Lancer 2.0 Did

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
pasek
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Oct 25, 2010 9:13 pm

Mesaj de pasek » Mar Feb 10, 2015 6:14 pm

Salut, mie imi arata la un drum Bucuresti - Targu Jiu, adica 300 km consum de 5.3 daca merg destul de tare adica viteza medie de 75 - 80. Asta se traduce prin 150 -160 pe autostrada apoi depasiri si mers mai sportiv in rest. La un mers mai potolit adica mai constant si fara a depasi 120 mi-a aratat pentru aceeasi distanta 4.8. In oras depine de traseu, cit e de aglomerat si de distanta parcursa.
In ceea ce priveste distributia mi se pare exagerat pretul, sper sa nu te superi.
Am primit oferta de la o reprezentanta locala a unei firme japoneze pentru manopera inlocuire si piesele aferente pentru distributie, curea alternator, schimb ulei servo, schimb pompa apa, schimb lichid racire si schimb lichid frina 1395 cu tot cu TVA, in conditiile in care kitul este Contitech iar lichidelel sint cele recomandate de producator.

Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Mar Feb 10, 2015 7:18 pm

Salut,

Multumesc de raspunsuri.
Pneurile sunt noi, presiune 2.4 in toate dupa cum e specificat in eticheta de pe stalp.
Pasek, cam asa mi-au cerut si mie pe aftermarket, ~1200 pentru curea, role, intinzator, pompa de apa si, paremi-se curea alternator, SKF sau contitech, nu mai retin exact.
Gandeste-te ca la reprezentanta mi-au cerut 700 euro FARA TVA pentru distributie si un capat de bara, nu mai retin daca includea si manopera. Uite chiar am sa caut devizul sa vad daca-l gasesc.
Asta a fost o nebunie de-a mea ca am vrut eu sa fie distributia OE, atat, stiu ca este exagerat si nu am de ce sa ma supar, Doamne fereste!

In alta ordine de idei ziceam de dimineata ca mi-am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare de pe spate si cu toate ca s-a mai diminuat zgomotul nu a disparut complet.
Am tras cu mecanicul de toate bucsile si am verificat tot ce s-a putut. L-am pus si a strans toate suruburile pe care le-a putut gasi si tot face.
Ca o ultima instant ma gandesc ca ar mai putea fi flansa sau amortizorul in sine, dar nu e curs sau indoit si protectia aia la praf pare intreaga.
Am ramas fara idei... ma exaspereaza troncaneala aia cand intru pe o strada cu santuri transversale asa cum lasa Apanova de obicei...

Asa o fi suspensia la lancer, mai galagioasa... si doar mi se pare mie?
Am verificat inclusiv basculele, ca tot m-a atentionat un coleg in mesajele precedente si sunt bune, nu trozneste nimic, nu au joc iesit din comun.
Singura chestie care, intr-adevar, se misca este protectia de caldura de deasupra tobei, dar nu cred sa fie de acolo. Vineri o sa ma duc in Praktiker sau Dedeman si o sa iau niste piulite sau o saiba mai mare sa pun acolo si sa vad daca mai face.



Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Mar Feb 10, 2015 7:24 pm

QUOTE (daniel.doboseru @ Feb 10 2015, 04:33 PM) Consumul in oras cam pe-acolo e si la mine. In bord ajung si la 10-11, dar nu stiu daca-i cel real, fiindca nici distanta pe care o parcurg nu e foarte mare, si pornind de la 99, nu cred ca apuca sa scada pana la valoarea reala. Sa zicem ca-i acceptabil, mai ales acum iarna cand motorul e rece si incalzirea e mereu pornita.

Pe autostrada, 5 pers in masina (+bagaj), pana in Budapesta si apoi Viena am scos 5.1%. Viteza medie, 125-130km/h. In treapta a 6-a, am accelerat-o pana pe la 2100-2200 ture si am activat cruise-ul. E genial faptul ca la depasiri nu se dezactiveaza ca la alte masini. Practic am mers pe cruise aproape toata autostrada.
Cred ca am scris si in jurnalul de bord, la intoarcere, tot drumul mi-a batut ploaia in fata si mi-a crescut la 6 media, pe aceeasi ruta.

In afara orasului la drum lung variaza, dar oricum, pe langa 5.3 se invarte. Depinde de drum, trafic, pitici pe creier etc.

De cand ieftinirea asta a motorinei am inceput sa bag doar Evo, dela MOL, dar sincer eu nu prea vad diferenta. Astept sa mai prind un drum lung, sa vad acolo daca se simte.

In concluzie, nu mi se par exagerate valorile. Pe autostrada, la 140, probabil sari din regimul ala calm de functionare, si atunci iti manca mai mult. Cel extraurban intr-adevar, e mai mare, dar nu-i o valoare anormala. Eventual verifica presiunea din pneuri, turbina sa fie curata etc. Poti incerca si o resoftare, fiindca o amortizezi rapid daca circuli mult cu ea.


Daniel, eu oricum am bagat numai motorina CC 55 de la OMV sau Rompetrol. O singura data am bagat de la Lukoil de 51 si mi s-a parut lesinata dar un pic mai silentioasa, ce-i drept. La consum tot pe acolo.
Eu nu ma pot apropia de consumuri asa mici, nu am vazut niciodata consum sub 5.5 si eu merg preponderent extraurban la limita legii, ca sa zic asa. 120-130 cu 80 in localitate si cruise cand pot sa-l pun, vorbesc strict de DN1/A3, nu am apucat sa merg in concediu cu ea.

