Sfat Achizitie 2.0

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
halincea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2016 7:42 pm

Mesaj de halincea » Mie Ian 13, 2016 1:38 pm

Salutare tuturor,

Sunt nou pe aici si vreau sa primesc sfaturi / pareri de la proprietari care au / au condus / stiu bine detalii despre un Mitsubishi Lancer 2008 2.0 Diesel .
Am gasit pe olx o astfel de masina , an 2008, 100k kilometri, kit sport, suficiente dotari . Problema este ca masina pe care o voi cumpara va fi prima masina personala ( pana acum conducand destui kilometri pe masinile de firma ori ale rudelor ).Fiind prima masina personala nu m-ar incanta ideea sa dau 7000-8000 euro si sa constat dupa achizitie ca este o masina cu probleme .

Daca avem membri al acestui forum ce detin o astel de masina bineinteles cu acest motor (care din cate am citit este de VW) as fi incantat sa-mi scrie cateva randuri despre parerea personala formata dupa utilizarea masinii. Cum se conduce, fiabilitate, confort, etc .

Multumesc mult .

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mie Ian 13, 2016 5:17 pm

salut,

este o masina foarte ok. fiabila, din 2009 nu am avut probleme cu ea si am 100k de km.

suspensia foarte ok, motorul foarte ok, materialele de la interior nu sunt de calitate superioara, si nici nu e antifonata bine, dar acestea sunt lucuri minore, pe care le poti remedia, important este ca e foarte fiabila

Avatar utilizator
halincea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2016 7:42 pm

Mesaj de halincea » Mie Ian 13, 2016 5:42 pm

Multumesc Marius de raspuns .

Este adevarat ca motorul care e pe ea este de VW si ca desi este specificat oficial ca masina are 140 hp ea pe dyno ajunge la 160 ?

Vis a vis de revizii , sunt costisitoare ?

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Mie Ian 13, 2016 7:24 pm

Salut,

Intr-adevar, pe 2.0 DiD se afla motorul de VW, si chiar daca si mie mi s-a spus la cumparare ca masina are 157 hp, tind sa cred ca aceia nu sunt masurati la roata, ci la motor. Daca zici ca pe dyno a scos 160, poate a fost resoftata sau chipuita. Oricum ar fi, pe acest motor te poti baza, si nu-ti da emotii cand il pui sub sarcina; ma refer aici in special la depasiri unde e cel mai neplacut sa ramai fara vlaga in mijlocul manevrei. Important e sa il turezi un pic inainte, pentru a pregati turbina, si atunci si lag-ul se va diminua foarte mult.

Un alt aspect de mentionat e ca aceasta versiune (sau cel putin a mea) nu are filtru de particule - poate si de-acolo provine cresterea puterii, cei 140 hp fiind declarati pe un ansamblu care include DPF.

Reviziile si preturile pieselor mi se par comune pentru aceasta clasa de masini, iar probleme cu gasitul pieselor nu am avut pana acum. De fapt in afara de consumabile nici n-am avut altceva de schimbat la ea. Mentionez totusi ca nu am dus-o in reprezentanta. Eu am trecut de 140.000km si pana acum nicio problema majora la motor, ambreiaj sau transmisie. Bucsi, capete de bara, telescoape astea nu cred ca pot fi puse pe seama masinii, ci mai mult a drumurilor de la noi.

Ca orice diesel, iarna e un pic lenesa in primele 5-10 min pana ajunge la temperatura optima (acum cu venirea iernii am inceput in sfarsit sa simt diferenta intre motorina normala si cea Evo de la MOL). La temperaturi normale insa, nu ai aceasta problema. In oras evita sa mergi subturat deoarece dupa un timp o sa vezi ca-si pierde din vitalitate si parca nu mai e asa sprintena. Eu m-am obisnuit sa schimb tot pe la 3000 si de-atunci n-am mai avut problema asta.

Legat de confort, cum spunea si Marius, materialele nu sunt de cea mai buna calitate (sa stii ca bordul ingrijit si siliconat chiar nu da deloc impresia de masina ieftina, desi e plastic peste tot), insa scaunele din versiunea cu piele sunt extrem de comode (mai ales cele din spate). Nu stiu cum e tapiteria textila asa ca nu ma pot pronunta. Singurul repros pe care il am e antifonarea. E o masina destul de zgomotoasa in interior: motorul se aude destul de tare (asta e si motivul pentru care inainte mergeam cu ea subturata), iar deja de la 90-100km/h in sus, isi face aparitia si vajaitul pe la geamuri (cu paravanturi fata-spate am observat ca s-a redus un pic zgomotul). Dupa parerea mea cam asta e singurul lucru care nu e de placut la aceasta masina. In rest, dupa 1 an si jumatate o conduc cu aceeasi satisfactie ca in prima zi.

Mai multe informatii de acest gen gasesti si in sectiunea "Jurnal de bord".
Numai bine!

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Joi Ian 14, 2016 11:00 am

reviziile costa la fel ca la alte masini, nu sunt mai mari...preturi pentru piese...am verificat si sunt ok

depinde si ce masina iti alegi, cum a fost ingrijita

eu ti-am lasat un PM cu un model pe care ti-l recomand ca stiu istoricul si stiu ca a fost ingrijita

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Joi Ian 14, 2016 12:19 pm

De acord cu Daniel Doboseru. Masina zgomotoasa, interior cu plastice proaste dar nici o problema la motorul in 124.000 km (la mine). Daca iti iei modelul instyle cu suspensii rigide, pe bancheta din spate vei simti fiecare denivelare, groapa fix in rinichi. Masina merita, in ideea ca motorul este f bun si trage f bine, de ex, la deal.

Avatar utilizator
halincea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2016 7:42 pm

Mesaj de halincea » Joi Ian 14, 2016 6:46 pm

Multumesc mult pentru timpul acordat aici vis a vis de intrebarile mele .
Nu stiu daca este potrivita intrebarea sau daca are vreun sens sa o adresez . Deoarece in momentul de fata intentionez sa-mi cumpar masina si totodata nu sunt axact decat pe o marca / model incerc sa-mi dau seama vorbind cu proprietari de masini care imi atrag atentia si apoi sa trag linie . Este comparabila cu Mazda 6 2008 cu motor 2.0 diesel 140 hp ? Ca si banuti pentru achizitie SH sunt foarte similare .

Avatar utilizator
Alexis
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 25, 2016 9:53 pm

Mesaj de Alexis » Lun Ian 25, 2016 10:19 pm

Buna seara!
Intentionez sa achizitionez un Mitsubishi Lancer, 2008, benzina, 1499 cm3, 109 CP si as avea nevoie de sfaturi.
Masina e rulata in tara, 105000 km.
Sunt la a treia masina, momentam am Fiat Stilo cu probleme, nu fac mai mult de 15000 km pe an.
Vreau sa stiu cum se conduce, revizii, pe scurt daca imi permit sa o intretin.
Multumesc.

Avatar utilizator
SEBA88
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2015 4:02 pm

Mesaj de SEBA88 » Dum Feb 21, 2016 9:56 am

Salut,m-ar interesa achizitionarea unui Lancer 2.0 D,an fabricatie 2009 ,150000km declarati de vanzator.Intrebarea mea este urmatoarea,pe ce sa ma axez cu verificarile ? gen distributie (vanzatorul declara ca a fost schimbata recent,teoretic asta se poate verifica prin prezentarea unei facturi) bucse, fata-spate ,nr de km se poate verifica cu un tester.Recomandati sa fac o rezervare la reprezentanta pt asemenea verificari sau la un service in care as avea incredere? Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Lun Feb 22, 2016 12:31 pm

Pai ca sfat, in primul rand sa mergi la testare reprezentanta. Nu costa mult (150-200ron).
Apoi, vezi daca e primul proprietar, daca a avut accidente in ce stare se prezinta.
La motor verifica turbina, egr-ul, waste-gate-ul, injectoarele evident, volanta. Se repara relativ ieftin gasind piese pe producator (motor vw).
Distributia se schimba la 6 ani sau 120.000km si ar fi bine sa fi fost schimbata, cu tot cu pompa de apa.
Spor la cumparaturi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori