2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Dune Beige

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Dec 27, 2010 10:15 pm

Am ceva in plan, sper sa am timp sa-l pun in aplicare.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Dec 28, 2010 1:59 am

Sunt superbe!

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Apr 13, 2011 7:19 pm

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris la Jurnal.

Dupa 2 ani si jumatate alaturi de aceasta masina pot spune ca sunt putin dezamagit de Mitsubishi. Am avut nenumarate probleme cu masina : volant, kit ambreiaj schimbate la 27 de mii de km, vreo 3 seturi de placute de frana schimbate, discuri rectificate de 2 ori si vor trebui in curand schimbate, bielete de directie schimbate, etrieri schimbati, bord desfacut pentru ca se gripase nu stiu ce pala pe acolo, zgomote ciudate in bord plus destul de multe zgomote ciudate de la suspensie mai ales si din partea zonei ce face legatura cu pedala de ambreiaj. Masina are acum 47 de mii de km si pana acum s-a comportat ca un Alfa Romeo la fiabilitate...Si ca un Daewoo la franare. Vorbesc strict de masina mea, a nu se intelege ca generalizez. Daca as putea, as vinde masina acum dar sincer nu as sti ce sa-mi cumpar , mai am de stat cu ea cel putin 2 ani si jumatate. Partile bune ale ei ar fi ca dupa 3 ani de la lansare arata la fel de bine dpdv al design-ului ,se manevreaza foarte bine si mie personal imi place cum trage si chiar cum se aude motorul. Sunt foarte multumit si de sistemul Kenwood, dar acesta este achizitionat de mine dupa.

Pe viitor as vrea sa schimb suspensia cu ceva care nu scoate zgomote ciudate pe tot felul de denivelari, cam asta ar fi singura problema nerezolvabila pe care o mai are masina... Si as vrea sa ii refac cateva mici zgarieturi de pe caroserie care s-au strans in timp.

Mai pun si vreo cateva poze cu micile schimbare pe care i le-am facut. Numai bine!






Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Apr 13, 2011 8:32 pm

Imi pare rau ca ai intampinat atatea probleme. Imi place foarte mult masina ta, iar stopurile sunt de mare efect. Sper ca in viitorul apropiat aceste probleme sa nu mai apara.
Vad xenon pe faza scurta si o folie 3m pe volan.
Ai avut probleme cu xenonul ? Am auzit ca nu e foarte ok aftermarket, sau mai bine zis nu va mai fi tolerat cat de curand fara lupa + stergator de faruri.

Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Mie Apr 13, 2011 8:48 pm

salut ! imi place cum ai modificat o estetic . eu am optat pt stopurile smoke, si cred ca voi opta pentru folie pe geamurile laterale mai putin inchisa . imi pare rau de problemele cu ambreiajul , sper sa nu te lase si turbo,in curand, stiind ca e un motor cu provenienta vw.(acum nu vreau sa arunc cu noroi in vw,dar eu,sincer am avut nenumarate probleme cu vw meu diesel timp de 7 ani). iti urez multi km fara probleme de acum incolo.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Apr 13, 2011 8:49 pm

Multumesc. Folie 3m am si pe grila dar nu se observa in pozele acestea.

Probleme cu xenon-ul am avut dupa 2 ani mi s-a ars un bec, si am schimbat instalatia cu totul 180 ron. De la ceilalti participanti la trafic nu am primit niciodata flash-uri din cauza asta, probabil pentru ca am reglat becurile destul de bine, in schimb am avut probleme cu un mos la ITP din cauza xenon-ului spunea ca nu cade chiar pe linia aceea de pe aparat, dar am rezolvat pana la urma cu multe explicatii. Cat timp am avut becul de xenon ars am stat 2 zile cu becurile originale si mi s-au parut din epoca de piatra... probabil daca nu voi mai putea sa tin instalatia de xenon daca zici ca nu va mai fi tolerat voi trece la blue vision sau ceva cu lupa nu stiu.

Turbina sper sa nu ma lase, nu accelerez puternic decat dupa ce sunt peste 2200 rpm , si o las sa se raceasca cel putin 10 sec inainte sa opresc motorul, mai mult nu am ce facem. Daca pica, pica o sa o schimb cu alta, aftermarket .

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori