Lancer 1.6 pe taximetrie
QUOTE (DeBogdan)Normal ca le vroiau, ca doar nu le luau la pret de piesa noua, ci le luau ca si piese second hand, ca pret, dar la fel de bune ca unele noi. Deci un business profitabil pentru toata lumea: pentru cei care cumparau era o superoferta, cel care vindea mai reducea din paguba...
Nu inteleg sa cumpar ceva ce nu am nevoie.
Nu inteleg sa cumpar ceva ce nu am nevoie.
Mike, multi dintre posesorii de lancer 2.0 si-au mai facut modificari pe la masini, tuning soft, admisii, evacuari...
Motorul de pe 2.0 e cel de pe evo fara turbo si are un potential foarte bun
Ei bine iti imaginezi ce fac multi dintre ei cu aceste masini.
Liniute, raliuri...in nici un caz exploatare normala.
Pana la urma nimic nu e indestructibil si in functie de sofer, mai poate sa mai pice cate un ambreiaj "forjat" la maxim, samd.
Intelegi ?
Motorul de pe 2.0 e cel de pe evo fara turbo si are un potential foarte bun
Ei bine iti imaginezi ce fac multi dintre ei cu aceste masini.
Liniute, raliuri...in nici un caz exploatare normala.
Pana la urma nimic nu e indestructibil si in functie de sofer, mai poate sa mai pice cate un ambreiaj "forjat" la maxim, samd.
Intelegi ?
QUOTE (Cristi)Mike, multi dintre posesorii de lancer 2.0 si-au mai facut modificari pe la masini, tuning soft, admisii, evacuari...
Motorul de pe 2.0 e cel de pe evo fara turbo si are un potential foarte bun
Ei bine iti imaginezi ce fac multi dintre ei cu aceste masini.
Liniute, raliuri...in nici un caz exploatare normala.
Pana la urma nimic nu e indestructibil si in functie de sofer, mai poate sa mai pice cate un ambreiaj "forjat" la maxim, samd.
Intelegi ?
Acum inteleg. Multumesc. Dupa ce imi voi cunoaste masina care o voi avea am sa va pot provoca la astfel de competitii. Din punctul meu de vedere masina poate avea o multime de optiuni dar factorul principal ramane uman, in functie de capacitati.
Motorul de pe 2.0 e cel de pe evo fara turbo si are un potential foarte bun
Ei bine iti imaginezi ce fac multi dintre ei cu aceste masini.
Liniute, raliuri...in nici un caz exploatare normala.
Pana la urma nimic nu e indestructibil si in functie de sofer, mai poate sa mai pice cate un ambreiaj "forjat" la maxim, samd.
Intelegi ?
Acum inteleg. Multumesc. Dupa ce imi voi cunoaste masina care o voi avea am sa va pot provoca la astfel de competitii. Din punctul meu de vedere masina poate avea o multime de optiuni dar factorul principal ramane uman, in functie de capacitati.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori