2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Did 140 Cp Dune Beige
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
De cateva ore sunt fericitul posesor al masinii din titlul topicului.
Am deja aproape 200km facuti jumatate prin Bucuresti si jumatate pe A2 (pana pe la km 50 si inapoi).
Cred ca am observat la masinuta mea foarte multe din problemele de genul "asa face toate" si asta chiar din prima zi de utilizare, o sa va dati seama despre ce vorbesc si nu mai scriu pe fiecare din posturile respective.
1. Da, baga aer rece pe sus, indiferent cum setezi clima. Nu e doar o parere din moment ce sincer ma ustura in gat la ora asta.
2. Da, se aude acel zgomot ciudat de trepidatie a bordului (plasticul transparent de deasupra ceasurilor)
3. Da, stopul stanga spate este aburit
4. Da, zgomotul interior este putin peste limita suportabilului ... cu toate ca am luat in calcul portiunea de autostrada care intradevar nu are cel mai fericit asfalt. intradevar acopera sistemul audio daca e dat pana pe la "20" ca volum. Isonorizarea in general e destul de slaba.
5. NU, interiorul nu era cel nou, cu insertiile de carbon (probabil e dintr-un lot mai vechi)
6. Da, intradevar este deranjant putin sa nu ai leduri la butoanele actionare geamuri si cele de actionare oglinzi. Si de asemenea este ciudat ca nu e iluminat torpedoul.
7. Da, portbagajul se inchide destul de greu daca nu il trantesti mai cu forta.
8. Frana de mana tine foarte sus, de abia cam la ultimii 3 dinti. Asta se poate rezolva relativ usor.
Acum, ca si puncte forte:
1. Absolut nici un greieras (deocamdata)
2. De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000. Am cartea de service care sa dovedeasca asta.
3. Presurile textile erau montate pe masina.
4. O serie de accesorii ma asteapta sambata la TG-JIU
5. Consum in conditiile descrise mai sus de 7.8 l / 100 km
6. Sistemul audio se aude absolut superb
7. Tinuta la drum impecabila, am ramas profund impresionat. Mult mai buna ca la multe masini "cu multe pretentii". SI am condus cateva din acestea.
8. COmportamentul celor de la Tiriac Auto de la Otopeni de unde am ridicat-o absolut impecabil. Toate lichidele la masina (inclusiv spalare parbriz erau la nivelul optim. Presiunea la roti facuta de fata cu mine. Explicatii ale tuturor functiilor. Vizita in service pentru a imi arata ce si cum. Prezentare Lancer EVO X.
In concluzie, stiam de toate aceste "probleme" de cand m-am hotarat la masina, insa eu am luat-o pentru plusurile pe care mi le ofera, nu pentru minusuri. Masina perfecta nu exista, daca toata ar fi la fel de bune, s-ar vinde un singur tip de masina.
Astept cu mare placere sa ne vedem in trafic si promit sa postez si cateva poze cat de curand.
Hai sa traim noi o mie de ani fara reparatii.
Am deja aproape 200km facuti jumatate prin Bucuresti si jumatate pe A2 (pana pe la km 50 si inapoi).
Cred ca am observat la masinuta mea foarte multe din problemele de genul "asa face toate" si asta chiar din prima zi de utilizare, o sa va dati seama despre ce vorbesc si nu mai scriu pe fiecare din posturile respective.
1. Da, baga aer rece pe sus, indiferent cum setezi clima. Nu e doar o parere din moment ce sincer ma ustura in gat la ora asta.
2. Da, se aude acel zgomot ciudat de trepidatie a bordului (plasticul transparent de deasupra ceasurilor)
3. Da, stopul stanga spate este aburit
4. Da, zgomotul interior este putin peste limita suportabilului ... cu toate ca am luat in calcul portiunea de autostrada care intradevar nu are cel mai fericit asfalt. intradevar acopera sistemul audio daca e dat pana pe la "20" ca volum. Isonorizarea in general e destul de slaba.
5. NU, interiorul nu era cel nou, cu insertiile de carbon (probabil e dintr-un lot mai vechi)
6. Da, intradevar este deranjant putin sa nu ai leduri la butoanele actionare geamuri si cele de actionare oglinzi. Si de asemenea este ciudat ca nu e iluminat torpedoul.
7. Da, portbagajul se inchide destul de greu daca nu il trantesti mai cu forta.
8. Frana de mana tine foarte sus, de abia cam la ultimii 3 dinti. Asta se poate rezolva relativ usor.
Acum, ca si puncte forte:
1. Absolut nici un greieras (deocamdata)
2. De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000. Am cartea de service care sa dovedeasca asta.
3. Presurile textile erau montate pe masina.
4. O serie de accesorii ma asteapta sambata la TG-JIU
5. Consum in conditiile descrise mai sus de 7.8 l / 100 km
6. Sistemul audio se aude absolut superb
7. Tinuta la drum impecabila, am ramas profund impresionat. Mult mai buna ca la multe masini "cu multe pretentii". SI am condus cateva din acestea.
