Lancer 1.5

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Joi Ian 18, 2018 11:05 am

Salutari! Am decis sa deschid propria pagina cu masina proaspat luata. Are 53,000km si este fabricatie 2009. Motorasul este fasnet si pot sa ma bazez pe el, cel putin in oras. Urmeaza ca in weekend sa dau o fuga pe undeva afara sa ne imprietenim la viteze mai mari.
Ar fi fost buna echiparea superioara, dar la momentul acesta mi s-a parut o investitie oricum foarte buna la banii astia si la cum se prezinta.
Citisem ceva postari despre imbracarea volanului si schimbatorului. Probabil dupa ce trece iarna o sa fac si eu acest pas.
Legat de revizii. Probabil o sa merg pe Metalurgiei. In caz de ceva probleme pe viitor, baietii furnizeaza codurile aferente pe loc? Eu am contract cu Autonet si cu cateva clickuri rezolv tot. La VW si Dacia, erau mai chitrosi la inceput, dar apoi nu mai comentau.

Repostez o intrebare. Daca schimb inainte de 2500 rpm se considera prea devreme? Observ ca motorasul de 1,5 se aude oricum frumos dupa acea valoarea, dar ma gandesc ca acum iarna nu prea as avea motive sa o turez mai tare in trafic. Consumul mi-a ajuns 10-11, iar dupa ce am amestecat 95-ul din rezervor cu un Petrom 99, a ajuns la 11-13. Pare mai sus de ce-mi ziceau fostul proprietar si cartea.


Atasez cateva shoturi cu bestia cuminte.
Fişiere ataşate
20180116_091111.jpg
20180116_091111.jpg (359.36 KiB) Vizualizat de 3516 ori
20180116_091106.jpg
20180116_091106.jpg (324.95 KiB) Vizualizat de 3515 ori
20180116_091034.jpg
20180116_091034.jpg (329.52 KiB) Vizualizat de 3515 ori
20180116_090740.jpg
20180116_090740.jpg (306.49 KiB) Vizualizat de 3518 ori
20180116_081156.jpg
20180116_081156.jpg (315.41 KiB) Vizualizat de 3516 ori

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Ian 18, 2018 12:47 pm

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme.
Referitor la schimbatul treptelor, desi combinatia motor cutie este destul de elastica si si iti permite schimbare inainte de 2500 eu nu o consider optima. Ti-as recomanda ca dupa ce motorul se incalzeste sa schimbi treapta de viteza intre 2500-3000 de ture. Acolo se simte bine. Nu iti fie teama, este motor de turatie asa ca nu strici nimic.
In Metalurgiei este ok, acolo merg si eu. Iti recomand de asemenea sa iti iei tu consumabilele si doar filtrul de ulei sa il iei de la ei.
Bafta!

Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Joi Ian 18, 2018 1:53 pm

Apropo, daca masina a fost scoasa de la impozit de catre vanzator in ziua in care am facut actele si s-au instrainat catre mine, eu mai pot merge cu numerele lui oricat doresc? Ma gandeam sa nu existe vreo limitare (gen 30zile pentru a o introduce in alt judet la impozite). Sunt programat la inmatriculare pe 6 martie la Focsani.
ITP-ul este valabil pana la data din talonul vechi banuiesc. RCA-ul expira pe 29 februarie si imi fac eu altul pe cat doresc sau doar pe diferenta de perioada pana la inmatriculare si apoi altul? Sau se face pe serie de sasiu o singura data si la revedere? Rovignieta pe numerele actuale expira in iulie. La noile numere instalate din martie trebuie platita iarasi rovignieta banuiesc...?

De asemenea, aveti idee daca se pot instala mufe pt USB pt a rula muzica sau este necesar schimbarea totala a device-ului?

QUOTE (ursul_bipolar @ Jan 18 2018, 12:47 PM) Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme.
Referitor la schimbatul treptelor, desi combinatia motor cutie este destul de elastica si si iti permite schimbare inainte de 2500 eu nu o consider optima. Ti-as recomanda ca dupa ce motorul se incalzeste sa schimbi treapta de viteza intre 2500-3000 de ture. Acolo se simte bine. Nu iti fie teama, este motor de turatie asa ca nu strici nimic.
In Metalurgiei este ok, acolo merg si eu. Iti recomand de asemenea sa iti iei tu consumabilele si doar filtrul de ulei sa il iei de la ei.
Bafta!

Cam asa o sa si fac. 2000 si putin pana se incalzeste, iar apoi 2700.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Ian 18, 2018 3:05 pm

Pt depasiri sa nu iti fie teama daca acul turometrului urca la 4500, 5500, 6000. Masina trage.

Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Joi Ian 18, 2018 3:15 pm

QUOTE (ursul_bipolar @ Jan 18 2018, 03:05 PM) Pt depasiri sa nu iti fie teama daca acul turometrului urca la 4500, 5500, 6000. Masina trage.

Unul din motivele pentru care am ales Lancer in loc de ceva nemtesc de generatie mai noua

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Dum Ian 21, 2018 1:59 pm

O alegere inteleapta!

Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Joi Feb 08, 2018 11:27 am

As fi vrut ca urmatoarea postare sa fie una pozitiva, dar din pacate, revin cu o problema. Pana acum alimentarea de la pompa a fost facut doar de Gigi angajatul de la benzinarie, eu de obicei fiind mai comod la acest capitol. Azi dimineata insa nu era nimeni, asa ca am zis s-o fac eu. Insa in momentul in care am incercat sa rotesc antiorar, surpriza! Nu se clintea din loc desi am aplicat ceva presiune. In sens orar (pt inchidere teoretic), daca incerc, se misca 1cm si se aude hhrrrr. Mi se pare ca busonul are si un mic joc pe loc daca dau cu degetul. Recunosc ca este prima oara cand incerc sa desfac. Imi clipoceste deja martorul pt refuel, deci as vrea sa o rezolv cat mai curand. Merci anticipat!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Feb 08, 2018 11:41 am

Ti-a strans baiatul busonul prea tare. Ar trebui sa se desfaca. Cand dai spre dreapta are o protectie la supra strangere, cand e strans maxim patineaza si face haraitul acela.

Avatar utilizator
AdiMits
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 11, 2018 11:21 pm

Mesaj de AdiMits » Joi Feb 08, 2018 11:47 am

QUOTE (Alex44 @ Feb 8 2018, 11:41 AM) Ti-a strans baiatul busonul prea tare. Ar trebui sa se desfaca. Cand dai spre dreapta are o protectie la supra strangere, cand e strans maxim patineaza si face haraitul acela.

Aha, am inteles. Daca fortez antiorar putin mai tare se poate intampla ceva? La VW mergea destul de usor de fiecare data.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Feb 08, 2018 12:18 pm

N-ar trebui. Daca fortezi exagerat de mult, ar putea sa plezneasca colierul care tine gatul de alimentare fixat pe caroserie dar...nu e ceva probabil daca nu tragi cu levierul.

Incearca cu hotarare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori