2008 Mitsubishi Lancer 2.0 D 140 cp Cool Silver
In sfarsit am intrat si eu in posesia ei... 2.0 DiD Mitsu Lancer Inform...Primele impresii dupa 60 km.. super bine inchegata.Masina asta cere bici...cand accelerezi te baga in scaun si cand calci ambreiajul incepe sa tremura de parca nu i-ar placea deloc ..
Nu am trecut de 2500 rpm cu ea si si atunci de 2 3 ori in general schimb pe la 2000 dupa ce intra turbo ce putin in primii 1000km..
Pentru cei care sunteti interesati de model... cand l-am vazut la dealer mi s-a parut mai de proasta calitate interiorul ala insa sa stiti ca nu e asa...
Sistemul audio este destul de bun si eu am doar 4 boxe... ma gandesc sa ii montez inca 2... si cu toate astea este la fel de bun ca cel de pe Kia cee'd.Singurul lucru care nu imi place la masina este faptul ca presurile alea nu sunt fixate si daca ma dau jos repede aluneca sub mine si mi se pare ca cutia de viteze este imprecisa in R.Fata de fostul opel astra g cu asta ma lupt sa o bag in R.
In rest toate bune si frumoase... motorul are un sunet incredibil dar pentru cei care vor pace si liniste ... sa stiti ca iti reaminteste in permanenta ca mergi pe motorina.
In decursul zilei de maine revin cu poze .. multe multe poze
Nu am trecut de 2500 rpm cu ea si si atunci de 2 3 ori in general schimb pe la 2000 dupa ce intra turbo ce putin in primii 1000km..
Pentru cei care sunteti interesati de model... cand l-am vazut la dealer mi s-a parut mai de proasta calitate interiorul ala insa sa stiti ca nu e asa...
Sistemul audio este destul de bun si eu am doar 4 boxe... ma gandesc sa ii montez inca 2... si cu toate astea este la fel de bun ca cel de pe Kia cee'd.Singurul lucru care nu imi place la masina este faptul ca presurile alea nu sunt fixate si daca ma dau jos repede aluneca sub mine si mi se pare ca cutia de viteze este imprecisa in R.Fata de fostul opel astra g cu asta ma lupt sa o bag in R.
In rest toate bune si frumoase... motorul are un sunet incredibil dar pentru cei care vor pace si liniste ... sa stiti ca iti reaminteste in permanenta ca mergi pe motorina.
In decursul zilei de maine revin cu poze .. multe multe poze
Presurile mai bine nu ar fi , ca oricum calci pe mocheta la cat de mici sunt .
Chiar nu vad profitul pe care il obtin cei de la mitsubishi zgarcindu-se la covorasele originale .
La renault mai intelegi , dar aici era bine sa te respecti ca brand .
In fine , poate face Mircea rost de vreun furnizor .
Chiar nu vad profitul pe care il obtin cei de la mitsubishi zgarcindu-se la covorasele originale .
La renault mai intelegi , dar aici era bine sa te respecti ca brand .
In fine , poate face Mircea rost de vreun furnizor .
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Am trecut de 2500 km cu masina si am revenit cu cateva impresii noi si cateva vechi..
Sincer sa fiu ratiuna si emotia acum se cam bat in mine ca ma convinga daca am facut sau nu alegerea perfecta cu masina asta.. Daca incerc sa rationez ce imi ofera masina , am dat banii degeaba si am sa va zic si de ce... daca stau sa imi ascult inima cand ma urc la volan sau doar trec pe langa masina .. stiu ca am sa fiu fericit mult de aici incolo..
Ca sa incep cu raul ...
Imi vine sa mor cand ma gandesc ca am dat 20 000 euro pe o masina cu atat de multe lipsuri :
- nu are bec in torpedou .. desi pare o fandoseala se poate sa te enerveze lucrul asta
- calitatea materialelor interioare este :|.. sub pretul masinii . Daca sunteti curiosi apasati cu mana pe plafon, sau deasupra butonului de semnalizare avarii unde se intalnesc cela 2 linii si culori
- la pretul asta nu are presuri decente , a venit sezonul ud si incep sa am probleme cu ele
- parbrizul este atat de mare sau stergatoarele sunt montate atat de prost incat nu sterg tot parbrizul ci lasa o "virgula" mare de sus pana jos iar daca ai ridicat stergatorul din partea pasagerului cand speli masina nu mai ai nici o sansa sa il ridici si pe celalalt , se lovesc
- motorul la inceput mi s-a parut ca este racheta ( eu venind de pe un 1.4 Twinport de 90cp) insa acum ca m-am invatat cu el si cum raspunde nu mi se mai pare ca este chiar paraleu..
- la pretul asta daca ma gandesc la alte modele poate ca meritam si un xenon sau jenti , sau ac automat
- motorul fiind mare si rau imi consuma la fel de rau .. am invatat ca daca il turez la 2250 si mentin turatia consuma cam 8 l instant , daca la 2250 eliberez acc si o apas iar sa mentin imi consuma cam 2-3 l instant , dintr-un motiv trage mai usor daca nu mentii perioada de acceleratie pe o plaja venind de sub 1800 rpm , continuu . reusesc astfel sa il aduc la 6.5 l daca traficul nu e foarte aglomerat si motorul este cald insa tot mi se pare mult.iar cu aia 140 cp chiar nu am ce face in oras ,eu personal , nu sunt pilot , nu mai am 18 ani ... cred ca acum as da motorul asta pe unul de 1.9 si 105 cp ( tot de Vw) + un xenon
- ma streseaza ca nu pot deschide portbagajul decat cu cheia sau din masina .. deci daca o spal si am cheia in contact .. incep sa ma nelinistesc
- e cam enervant ca nu am un stergator pe spate
Acum daca e sa vorbesc despre lucrurile bune.. si logice .. adica sa vb cu mintea si nu inima..
- masina asta nu are xenon sau jenti sau finisari mai bune pentru ca are sasiul si franele alea.. este extrem de stabila .. din 2500 km , 800 km sunt facuti in afara orasului si am ramas uimit cat de lipita de asfalt este masina asta.. m-au trecut pe mine emotiile cand am simtit ca alunec cu fundul in lateral dar in directia masinii nu simteam nimic .. inca nu am idee cum se simte esp-ul cand porneste si nici nu vreau sa aflu..
- in legatura cu franele .. fata de astra g .. chiar nu vad nici o diferenta ca drumul este uscat sau dupa ploaie ..franeaza extrem de bine pe ambele si va asigura ca am dat in frane cat m-a lasat inima si uscat si pe ploaie .. iar pe ploaie direct intr-o balta ca m-am gandit ca aluneca mai mult si nimic.
- pe drumuri extraurbane chiar se simte motorul , si nu neaparat la viteza sau depasiri cat la relaxare si confort , sunt mai putin stresat sa am grija cand intru in depasire , cum urc rampele si asa mai departe
Emotia oferita .. neegalata de nimic.. nu ma pot abtine cateodata sa nu ies in curte sa o privesc.Este prima masina care daca nu am ce face ma urc la volan si ma duc sa ma plimb prin oras fara o tinta anume .. doar sa pot sta in spatele colacului ..
Ca fapt divers am observat ca intre posesorii de mitsu lancer este ceva aparte .. cel putin in craiova...de cate ori trec pe langa alta la fel , acum sunt cam 10 cred in oras , mi-e imposibil sa nu ii fac din faruri sau sa imi faca el sau ea cu mana... nu cred ca asta se intampla si cu posesorii de BMW de ex..
Per total .. mai am momente cand ma gandesc ca nu am ce face cu motorul ala ,sau ca vreau finisari mai bune .. si poate ca am dreptate ..poate ca OII era mai potrivita , poate ca Vw Passat era mai potrivit .. dar cu siguranta ma simt bine cu ea si nu cred ca oricare din cele 2 masini mi-ar fi oferit emotiile care le am cu mitsu
Sincer sa fiu ratiuna si emotia acum se cam bat in mine ca ma convinga daca am facut sau nu alegerea perfecta cu masina asta.. Daca incerc sa rationez ce imi ofera masina , am dat banii degeaba si am sa va zic si de ce... daca stau sa imi ascult inima cand ma urc la volan sau doar trec pe langa masina .. stiu ca am sa fiu fericit mult de aici incolo..
Ca sa incep cu raul ...
Imi vine sa mor cand ma gandesc ca am dat 20 000 euro pe o masina cu atat de multe lipsuri :
- nu are bec in torpedou .. desi pare o fandoseala se poate sa te enerveze lucrul asta
- calitatea materialelor interioare este :|.. sub pretul masinii . Daca sunteti curiosi apasati cu mana pe plafon, sau deasupra butonului de semnalizare avarii unde se intalnesc cela 2 linii si culori
- la pretul asta nu are presuri decente , a venit sezonul ud si incep sa am probleme cu ele
- parbrizul este atat de mare sau stergatoarele sunt montate atat de prost incat nu sterg tot parbrizul ci lasa o "virgula" mare de sus pana jos iar daca ai ridicat stergatorul din partea pasagerului cand speli masina nu mai ai nici o sansa sa il ridici si pe celalalt , se lovesc
- motorul la inceput mi s-a parut ca este racheta ( eu venind de pe un 1.4 Twinport de 90cp) insa acum ca m-am invatat cu el si cum raspunde nu mi se mai pare ca este chiar paraleu..
- la pretul asta daca ma gandesc la alte modele poate ca meritam si un xenon sau jenti , sau ac automat
- motorul fiind mare si rau imi consuma la fel de rau .. am invatat ca daca il turez la 2250 si mentin turatia consuma cam 8 l instant , daca la 2250 eliberez acc si o apas iar sa mentin imi consuma cam 2-3 l instant , dintr-un motiv trage mai usor daca nu mentii perioada de acceleratie pe o plaja venind de sub 1800 rpm , continuu . reusesc astfel sa il aduc la 6.5 l daca traficul nu e foarte aglomerat si motorul este cald insa tot mi se pare mult.iar cu aia 140 cp chiar nu am ce face in oras ,eu personal , nu sunt pilot , nu mai am 18 ani ... cred ca acum as da motorul asta pe unul de 1.9 si 105 cp ( tot de Vw) + un xenon
- ma streseaza ca nu pot deschide portbagajul decat cu cheia sau din masina .. deci daca o spal si am cheia in contact .. incep sa ma nelinistesc
- e cam enervant ca nu am un stergator pe spate
Acum daca e sa vorbesc despre lucrurile bune.. si logice .. adica sa vb cu mintea si nu inima..
- masina asta nu are xenon sau jenti sau finisari mai bune pentru ca are sasiul si franele alea.. este extrem de stabila .. din 2500 km , 800 km sunt facuti in afara orasului si am ramas uimit cat de lipita de asfalt este masina asta.. m-au trecut pe mine emotiile cand am simtit ca alunec cu fundul in lateral dar in directia masinii nu simteam nimic .. inca nu am idee cum se simte esp-ul cand porneste si nici nu vreau sa aflu..
- in legatura cu franele .. fata de astra g .. chiar nu vad nici o diferenta ca drumul este uscat sau dupa ploaie ..franeaza extrem de bine pe ambele si va asigura ca am dat in frane cat m-a lasat inima si uscat si pe ploaie .. iar pe ploaie direct intr-o balta ca m-am gandit ca aluneca mai mult si nimic.
- pe drumuri extraurbane chiar se simte motorul , si nu neaparat la viteza sau depasiri cat la relaxare si confort , sunt mai putin stresat sa am grija cand intru in depasire , cum urc rampele si asa mai departe
Emotia oferita .. neegalata de nimic.. nu ma pot abtine cateodata sa nu ies in curte sa o privesc.Este prima masina care daca nu am ce face ma urc la volan si ma duc sa ma plimb prin oras fara o tinta anume .. doar sa pot sta in spatele colacului ..
Ca fapt divers am observat ca intre posesorii de mitsu lancer este ceva aparte .. cel putin in craiova...de cate ori trec pe langa alta la fel , acum sunt cam 10 cred in oras , mi-e imposibil sa nu ii fac din faruri sau sa imi faca el sau ea cu mana... nu cred ca asta se intampla si cu posesorii de BMW de ex..
Per total .. mai am momente cand ma gandesc ca nu am ce face cu motorul ala ,sau ca vreau finisari mai bune .. si poate ca am dreptate ..poate ca OII era mai potrivita , poate ca Vw Passat era mai potrivit .. dar cu siguranta ma simt bine cu ea si nu cred ca oricare din cele 2 masini mi-ar fi oferit emotiile care le am cu mitsu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 63 vizitatori