Scris: Mar Aug 26, 2008 5:08 pm
De ceva vreme cautam sa-mi iau masina intr-un buget relativ restrans. Ma invarteam in lumea Clio III, Kia Ceed, Hyunday i30, Skoda Tour, Opel Astra Clasic, ma rog o masina cu dotari civilizate dar sa nu depaseasca un buget, eventual sa fie sub el si cel mai important sa fie pe stoc. Buun. Ma duc sa vad Clio si m-am suit pe pereti cand am deschis portbagajul si cam duce lipsa de asa ceva in plus fabrica renault , la fel si la celelalte. De Skoda si Opel stiam ca sunt masini foarte bune si fiabile. Din vorba in vorba ajung sa vad si un Colt... sper sa nu jignesc pe nimeni, dar din punctul meu de vedere masina este uratica, nu are portbagaj si clar a iesit din discutie. Am vazut Lancerul Clasic si am cerut sa ma sui in el, sincer... la exterior nu mi s-a parut o masina care spunde multe, dar in interior... mega simplista, un interior care-mi ofera exact ceea ce-mi trebuie fara bling bling briz briz becuri beculete butoane butonase. Chiar mi-a placut foarte mult. O comand platesc avans si in 3 zile e in Bucuresti. Mai mult a durat relatia cu banca decat sa-mi vina masina.
Ok. Ieri am iesit cu ea pe poarta dealerului si m-am dat cu ea 50 KM, mai mult sincer nu-mi permite timpul si la munca nu ma duc cu ea ca am un scuter pe care-l folosesc cu succes.
Ok as incepe cu minusurile
Torpedou bezna, se vad taieturile de la airbag de la pasager, parasolarul mi se pare putin cam superdimensionat, vizibilitatea in oglinda de interior este deficitara mai ales din cauza tetierelor.
Plusuri
Oglinzi exterioare generoase, finisajele sunt bune spre foarte bune, exceptie facand faza cu airbagu din dreapta, portbagaj mare, roata de rezerva normala nu de aia 80km/h MAX, silentioasa, pot regla intensitatea luminilor de bord, mi le reglez spre minim ca pom de craciun am odata pe an nu in fiecare zi a anului. Iarasi ce-mi place e ce se vede sub capota, se vede motorul si nu un capac de plastic.
De dat inca nu m-am dat cu ea sa trag unpic de motor ca... e noua si 1500 mi s-a sugerat sa o las mai moale, dupa aia sa ma apuc de ea barbateste.
Ce m-a determinat sa o cumpar, desi as fi facut un efort pentru Lancerul nou, a fost urmatorul rationament: Este un model care este pe piata din 2004 si inca se vinde, deci trebuie ca oamenii sa faca o treaba buna cu el de inca se vinde (vezi Astra Clasic, Skoda Tour).
Sper sa am o experienta frumoasa cu masina asta mai ales ca de ce sa mananc castane este prima mea masina cumparata la 0 KM.
Ok. Ieri am iesit cu ea pe poarta dealerului si m-am dat cu ea 50 KM, mai mult sincer nu-mi permite timpul si la munca nu ma duc cu ea ca am un scuter pe care-l folosesc cu succes.
Ok as incepe cu minusurile
Torpedou bezna, se vad taieturile de la airbag de la pasager, parasolarul mi se pare putin cam superdimensionat, vizibilitatea in oglinda de interior este deficitara mai ales din cauza tetierelor.
Plusuri
Oglinzi exterioare generoase, finisajele sunt bune spre foarte bune, exceptie facand faza cu airbagu din dreapta, portbagaj mare, roata de rezerva normala nu de aia 80km/h MAX, silentioasa, pot regla intensitatea luminilor de bord, mi le reglez spre minim ca pom de craciun am odata pe an nu in fiecare zi a anului. Iarasi ce-mi place e ce se vede sub capota, se vede motorul si nu un capac de plastic.
De dat inca nu m-am dat cu ea sa trag unpic de motor ca... e noua si 1500 mi s-a sugerat sa o las mai moale, dupa aia sa ma apuc de ea barbateste.
Ce m-a determinat sa o cumpar, desi as fi facut un efort pentru Lancerul nou, a fost urmatorul rationament: Este un model care este pe piata din 2004 si inca se vinde, deci trebuie ca oamenii sa faca o treaba buna cu el de inca se vinde (vezi Astra Clasic, Skoda Tour).
Sper sa am o experienta frumoasa cu masina asta mai ales ca de ce sa mananc castane este prima mea masina cumparata la 0 KM.