8. COmportamentul celor de la Tiriac Auto de la Otopeni de unde am ridicat-o absolut impecabil. Toate lichidele la masina (inclusiv spalare parbriz erau la nivelul optim. Presiunea la roti facuta de fata cu mine. Explicatii ale tuturor functiilor. Vizita in service pentru a imi arata ce si cum. Prezentare Lancer EVO X.
In concluzie, stiam de toate aceste "probleme" de cand m-am hotarat la masina, insa eu am luat-o pentru plusurile pe care mi le ofera, nu pentru minusuri. Masina perfecta nu exista, daca toata ar fi la fel de bune, s-ar vinde un singur tip de masina.
Astept cu mare placere sa ne vedem in trafic si promit sa postez si cateva poze cat de curand.
Hai sa traim noi o mie de ani fara reparatii.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
Sa iti aduca numai bucurii. Si eu sunt de parere ca pe langa toate minusurile alea, felul cum te face sa te simti cand esti la volan, face ca sa nu te mai saturi de condus.
Ai zis ca "De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000".
Esti sigur? Si la mine in cartea service scrie 20000, dar e taiat cu pixu si pus 15000. Deasemenea stiu ca pentru conditiile de mers din Romania nu e recomandat sa schimbi uleiul la 20000km. Indicatorul de revizie din bord cat arata ca mai ai pana la revizie?
Ai zis ca "De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000".
Esti sigur? Si la mine in cartea service scrie 20000, dar e taiat cu pixu si pus 15000. Deasemenea stiu ca pentru conditiile de mers din Romania nu e recomandat sa schimbi uleiul la 20000km. Indicatorul de revizie din bord cat arata ca mai ai pana la revizie?
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (cix @ Feb 27 2009, 12:16 PM) Ai zis ca "De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000".
La mine tot 20.000 este trecut si in carte si in bord. Oricum te poti duce linistit la revizie mai devreme. Nu stiu daca fac 20.000 anu' asta asa ca ma duc la an si am scapat
La mine tot 20.000 este trecut si in carte si in bord. Oricum te poti duce linistit la revizie mai devreme. Nu stiu daca fac 20.000 anu' asta asa ca ma duc la an si am scapat
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (cix @ Feb 27 2009, 12:16 PM) Sa iti aduca numai bucurii. Si eu sunt de parere ca pe langa toate minusurile alea, felul cum te face sa te simti cand esti la volan, face ca sa nu te mai saturi de condus.
Ai zis ca "De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000".
Esti sigur? Si la mine in cartea service scrie 20000, dar e taiat cu pixu si pus 15000. Deasemenea stiu ca pentru conditiile de mers din Romania nu e recomandat sa schimbi uleiul la 20000km. Indicatorul de revizie din bord cat arata ca mai ai pana la revizie?
Cix, citind posturile voastre, exact asta am intrebat si eu ... "domne', esti sigur ca 20.000 km, ca unii posesori de lancer aceeasi configuratie au 15.000 km trecuti in carte". Raspunsul a fost ceva de genul " dumneavoastra sigur la 20.000 km aveti prima revizie si dupa aceea tot asa, la fiecare 20.000 km sau 1 an".
Hai sa zic ca dealerul de la Valcea nu ar fi stiut ce zice si ce scrie dar .... masina am ridicat-o din Otopeni si am vorbit cu oamenii de service de acolo, confirmandu-mi. Intr-adevar, pana la sfarsitul anului trecut, atat in bord cat si in carte zic ei ca erau trecuti 15.000 km interval de service.
La mine, inclusiv in bord este trecut 20.000 km ca interval.
Oricum, dupa cum am zis, uleiul si placutele o sa le verific mult mai devreme.
Ai zis ca "De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000".
Esti sigur? Si la mine in cartea service scrie 20000, dar e taiat cu pixu si pus 15000. Deasemenea stiu ca pentru conditiile de mers din Romania nu e recomandat sa schimbi uleiul la 20000km. Indicatorul de revizie din bord cat arata ca mai ai pana la revizie?
Cix, citind posturile voastre, exact asta am intrebat si eu ... "domne', esti sigur ca 20.000 km, ca unii posesori de lancer aceeasi configuratie au 15.000 km trecuti in carte". Raspunsul a fost ceva de genul " dumneavoastra sigur la 20.000 km aveti prima revizie si dupa aceea tot asa, la fiecare 20.000 km sau 1 an".
Hai sa zic ca dealerul de la Valcea nu ar fi stiut ce zice si ce scrie dar .... masina am ridicat-o din Otopeni si am vorbit cu oamenii de service de acolo, confirmandu-mi. Intr-adevar, pana la sfarsitul anului trecut, atat in bord cat si in carte zic ei ca erau trecuti 15.000 km interval de service.
La mine, inclusiv in bord este trecut 20.000 km ca interval.
Oricum, dupa cum am zis, uleiul si placutele o sa le verific mult mai devreme.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori