2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d 140cp Invite Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
ybres
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 11, 2009 9:55 pm

Mesaj de ybres » Vin Mar 27, 2009 9:15 pm

In primul rand salutare tuturor ... De saptamana trecuta sunt proaspat posesor de Lancer . Sunt foarte incantat de masina, singura problema a fost ca cei de la reprezentata din Buzau sunt cam ametiti ... noi sa fim sanatosi... Mai jos sunt cateva impresii despre masina si niste poze.

+ demaraj bun
+ stabilitate foarte buna
+ aspect
+ sistem audio bun (cel standard)

- insonorizarea lasa de dorit
- clima este oarecum ciudata (a se vedea topicul http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1641), dar cred ca i-am dat de cap
- la bluetooth "domnisoara" pricepe cam greu cifrele

Va urma...

[attachment=3294:1.jpg] [attachment=3295:2.jpg] [attachment=3296:3.jpg]
Fişiere ataşate
3.jpg
3.jpg (202.87 KiB) Vizualizat de 2798 ori
2.jpg
2.jpg (199.1 KiB) Vizualizat de 2800 ori
1.jpg
1.jpg (198.92 KiB) Vizualizat de 2809 ori

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Mar 27, 2009 9:26 pm

Oo sa traiesti si masina la fel, stai sa vezi dupa ~1000km cum isi da drumu` motoru`. Sa ai parte de el, ai facut o alegere buna. Pentru cineva care planuieste sa bage ceva aftermarket in Lancer, Invite mi se pare cea mai onorabila echipare .. desi difera suspensia fata de Intense/Instyle, tot faci o alegere buna. Felicitari!

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Vin Mar 27, 2009 9:45 pm

frumos frumos... felicitari... de insonorizare nu-ti fa griji... mai tarziu nu vei mai simti...

Avatar utilizator
ybres
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 11, 2009 9:55 pm

Mesaj de ybres » Vin Mar 27, 2009 9:55 pm

Va multumesc de urari
@Danyutz... nu stiam ca difera suspensia intre nivelele de echipare, imi poti da mai multe detalii in privinta diferentelor te rog.

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Vin Mar 27, 2009 10:14 pm

QUOTE (ybres @ Mar 27 2009, 09:55 PM) Va multumesc de urari
@Danyutz... nu stiam ca difera suspensia intre nivelele de echipare, imi poti da mai multe detalii in privinta diferentelor te rog.

Sa o stapanesti sanatos si multi kilometri fara reparatii.

Intr-adevar la INTENSE si INSTYLE ai suspensie gen "sport". Ai un plus de stabilitate in curbe si nu numai. Masina o simti mai rigida, transferul de mase nu mai este asa evident. E vorba de acel "strubar" atat pe puntea fata cat si puntea spate. E acea bara care uneste amortizoarele. Nu stiu daca si arcurile si amortizoarele sunt diferite.

Oricum, te felicit pentru alegerea facuta si intr-adevar, ai rabdare cu ea si menajeaz-o primii 2.000 - 3.000 de km. Dupa aceea, vei putea incet, incet sa iti dai seama de ce poate cu adevarat. O sa iti placa din ce in ce mai mult cu trecerea timpului.

Am si eu 2 intrebari:

1. Cutia de viteze cum ti se pare ? La schimbul din 1 in 2 si din 2 in 3 ti se pare ca agata, ca intra greu, te bruscheaza ?
2. Ambreiajul tine sus si are cursa lunga, sau punctul optim de schimbare viteze ti se pare relativ jos in cursa ?

Multumesc si bine ai venit printre noi

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Vin Mar 27, 2009 11:12 pm

bine ai venit printre noi ....sa o stapanesti sanatos fara incidente...

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Mar 27, 2009 11:44 pm

Vad ca a raspuns colegul andrei, adaug si eu ceva, asa zisa rigidizare si sportivitate la intense/instyle este data si de roatele pe 18". Oricum, buna alegere, inca o data, sa ai parte de ea

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Mar 28, 2009 12:49 pm

Imi aduc aminte de cum stralucea si a mea la inceput , de pana si aia din reprezentanta mercedes se uitau .
O sa dispara luciul ala cu timpul, dar poate cu o polishare isi va reveni .
A mea sta toata ziua in soare si se decoloreaza mult din cauza asta .
Ti-a placut neagra sau a fost un alt motiv pentru care ai ales-o asa ? E foarte pretentioasa si iti da batai de cap . In rest face toti banii , mai ales cu ieftinirea asta .
Am fost tentat sa merg si eu pe diesel dar imi facea mai mult cu ochiul cel de 1.8 benzina , la care mai aveam de asteptat . Asa ca mititelul asta de 1.5 e suficient deocamdata .

Km fara probleme !!

Avatar utilizator
ybres
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 11, 2009 9:55 pm

Mesaj de ybres » Sâm Mar 28, 2009 7:45 pm

Va multumesc tuturor de urari si informatii
@andreicepoi
1. Nu am observat nici o problema la shimbarea 1-2 sau 2-3, poate un mic agatat la Neutru-1 (parere subiectiva...)
2. La ambreiaj cuplajul optim este pe la mijloc, iar dupa o mica acomodare schimbarea vitezelor mi se pare foarte lina.

@BUGHY
Ne-a placut cum arata pe rosu si pe negru... masina este una de familie, iar dupa cum se observa din profil, eu am 19 ani deci sunt al doilea sofer dupa tata
Am picat de acord ca negru ii ofera un statut mai elegant, mai potrivit pentru el... Ai dreptate, negru este o culoare greu de intretinut...

Avatar utilizator
gturcanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 11, 2009 3:36 pm

Mesaj de gturcanu » Sâm Mar 28, 2009 10:09 pm

Felicitari si sati fie de folos

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori