2008 Lancer 1.8 - 143CP Orient Red
Back
Dupa revizia de 20k, facuta de fapt la 17.820, am plecat in concediu cu lancerul prin germania, stiind sigur ca ma intorc dupa 20k km. Cel putin in bavaria e o iluzie treaba cu lipsa restrictiilor de viteza pe autostrada. Dupa ce ca avea doar 2 benzi pe 90% din Salzburg-Munchen si Garmisch-Munchen, era plina de masini astfel incat chiar daca nu aveam restrictii mi-ar fi fost imposibil sa ii dau 200+ km/h
Nu stiu cum o fi in restul germaniei, dar la intoarcere, cand am intrat in austria pe la Salzburg, am multumit lui Dumnezeu ca pot merge nestingherit cu 140-160.
Masina a functionat ireprosabil, ca de obicei. Chiar si bavarezii de la pensiune au mai intors capul cand intram in curtea interioara, iar ei aveau numai BMW-uri evident. Ce sa mai zic de singura familie de italieni de acolo, au facut niste ochi cat cepele. Acum nu stiu daca se uitau ca am numar de romania...vesticii gandindu-se probabil ca suntem abia coborati din copac, sau chiar admirau masina.
Am vazut destul de multe Loganuri in schimb, majoritatea break, asa cum le plac lor.
Dupa revizia de 20k, facuta de fapt la 17.820, am plecat in concediu cu lancerul prin germania, stiind sigur ca ma intorc dupa 20k km. Cel putin in bavaria e o iluzie treaba cu lipsa restrictiilor de viteza pe autostrada. Dupa ce ca avea doar 2 benzi pe 90% din Salzburg-Munchen si Garmisch-Munchen, era plina de masini astfel incat chiar daca nu aveam restrictii mi-ar fi fost imposibil sa ii dau 200+ km/h
Nu stiu cum o fi in restul germaniei, dar la intoarcere, cand am intrat in austria pe la Salzburg, am multumit lui Dumnezeu ca pot merge nestingherit cu 140-160.
Masina a functionat ireprosabil, ca de obicei. Chiar si bavarezii de la pensiune au mai intors capul cand intram in curtea interioara, iar ei aveau numai BMW-uri evident. Ce sa mai zic de singura familie de italieni de acolo, au facut niste ochi cat cepele. Acum nu stiu daca se uitau ca am numar de romania...vesticii gandindu-se probabil ca suntem abia coborati din copac, sau chiar admirau masina.
Am vazut destul de multe Loganuri in schimb, majoritatea break, asa cum le plac lor.
Revin pe threadul asta cu ceva noutati.
Astea sunt ultimile modificari ale masinii, noile accesorii mai bine zis. Sunt facute de fratele meu si le prezint aici pentru inceput, urmand ca dupa ce finiseaza matritele sa scot la vanzare pe threadul dedicat. Momentan sunt curios daca exista persoane interesate.
Ca si preturi, primele 10 perechi vor costa 150lei/pereche, sa-i zicem promotie. Ele vin nevopsite si sunt din fibra de sticla.
Poze:
Astea sunt ultimile modificari ale masinii, noile accesorii mai bine zis. Sunt facute de fratele meu si le prezint aici pentru inceput, urmand ca dupa ce finiseaza matritele sa scot la vanzare pe threadul dedicat. Momentan sunt curios daca exista persoane interesate.
Ca si preturi, primele 10 perechi vor costa 150lei/pereche, sa-i zicem promotie. Ele vin nevopsite si sunt din fibra de sticla.
Poze:
- Fişiere ataşate
-
- Image0026.jpg (283.5 KiB) Vizualizat de 2864 ori
-
- Image0025.jpg (389.05 KiB) Vizualizat de 2873 ori
-
- Image0024.jpg (306.74 KiB) Vizualizat de 2862 ori
-
- Image0023.jpg (309.6 KiB) Vizualizat de 2866 ori
-
- Image0022.jpg (301.7 KiB) Vizualizat de 2875 ori
-
- Image0021.jpg (379.22 KiB) Vizualizat de 2871 ori
-
- Image0020.jpg (133.28 KiB) Vizualizat de 2879 ori
-
- DSCF31392.JPG (793.98 KiB) Vizualizat de 2887 ori
-
- DSCF3138.JPG (1.1 MiB) Vizualizat de 2895 ori
-
- DSCF3134.JPG (537.17 KiB) Vizualizat de 2902 ori
-
- DSCF3127.JPG (446.55 KiB) Vizualizat de 2895 ori
-
- DSC00017.JPG (69.07 KiB) Vizualizat de 2908 ori
QUOTE (livoss @ Oct 29 2009, 09:18 PM) salve,
am ocazia sa iau un invite 1.8 cvt. are numai 200 km. pretul e bun, nimic de zis. mi-e un pic frica de cutie automta. poti fi un pic obiectiv si sa-mi dai cateva argumente...stiu eu...de ce mi-as lua cu cvt si nu cu mt?
multam fain
Pai sa dau cateva impresii:
- nu are ambreiaj, nici macar controlat automat ca la cutiile automate secventiale, deci scapi de problemele aferente
- nu are viteze, deci accelerarea se face constant, fara timpi morti in care se schimba vitezele
- cand simti ca vrei sa controlezi manual turatia motorului, actionezi clapetele si schimbi acele viteze virtuale dupa bunul plac. De exemplu daca intr-o rampa ai nevoie de mai multa putere, pui in manual din clapete si aduci motorul la turatii optime pentru accelerare/depasire.
- condusul in oras de la un semafor la altul devine mult mai relaxant
- ca si punct negativ e faptul ca scoti la accelerare mai putina putere decat o manuala. Desi nu am condus un lancer 1.8 manual, am auzit cateva comentarii pe aceasta tema. Cu a mea am scos 8.8s pana la 100km/h, nu stiu cat scoate o manuala. Deasmenea nu poti pleca cu scartzait de roti, demarajul e controlat de computer si nu te lasa sa faci prostii cu motorul sau cutia.
Chiar daca te vei obisnui putin mai greu cu masina, vei fi foarte multumit per total.
am ocazia sa iau un invite 1.8 cvt. are numai 200 km. pretul e bun, nimic de zis. mi-e un pic frica de cutie automta. poti fi un pic obiectiv si sa-mi dai cateva argumente...stiu eu...de ce mi-as lua cu cvt si nu cu mt?
multam fain
Pai sa dau cateva impresii:
- nu are ambreiaj, nici macar controlat automat ca la cutiile automate secventiale, deci scapi de problemele aferente
- nu are viteze, deci accelerarea se face constant, fara timpi morti in care se schimba vitezele
- cand simti ca vrei sa controlezi manual turatia motorului, actionezi clapetele si schimbi acele viteze virtuale dupa bunul plac. De exemplu daca intr-o rampa ai nevoie de mai multa putere, pui in manual din clapete si aduci motorul la turatii optime pentru accelerare/depasire.
- condusul in oras de la un semafor la altul devine mult mai relaxant
- ca si punct negativ e faptul ca scoti la accelerare mai putina putere decat o manuala. Desi nu am condus un lancer 1.8 manual, am auzit cateva comentarii pe aceasta tema. Cu a mea am scos 8.8s pana la 100km/h, nu stiu cat scoate o manuala. Deasmenea nu poti pleca cu scartzait de roti, demarajul e controlat de computer si nu te lasa sa faci prostii cu motorul sau cutia.
Chiar daca te vei obisnui putin mai greu cu masina, vei fi foarte multumit per total.
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
Daca apesi mai tare pe acceleratie se simte ca duce destul de repede turatia sus, dar nefiind o transmisie cu pinioane nu pot spune ca reduce o treapta de viteza. Pur si simplu urca turatia motorului, insa tot pe padele ma bazez ca sa depasesc asa cum vreau, iar in plus e mult mai fun sa ma simt ca la F1
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori