietenit, ne dam sfaturi, ne impartasim experientele, aratam poze pe unde am fost, cam tot ce iti poate oferi un Mitsu ca bucurie de viata si libertate de exprimare (prin bucuria de a calatori, de a simtii caii putere, de a analiza un detaliu, de a intreba un coleg cat l-a costat sa modifice nu stiu ce la masina...) si automat o masina noua inseamna o experienta in plus si faptul ca daca ai ceva deosebit, poate vreun coleg te va intreba cum ai facut sau cat a costat. Daca vei naviga prin categoriile forumului vei vedea ca se discuta orice care poate sa iti ofere un gram de satisfactie in plus la masina proprie si de aici interesul si pentru masina ta si pentru tine.
Sper ca m-am facut inteles ca nu e vorba de alte intentii ascunse si poate sapand mai adanc pe forumul acesta vei descoperi ca ce ti-am scris aici este adevarat...
Bine ai venit in comunitate si asteptam sa ne impartasesti cat mai multe
Sper ca m-am facut inteles ca nu e vorba de alte intentii ascunse si poate sapand mai adanc pe forumul acesta vei descoperi ca ce ti-am scris aici este adevarat...
Bine ai venit in comunitate si asteptam sa ne impartasesti cat mai multe
Balanta intre EVO IX si STI 2006 s-a dezechilibrat spre optiunea acoperita de Mitsubishi din cateva motive.
Pentru Mitsubishi in Europa exista tuneri multi, piese multe si legatura mea personala cu persoane tangentiale echipelor de raly dotate cu Mitsubishi. Legatura leaga o relatie cu vanzatorul meu si un cerc de posesori de evo din Europa de west. Vanzatorul m-a ajuta cu cateva optiuni schimbate la ea avand coduri de piesa pe raft. Am schimbat acesorii de noua fara pret in plus si cu diferenta pentru capota... Garantia s-a acordat cu tuning facut si o plata suplimentara.
Mintea mea de inginer si sufletul dictau la unison STI pentru aspecte tehnice imbatabile, fiind o masina unica prin arhitectura si solutile adoptate de proiectantul japonez. Adevarata capodopera insa nici cu alegerea mea nu e rusine.
STI are o caroserie rigida, natural, are motor scurt, jos, cutie simetrica longitudinala, iar atuurile astea dau centru de greutate jos si centrat mai bine, obtinant astfel o asezare pe roti ireprosabila.
Nu regret alegerea punand totul in balanta dar nu pot sa neg superioritatea tehnica a lui Subaru Techninca International.
Sfaturi ... documentati teoretic si verificati practic.
Anvelopele de echipare standar au fost sub asteptari, identic plachetele de frana.
Pentru Mitsubishi in Europa exista tuneri multi, piese multe si legatura mea personala cu persoane tangentiale echipelor de raly dotate cu Mitsubishi. Legatura leaga o relatie cu vanzatorul meu si un cerc de posesori de evo din Europa de west. Vanzatorul m-a ajuta cu cateva optiuni schimbate la ea avand coduri de piesa pe raft. Am schimbat acesorii de noua fara pret in plus si cu diferenta pentru capota... Garantia s-a acordat cu tuning facut si o plata suplimentara.
Mintea mea de inginer si sufletul dictau la unison STI pentru aspecte tehnice imbatabile, fiind o masina unica prin arhitectura si solutile adoptate de proiectantul japonez. Adevarata capodopera insa nici cu alegerea mea nu e rusine.
STI are o caroserie rigida, natural, are motor scurt, jos, cutie simetrica longitudinala, iar atuurile astea dau centru de greutate jos si centrat mai bine, obtinant astfel o asezare pe roti ireprosabila.
Nu regret alegerea punand totul in balanta dar nu pot sa neg superioritatea tehnica a lui Subaru Techninca International.
Sfaturi ... documentati teoretic si verificati practic.
Anvelopele de echipare standar au fost sub asteptari, identic plachetele de frana.
Masinuta este importata din usam de amicul meu. Cumparata de mine cu statut de noua de la firma lui, cu garantie europeana si toate sistemele europene. Au fost facute de la import mici reconversii, dar nu ma privesc eu am luat o masina europenizata.
A fost adusa pentru el, dar nu e pentru cine se pregatese e pentru cine se nimereste.
Penru informatii comerciale, pot sa ajut. Poate ca esti interesat sa schimbi 1,3 cu 2,0 turbo.
A fost adusa pentru el, dar nu e pentru cine se pregatese e pentru cine se nimereste.
Penru informatii comerciale, pot sa ajut. Poate ca esti interesat sa schimbi 1,3 cu 2,0 turbo.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 43 vizitatori