Rulmenti+simering Cutie De Transfer Outlander I
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Buna ziua,
revin cu o noua problema ) de fapt mai multe - de 2 luni numai probleme am cu masina ) Outlander I, motor 2.0 - 136 cp
1. Cand pornesc motorul indiferent de temperatura imi pleaca si ventilatoarele de la radiator (nu am AC pornit nici ventilatia.... nimic) - se pare ca problema ar fi panoul de comanda care pleaca direct pe treapata a doua de ventilatie si nici nu imi lasa motorul sa se incalzeasca mai mult de 70 grade. Am gasit piesa, costa aprox 700 lei. A mai avut cineva aceasta problema?
2. cand masina se afla la relanti se aude un rulment zanganind... daca apas abreiajul acest sunet dispare - are cineva idee de la ce ar putea fi? Exclus ambreiaj, kitul fiind nou si verificat de cineva de incredere si nu e ambreiajul
3. cand masina se afla in sarcina - in mers dupa aprox 1500 de turatii motorul se aude ca si cand ar fi de autobuz vechi. In legatura cu aceasta problema s-au verificat distributia (schimbata acum 2 saptamani) schimbat pompa apa, schimbat rola intinzatoare curea accesorii, intinzator hidraulic curea distributie, curea accesori - mentionez ca dupa schimbarea acestor piese masina scoate acelasi sunet de autobuz ca si inainte. In prezent (de 2 saptamani) masina are desfacuta cutia de transfer pt ca in uleiul acesteia, mecanicului i s-a parut ca se afla pilitura. Au fost 2 rulmenti identificati ca fiind uzati si anume : rulmenti grup conic cutie de transfer STB 5085 si R65-11 de provenienta KOYO + un simering BW 4363E. Aveti ideee unde pot fi gasiti acesti rulmenti? singurul loc in care am gasit a fost la o singura reprezentanta (am incercat la 4 service-uri...MIT MOTORS ...TIRIAC si nimeni nu ii identifica) semeringul este 50 lei cu TVA, in schimb rulmenti sunt in jur de 500 lei fara TVA. Am incercat la furnizori de rulmenti KOYO, dar dupa aceste coduri nu gasesc nimic....ASTEPT ORICE INDRUMARE.
4. Ultima problema ar fi rulmentul de la compresorul de AC...nu am cod pentru el...nu l-am demontat pt ca momentan ...in urma lucrarilor efectuate pana acum (aprox 3000 lei) am decis sa mai astept pana termin cu aceste lucrari si apoi sa decid ce fac cu masina... singurul loc unde am gasit rezolvarea acestei probleme a fost la reprezentanta, insa costul pieselor este de aprox 1000 lei + TVA pt ca vine cu tot ansamblul ...ei neschimband rulmentul de la compresor. Am inteles ca ar fi ceva firme specializate pe astfel de reparatii - astept sugestii.
Multumesc!
revin cu o noua problema ) de fapt mai multe - de 2 luni numai probleme am cu masina ) Outlander I, motor 2.0 - 136 cp
1. Cand pornesc motorul indiferent de temperatura imi pleaca si ventilatoarele de la radiator (nu am AC pornit nici ventilatia.... nimic) - se pare ca problema ar fi panoul de comanda care pleaca direct pe treapata a doua de ventilatie si nici nu imi lasa motorul sa se incalzeasca mai mult de 70 grade. Am gasit piesa, costa aprox 700 lei. A mai avut cineva aceasta problema?
2. cand masina se afla la relanti se aude un rulment zanganind... daca apas abreiajul acest sunet dispare - are cineva idee de la ce ar putea fi? Exclus ambreiaj, kitul fiind nou si verificat de cineva de incredere si nu e ambreiajul
3. cand masina se afla in sarcina - in mers dupa aprox 1500 de turatii motorul se aude ca si cand ar fi de autobuz vechi. In legatura cu aceasta problema s-au verificat distributia (schimbata acum 2 saptamani) schimbat pompa apa, schimbat rola intinzatoare curea accesorii, intinzator hidraulic curea distributie, curea accesori - mentionez ca dupa schimbarea acestor piese masina scoate acelasi sunet de autobuz ca si inainte. In prezent (de 2 saptamani) masina are desfacuta cutia de transfer pt ca in uleiul acesteia, mecanicului i s-a parut ca se afla pilitura. Au fost 2 rulmenti identificati ca fiind uzati si anume : rulmenti grup conic cutie de transfer STB 5085 si R65-11 de provenienta KOYO + un simering BW 4363E. Aveti ideee unde pot fi gasiti acesti rulmenti? singurul loc in care am gasit a fost la o singura reprezentanta (am incercat la 4 service-uri...MIT MOTORS ...TIRIAC si nimeni nu ii identifica) semeringul este 50 lei cu TVA, in schimb rulmenti sunt in jur de 500 lei fara TVA. Am incercat la furnizori de rulmenti KOYO, dar dupa aceste coduri nu gasesc nimic....ASTEPT ORICE INDRUMARE.
4. Ultima problema ar fi rulmentul de la compresorul de AC...nu am cod pentru el...nu l-am demontat pt ca momentan ...in urma lucrarilor efectuate pana acum (aprox 3000 lei) am decis sa mai astept pana termin cu aceste lucrari si apoi sa decid ce fac cu masina... singurul loc unde am gasit rezolvarea acestei probleme a fost la reprezentanta, insa costul pieselor este de aprox 1000 lei + TVA pt ca vine cu tot ansamblul ...ei neschimband rulmentul de la compresor. Am inteles ca ar fi ceva firme specializate pe astfel de reparatii - astept sugestii.
Multumesc!
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
La punctul 1 problema electrica,personal inclin sa cred ca sonda de temperatura din radiator a luat-o razna.
La punctul 2....rulment presiune....zici ca e nou dar eu nu garantez ca e si bun,varianta 2,rulmenti tren fix din cutia de viteze.
La punctul 3....pilitura in ulei din cutia de transfer este ceva normal,masina are ceva kilometri...de aia la cutiile de viteze,grupuri diferentiale se monteaza busoane de golire cu cap magnetic ca sa adune acea pilitura.Daca mecanicul tau a identificat acei rulmenti ca fiind uzati inseamna ca ai mers cu nivelul de ulei scazut in cutie de unde rezulta ca si pinioanele din grup au dantura ascutita.Pilitura din grup provine din dantura pinioanelor nu din uzura rulmentilor.
La punctul 4.....se inlocuieste cu totul ambreiajul compresorului.
La punctul 2....rulment presiune....zici ca e nou dar eu nu garantez ca e si bun,varianta 2,rulmenti tren fix din cutia de viteze.
La punctul 3....pilitura in ulei din cutia de transfer este ceva normal,masina are ceva kilometri...de aia la cutiile de viteze,grupuri diferentiale se monteaza busoane de golire cu cap magnetic ca sa adune acea pilitura.Daca mecanicul tau a identificat acei rulmenti ca fiind uzati inseamna ca ai mers cu nivelul de ulei scazut in cutie de unde rezulta ca si pinioanele din grup au dantura ascutita.Pilitura din grup provine din dantura pinioanelor nu din uzura rulmentilor.
La punctul 4.....se inlocuieste cu totul ambreiajul compresorului.
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Multumesc pentru raspuns!
Pentru punctul 3, mentionez ca am mers fara ulei o perioada ... nu stiu cati km sau timp. Ideea e in felul urmator, masina a avut reviziile efectuate la reprezentanta in Cluj, in urma cu 1 luna si jumatete a fost urcata pe elevator la aceeasi reprezentanta si au spus ca e o usoara scurgere de ulei insa sa nu ma impacientez ca e minora ...curge pe la un semering etc....in concluzie au zis ca nu merita reparata ca nu se pierde ulei f mult ca e aproape insesizabil. Sunetul de autobuz se auzea de ceva timp am si facut mentiune la acest aspect, insa cei de acolo au ridicat din umeri. Acum masina se afla la un mecanic (prieten de familie) si tot incearca sa-i dea de cap... intradevar cand am ajuns cu masina la el (aprox 3 saptamani- 1000km efectuatie) dupa ce am fost la cei de la reprezentanta din Cluj, a gasit cutia cu un sfert lipsa ulei ... Eu nefiind de specialitate si nepricepandu-ma la mecanica...electrica etc., credeti ca trebuie schimbate si pinioanele din grup? mecanicul nu a mentionat nimic de ele...
Pentru punctul 3, mentionez ca am mers fara ulei o perioada ... nu stiu cati km sau timp. Ideea e in felul urmator, masina a avut reviziile efectuate la reprezentanta in Cluj, in urma cu 1 luna si jumatete a fost urcata pe elevator la aceeasi reprezentanta si au spus ca e o usoara scurgere de ulei insa sa nu ma impacientez ca e minora ...curge pe la un semering etc....in concluzie au zis ca nu merita reparata ca nu se pierde ulei f mult ca e aproape insesizabil. Sunetul de autobuz se auzea de ceva timp am si facut mentiune la acest aspect, insa cei de acolo au ridicat din umeri. Acum masina se afla la un mecanic (prieten de familie) si tot incearca sa-i dea de cap... intradevar cand am ajuns cu masina la el (aprox 3 saptamani- 1000km efectuatie) dupa ce am fost la cei de la reprezentanta din Cluj, a gasit cutia cu un sfert lipsa ulei ... Eu nefiind de specialitate si nepricepandu-ma la mecanica...electrica etc., credeti ca trebuie schimbate si pinioanele din grup? mecanicul nu a mentionat nimic de ele...
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Am rezolvat problema rulmentilor.
I-a gasit un prieten 250 lei amandoi....fata de aproape 700 lei la mitsubishi.
Acum o noua problema.....a fost desfacuta si cutia de viteze....Daca tot era desfacuta jumatate de masina, macar sa fie inspectata cap coada.
S-au constatat urmatorii rulmenti cu uzura foarte mare in cutia de viteza:
- B25-249 AUR, tot pe el, pe camasa exterioara apare si seria B25-157 - se monteaza pe priza directa din cutia de viteze partea de jos spre ambreiaj - pret reprezentanta 408 lei + TVa
- 70591(sau i nu imi dau seama)SH - se monteaza in partea de jos spre baladior - pret 408 lei + TVA
- HR32912J - se monteaza in grupul conic al cutiei de viteze - 230 + TVA
- 57428-N - se monteaza in grupul conic al cutiei de viteze 180 lei + TVA
Daca ma poate ajuta cineva, raman dator.
Sper ca o data schimbati acesti rulmenti, sunetul de autobuz din anii '80 sa dispara si sa ma pot folosi de masina....
I-a gasit un prieten 250 lei amandoi....fata de aproape 700 lei la mitsubishi.
Acum o noua problema.....a fost desfacuta si cutia de viteze....Daca tot era desfacuta jumatate de masina, macar sa fie inspectata cap coada.
S-au constatat urmatorii rulmenti cu uzura foarte mare in cutia de viteza:
- B25-249 AUR, tot pe el, pe camasa exterioara apare si seria B25-157 - se monteaza pe priza directa din cutia de viteze partea de jos spre ambreiaj - pret reprezentanta 408 lei + TVa
- 70591(sau i nu imi dau seama)SH - se monteaza in partea de jos spre baladior - pret 408 lei + TVA
- HR32912J - se monteaza in grupul conic al cutiei de viteze - 230 + TVA
- 57428-N - se monteaza in grupul conic al cutiei de viteze 180 lei + TVA
Daca ma poate ajuta cineva, raman dator.
Sper ca o data schimbati acesti rulmenti, sunetul de autobuz din anii '80 sa dispara si sa ma pot folosi de masina....
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Buna ziua,
am gasit rulementii la un furnizor de piese auto la pretul de 750 lei toti 4...un pret destul de mare.
Intrebarea mea este urmatoarea, daca ma duc cu rulmentii in mana la un furnizor de rulmenti specializat si imi ofera rulmenti identici ca si dimensiuni, exista riscul ca acestia sa fie de proasta calitate? Ma gandesc ca fiecare rulment are un indice de rotatii pe minut...secunta...o rezistenta a camasii....Exista riscul ca acesti rulmenti sa se sparga in cutia de viteze sau in timp sa cauzeze vreo problema ? Sau imi recomandati sa cumpar rulmentii originali?
Multumesc frumos si astept cu interes raspunsul vostru!
am gasit rulementii la un furnizor de piese auto la pretul de 750 lei toti 4...un pret destul de mare.
Intrebarea mea este urmatoarea, daca ma duc cu rulmentii in mana la un furnizor de rulmenti specializat si imi ofera rulmenti identici ca si dimensiuni, exista riscul ca acestia sa fie de proasta calitate? Ma gandesc ca fiecare rulment are un indice de rotatii pe minut...secunta...o rezistenta a camasii....Exista riscul ca acesti rulmenti sa se sparga in cutia de viteze sau in timp sa cauzeze vreo problema ? Sau imi recomandati sa cumpar rulmentii originali?
Multumesc frumos si astept cu interes raspunsul vostru!
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 57 vizitatori