Salutare
De aproximativ 5 luni am devenit si eu posesorul unui asx,am 7000km de mers pe asfalt,macadam si testata si putin prin zapada nu fortat pt ca am anvelope allseason si nu prea mi-au inspirat incredere,toate bune se comporta frumusel.Am intrat si prin noroi in care am ramas pe modul 2wd dar dupa apasarea butonului a iesit fara probleme.
Ce nelamurire am,la viteza peste 100 km/h,cu ventilatia inchisa imi baga vant pe gurile de ventilatie ca si cum as avea ventilatia pornita cateva trepte,e destul de deranjant mai ales la 150 km/h mers pe autostrada cateva ore.
Va rog sa-mi spuneti daca toate asx-urile fac asa sau am eu o problema.Numai bine
Asx 2015 1,6 Di. 4wd Brown
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Toate masinile fac asta. Gurile de admisie pt ventilatia interioara sunt plasate de regula intr-o zona de presiune inalta, iar evacuarea aerului din interiorul habitaclului se face de obicei prin spatele masinii, zona de presiune joasa.
Astfel, cu cat viteza e mai mare, diferenta de presiune creste si mai mult aer curge fortat.
Poti activa recircularea, care va inchide flapul de aer proaspat. Sau poti muta distributia aerului strict pe picioare sau parbriz.
Eu unul ma bucur de acest feature, pt ca e ca si cum ai avea ventilatorul pornit dar nu face zgomot, asa ca daca temperatura permite la viteza mare opresc ventilatia si ma bucur de circulatia naturala a aerului
Astfel, cu cat viteza e mai mare, diferenta de presiune creste si mai mult aer curge fortat.
Poti activa recircularea, care va inchide flapul de aer proaspat. Sau poti muta distributia aerului strict pe picioare sau parbriz.
Eu unul ma bucur de acest feature, pt ca e ca si cum ai avea ventilatorul pornit dar nu face zgomot, asa ca daca temperatura permite la viteza mare opresc ventilatia si ma bucur de circulatia naturala a aerului
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 33 vizitatori