2008 Lancer 2.0 Di-d 140 Cp Instyle Cool Silver
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Bine v-am gasit trb sa ma prezint si eu odata si-odata.....
Achizitionata pe 19.06.2008, si incep cu ce este mai rau, ca sa ajung la bine.
Am talent ca Speedy, ghinioane bune de tot.....dar 4 nu 3
1. Stationez regulamentar pe banda 2 la Vasile Parvan, chiar la iesirea din peco...cand un Ford Tranzit venea spre mine usor usor din dreapta. Claxonez 1 data, de 2 ori si cand pun mana pe schimbator sa dau cu spatele.......buf
Urmari: far (dreapta rupt in cleme), bara zgariata + aripa indoita..... RCA ALLIANTZ
2. Ceata, noapte, drumul spre Brasov , in localitatea Puchenii Mosneni, rulam cu 50 km/h..... vad caine in farul din stanga...BUF pe partea dreapta.
Urmari: Caine aruncat 10 m dupa acostament.... Bara fata sparta, proiector dreapta spart, spalator dreapta rupt, extensie bara dreapta 150 de m in spate. CASCO (vinovat eu)
3. Seara..dupa 2 zile de la incidentul cu cainele, cedam trecerea la pieton care dansa pe zebra....cand un vw polo rosu si-a inchipuit ca nu cedez trecerea si trec mai departe. Culmea incidentului : nu era blonda.
Urmari: bara spate rupta si atat ! RCA Generali.
4. Nu ma chemasera inca in service pt bara fata + accesorii si bara spate ( dupa aprox 1 luna ). Las masina fratelui meu, ora 7:10 "Frate am lovit masina rau"
Urmari: bara fata ( mai rau decat era ), capota de schimbat, trager, radiator , intercooler turbina, capac motor, parbriz, volan strambat ( airbag-uri nedeclansate ), ornamentele ( toate ). Dosarul de dauna are 3/4 rubrici completate. CASCO
Urmari colaterale: frate spart buza ( nu de mine ).
Urmari ASIBAN: dosar dus la anti frauda, acceptat dupa o luna.
Culmea: pe 6.01.2009 a lovit fratele meu masina, pe 8.01 ma suna Dani de la Mcar .... " Au venit barile, dar presupun ca mai asteptam ceva !"
Status 28.02.2009 : Asteptare TRAGER.....
P.S. scuze ca am uitat sa trec motorizarea si nr de caluti la numele topicului, poate repara cineva. 2.0 DI-D 140 cp
Achizitionata pe 19.06.2008, si incep cu ce este mai rau, ca sa ajung la bine.
Am talent ca Speedy, ghinioane bune de tot.....dar 4 nu 3
1. Stationez regulamentar pe banda 2 la Vasile Parvan, chiar la iesirea din peco...cand un Ford Tranzit venea spre mine usor usor din dreapta. Claxonez 1 data, de 2 ori si cand pun mana pe schimbator sa dau cu spatele.......buf
Urmari: far (dreapta rupt in cleme), bara zgariata + aripa indoita..... RCA ALLIANTZ
2. Ceata, noapte, drumul spre Brasov , in localitatea Puchenii Mosneni, rulam cu 50 km/h..... vad caine in farul din stanga...BUF pe partea dreapta.
Urmari: Caine aruncat 10 m dupa acostament.... Bara fata sparta, proiector dreapta spart, spalator dreapta rupt, extensie bara dreapta 150 de m in spate. CASCO (vinovat eu)
3. Seara..dupa 2 zile de la incidentul cu cainele, cedam trecerea la pieton care dansa pe zebra....cand un vw polo rosu si-a inchipuit ca nu cedez trecerea si trec mai departe. Culmea incidentului : nu era blonda.
Urmari: bara spate rupta si atat ! RCA Generali.
4. Nu ma chemasera inca in service pt bara fata + accesorii si bara spate ( dupa aprox 1 luna ). Las masina fratelui meu, ora 7:10 "Frate am lovit masina rau"
Urmari: bara fata ( mai rau decat era ), capota de schimbat, trager, radiator , intercooler turbina, capac motor, parbriz, volan strambat ( airbag-uri nedeclansate ), ornamentele ( toate ). Dosarul de dauna are 3/4 rubrici completate. CASCO
Urmari colaterale: frate spart buza ( nu de mine ).
Urmari ASIBAN: dosar dus la anti frauda, acceptat dupa o luna.
Culmea: pe 6.01.2009 a lovit fratele meu masina, pe 8.01 ma suna Dani de la Mcar .... " Au venit barile, dar presupun ca mai asteptam ceva !"
Status 28.02.2009 : Asteptare TRAGER.....
P.S. scuze ca am uitat sa trec motorizarea si nr de caluti la numele topicului, poate repara cineva. 2.0 DI-D 140 cp
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
pe 6.01.2009 cand am urcat-o pe platforma avea 8431 km...
Este varianta InStyle si urmeaza sa imi montez folie pe luneta si geamurile spate + camera ( anti gauri in bara spate ).
Imi place:
look-ul agresiv
keyless go-ul
instrumentele de bord
faptul ca are potential de tuning exterior URIAS
programul MAP
....sunt destule, doar acestea mi-au venit repede in minte.
Nu imi place:
un mare - usa la portbagaj (dar se rezolva cu eleron,dar pana atunci imi blestem zilele, apropo, 1/8 din haine pe acolo sunt )
potentialul de resoftare la motor scazuta ( maxim stage 1 adica 30 de cai )
P.S. am mai postat la probleme new lancer prin septembrie anul trecut, 2,3 treburi.
P.P.S. sunt ala cu indoiturile (de fabrica) pe interior la praguri, la usile din fata (o sa pun cateva poze ).
"Sep 4 2008, 06:44 AM Post #293
EVO V
Group: mitsu.ro team
Posts: 665
Joined: 18-March 08
From: Brasov
Member No.: 655
Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 DID
Inmatriculare: B 05 CIX
Bine ai venit Devik aka Alex; te astptam pe la jurnal "
Este varianta InStyle si urmeaza sa imi montez folie pe luneta si geamurile spate + camera ( anti gauri in bara spate ).
Imi place:
look-ul agresiv
keyless go-ul
instrumentele de bord
faptul ca are potential de tuning exterior URIAS
programul MAP
....sunt destule, doar acestea mi-au venit repede in minte.
Nu imi place:
un mare - usa la portbagaj (dar se rezolva cu eleron,dar pana atunci imi blestem zilele, apropo, 1/8 din haine pe acolo sunt )
potentialul de resoftare la motor scazuta ( maxim stage 1 adica 30 de cai )
P.S. am mai postat la probleme new lancer prin septembrie anul trecut, 2,3 treburi.
P.P.S. sunt ala cu indoiturile (de fabrica) pe interior la praguri, la usile din fata (o sa pun cateva poze ).
"Sep 4 2008, 06:44 AM Post #293
EVO V
Group: mitsu.ro team
Posts: 665
Joined: 18-March 08
From: Brasov
Member No.: 655
Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 DID
Inmatriculare: B 05 CIX
Bine ai venit Devik aka Alex; te astptam pe la jurnal "
Gata te-am reperat
Banuiesc ca iti place MAP-ul pentru ca te-ai folosit de el. Eu inca nu am apucat si nu imi doresc.
Intradevar keyless go-ul e o chestie foarte faina. Imi dau seama de cat de bun e abia cand trebuie sa conduc o masina cu cheie. Poate daca avea si buton start/stop era si mai fain, dar nu le poti avea pe toate.
Banuiesc ca iti place MAP-ul pentru ca te-ai folosit de el. Eu inca nu am apucat si nu imi doresc.
Intradevar keyless go-ul e o chestie foarte faina. Imi dau seama de cat de bun e abia cand trebuie sa conduc o masina cu cheie. Poate daca avea si buton start/stop era si mai fain, dar nu le poti avea pe toate.
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Cea mai stranie faza a fost cu un golf 3
Am deschis cu cheia portiera , am pus cheia apoi pe scaunul pasagerului si am pus mana la contact , timp de 6,7 secunde nu realizam ce lipseste.
Ma gandesc, daca nu aveam facultate, cat timp imi lua sa realizez ?
Poate ca prin ce zic acum imi torn ceara dizelarii..... daca exista 2.0 benzina in RO nu ezitam....
Dar factorul deciziv a fost capacitatea cilindrica....plus faptul ca 310 Nm nu sunt de neglijat.
Am gasit soft cu garantie/ lucrare agreat de Mitsubishi ( fara sa pierd garantia ) , la mai putin de 300 de euro sau in jurul a 300 de euro.
Am auzit ca pe Octavia RS TDI 170 cp, este exact acelasi motor 2.0 VAG PD, se resofteaza pana pe undeva la 207-211 cp....ma intreb cat timp ar dura sa il faca si pt Lancer DI-D? , ar fi un fel de stage 2.
http://www.youtube.com/watch?v=5AmEsgkl ... =1&index=1
la 1:09 arata interiorul evo-ului X, tubul acela de lumina orange cum aveti impresia ca ar sta pe masina ?
"tiganie" sau ok ?
Am deschis cu cheia portiera , am pus cheia apoi pe scaunul pasagerului si am pus mana la contact , timp de 6,7 secunde nu realizam ce lipseste.
Ma gandesc, daca nu aveam facultate, cat timp imi lua sa realizez ?
Poate ca prin ce zic acum imi torn ceara dizelarii..... daca exista 2.0 benzina in RO nu ezitam....
Dar factorul deciziv a fost capacitatea cilindrica....plus faptul ca 310 Nm nu sunt de neglijat.
Am gasit soft cu garantie/ lucrare agreat de Mitsubishi ( fara sa pierd garantia ) , la mai putin de 300 de euro sau in jurul a 300 de euro.
Am auzit ca pe Octavia RS TDI 170 cp, este exact acelasi motor 2.0 VAG PD, se resofteaza pana pe undeva la 207-211 cp....ma intreb cat timp ar dura sa il faca si pt Lancer DI-D? , ar fi un fel de stage 2.
http://www.youtube.com/watch?v=5AmEsgkl ... =1&index=1
la 1:09 arata interiorul evo-ului X, tubul acela de lumina orange cum aveti impresia ca ar sta pe masina ?
"tiganie" sau ok ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 61 vizitatori