A si sunt doar eu cu prietena in masina, rareori 3 persoane cand mai merge un coleg cu mine, fara bagaje subwoofere sau mai stiu eu ce alte dracovenii care ar putea adauga greutate.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Feb 11, 2015 9:35 am

Salutare,

In primul rand felicitari pentru achizitie si la cat mai multi km.
In cel de-al doilea rand, legat de troncanitul de pe spate, la fel am facut si eu...am schimbat buceile de bara stabilizatoare cu unele oem si troncanitul disparuse. Dupa aprox 3000 km insa a reaparut iar frustrarea a fost maxima. Am ridicat-o pe elevator, am strans (la fel ca tine) toate piulitele am verificat toate bucsile si toate articulatiile de pe puntea spate si am schimbat si flansele la amortizoare, dar troncanitul era tot acolo. Avand in vedere faptul ca troncanitul disparuse la schimbarea de bucse de bara stabilizatoare, am ajuns la concluzia ca de acolo era, astfel incat am comandat bucse din poliureta de evo x. La pimele cercetari se potriveau, numai ca atunci cand a trebuit sa le montez s-a dovedit ca diametrul interior al bucselor era putin mai mare decat diametrul exterior al barei stabilizatoare astfel incat bucsele nu se strangeau pe bara asa ca fost nevoie de o mica improvizatie (am taiat putin dintr-una din marginile bucselor) si am putut sa le montez fara probleme. De atunci troncanitul a disparut si nici ca a mai reaparut (si am facut aproape 20000 km). Cred ca acele bucse buclucase reprezinta punctul slab al suspensiei si se uzeaza repede.

Sper sa fie de folos informatia si sa te ajute sa scapi de troncaneli.

Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Mie Feb 11, 2015 11:32 am

Moro,

Multumesc de indrumare. Si mie mi se pare ca e cam amarata bara. Prezinta si uzura in zona in care a fost bucsa. Probabil am sa aplic si eu metoda ta, cu unele poliuretanice.

Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Lun Mar 23, 2015 3:24 pm

Salutare,

Se apropie momentul in care trecem la anvelope de vara si ma interesa voi ce marimi folositi.
In loc de 215/45/R18 ma gandeam sa pun un 225/40/r18, sunt si ceva mai ieftine si cred ca ar arata si ceva mai bine fiind olecuta mai late.
Din ce retin in CIV nu avem omologat decat 215/45/R18 si parca ceva pe 16 toli, ati avut problem la ITP? Adica n-as avea chef sa stau sa ma frec cu rotile de iarna doar ca sa trec ITP.

Mi-ar fi de ajutor cateva sfaturi si, eventual o poza cu jantele stock cu un 225/40/R18 ca sa-mi fac o idee cat de mult fac buza in exterior.

Mersi

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Mar 23, 2015 7:07 pm

La mine vine a treia vara de cand merg cu 225/40/R18 si in afara de servodirectie care s-a intarit putin, alta modificare de ordin functional nu am sesizat. Ca si sfaturi, presiunea putin mai ridicata in anvelope, cel putin pe fata pentru a nu sta cu grija jantelor (eu merg cu 2,5 si este ok) si grija mai mare la gropi. In rest...masina zdrongade din toate alea ca si cu anvelopele pe 215 si, mai mult ca sigur, vei scapa de pietrele de la rinichi. Buza peste janta nu este mare...este chiar ok...daca nu stii ca masina avea anvelope pe 215 nici nu ai zice ca este ceva "ne la locul lui" si mai si protejaza putin janta de eventualele zgarieturi cauzate de borduri (de exemplu).

Cat despre ITP...nu stiu ce sa zic pentru ca in cazul meu ITP pica in perioada in care am montate rotile de iarna (205/60/R16) care sunt omologate in CIV si, evident, nu am intampinat nicio problema. Dar, cum romanul este descurcaret, fiecare dupa cum se orienteaza...

Cu alta masina tatal meu a avut problema la ITP pentru o diferenta de 1 mm la latimea anvelopelor si a montat rotile care trebuiau (de vara, omologate), a trecut ITP, le-a montat la loc pe cele care nu corespundeau (cele de iarna) si...toate bune si frumoase...

Avatar utilizator
raduph
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Dec 14, 2014 3:22 pm

Mesaj de raduph » Mar Mar 24, 2015 9:05 am

Ai putea, te rog, sa pui 2-3 poze? Mi-ar placea sa vad si live, daca nu e deranjul prea mare.
La mine ITP pica in vara... si chiar n-am chef sa dau 800 de lei sau cat mai e acum o omologare individuala pentru o diferenta de 2% la vitezometru. Poate ma orientez si il fac anticipat.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Mar 24, 2015 9:16 pm

Eu nu inteleg de ce vrei tu anvelope mai late. Producatorul cand a stabilit dimensiunea anvelopelor fi sigur ca nu a facut-o dupa ureche. Anvelopele mai late nu-ti oofera nici un avantaj, poate doar o aderanta usor mai buna dar si asta e discutabil. Creste suprafata de contact dintre roata si asfalt dar scade presiunea de contact.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Mar 24, 2015 9:49 pm

Intr-o perioada chiar si producatorul se orientase catre anvelope 225/40/R18...deci, dpdv constructiv, chiar nu este nicio problema daca pui anvelope pe 225 in loc de 215.
Exceptand partea cu diferenta de 2% la vitezometru in rest masina este "aceeasi".

Poze o sa fac in zilele urmatoarele si le postez.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori