2008 Lancer 1.8M/T 143CP Glacier Silver
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
E mult mai simplu deoarece exista 12V doar and pun contactul, nu e nevoie de alte fire trase, cautat 12V-u cand pui pozitiile....ma rog eu asa am considerat. Cum instrumentele de bord se aprind cand pui contactul asa se aprind si luminitele la butoane.
And by the way, lumina aia slaba verzuie din butonul de deschidere de pe partea soferului merge pe acelasi principiu.
And by the way, lumina aia slaba verzuie din butonul de deschidere de pe partea soferului merge pe acelasi principiu.
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Dupa o lunga perioada de pauza (2ani) in care Mitsu s-a relaxat in garaj, si-a recapatat puterile, a sosit timpul sa circule din nou.
A primit un schimb de ulei Motul X-Cess 8100 5w40, si filtre Jakoparts de care sunt mulitumit in privinta calitatii, sa vedem cum se comporta in timp.
Pentru ca mieuna din incheieturi a primit bucsi bara stabilizatoare spate, cele pe fata urmand sa fie schimbate cat de curand. A primit si cleme la sezutul bachetei din spate, in urma ruperii acestora sezutul nu mai statea foarte fix.
Au fost montate ledurile la butoanele de actionare a geamurilor si lumini la picioare pentru sofer si pasager. Am pus si un led la cercul de iluminare al brichetei, deci avem lumini peste tot
In urma unui studiu amanuntit am decis sa achizitionez setul de chedere de pe capota(ma rog, de sub ea mai bine spus); cele care calca pe far si prelungirea celui care calca pe tubulatura ce duce la filtrul de aer. Sper la mai putin praf si jeg in compartimentul motor, sa vedemce o fi.
Si cum Lancerul nu are pic de izolatie fonica si tabla suna a conserva am pus banda bituminoasa autoadeziva Tytan (de la Dedeman) si deja este alta viata. Insa zgomotele de rulaj nu s-au atenuat foarte mult fapt ce m-a determinat sa merg si mai departe. In momentul de fata sunt in proces de fonoizolare cu pasla Insonetin, pare foarte promitator, pus in 2 straturi este destul de gros. Pana in prezent am capitonat toate elementele portbagajului (laterale interioare, capitonaj portbagaj, inca un strat pus sub mocheta portbagajului si un strat pus pe acel placaj care acopera roata de rezerva + plasticul de sub luneta). Rezultat, nu stiu ca nu sunt inca montate.
Vor urma fetele de usi si podeaua masinii.
Poze cu rezultatele si efectele vor urma in zilele urmatoare
A primit un schimb de ulei Motul X-Cess 8100 5w40, si filtre Jakoparts de care sunt mulitumit in privinta calitatii, sa vedem cum se comporta in timp.
Pentru ca mieuna din incheieturi a primit bucsi bara stabilizatoare spate, cele pe fata urmand sa fie schimbate cat de curand. A primit si cleme la sezutul bachetei din spate, in urma ruperii acestora sezutul nu mai statea foarte fix.
Au fost montate ledurile la butoanele de actionare a geamurilor si lumini la picioare pentru sofer si pasager. Am pus si un led la cercul de iluminare al brichetei, deci avem lumini peste tot
In urma unui studiu amanuntit am decis sa achizitionez setul de chedere de pe capota(ma rog, de sub ea mai bine spus); cele care calca pe far si prelungirea celui care calca pe tubulatura ce duce la filtrul de aer. Sper la mai putin praf si jeg in compartimentul motor, sa vedemce o fi.
Si cum Lancerul nu are pic de izolatie fonica si tabla suna a conserva am pus banda bituminoasa autoadeziva Tytan (de la Dedeman) si deja este alta viata. Insa zgomotele de rulaj nu s-au atenuat foarte mult fapt ce m-a determinat sa merg si mai departe. In momentul de fata sunt in proces de fonoizolare cu pasla Insonetin, pare foarte promitator, pus in 2 straturi este destul de gros. Pana in prezent am capitonat toate elementele portbagajului (laterale interioare, capitonaj portbagaj, inca un strat pus sub mocheta portbagajului si un strat pus pe acel placaj care acopera roata de rezerva + plasticul de sub luneta). Rezultat, nu stiu ca nu sunt inca montate.
Vor urma fetele de usi si podeaua masinii.
Poze cu rezultatele si efectele vor urma in zilele urmatoare
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Banda bituminoasa am aplicat-o fasii pe interiorul portierelor, aripi spate, portbagaj in ideea ca nu va mai suna ca o tinichea, nu ma asteptam la o izolatie fonica exceptionala de aceea am zis sa pun si pasla.
Pai am calculat undeva la 10kg banda bituminoasa + aprox 10kg pasla insonorizanta deci vreo 20kg distribuite pe toata masina.
Ma gandeam si la compartimentul motor dar nu cred ca are rost, ar trebui prea multa banda sau dynamat, nu vreau sa adaug kg prea multe. Ce am vazut in schimb e ca in spatele bordului este destul loc pentru pasla, cred ca o sa adaug si acolo un strat. Nu ma deranjeaza foarte tare zgomotul motorului (1.8 benzina) chiar e placut si odata ce il inveti aproape nu te mai uiti la turometru
Haideti ca incerc sa fac cateva poze
Pai am calculat undeva la 10kg banda bituminoasa + aprox 10kg pasla insonorizanta deci vreo 20kg distribuite pe toata masina.
Ma gandeam si la compartimentul motor dar nu cred ca are rost, ar trebui prea multa banda sau dynamat, nu vreau sa adaug kg prea multe. Ce am vazut in schimb e ca in spatele bordului este destul loc pentru pasla, cred ca o sa adaug si acolo un strat. Nu ma deranjeaza foarte tare zgomotul motorului (1.8 benzina) chiar e placut si odata ce il inveti aproape nu te mai uiti la turometru
Haideti ca incerc sa fac cateva poze
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
@Master4Mariners eu te-am sunat intr-o seara daca nu ma insel in data de 3-4 ianuarie, am vorbit despre scutul de metal aplicat peste cel de plastic.
Am facut cateva poze cu ce am lucrat pana acum.
Plasticul interior haion/portbagaj
Laterale porbagaj
Laterale porbagaj
Plasticul de sub luneta
Placajul ce acopera roata de rezerva
Placajul ce acopera roata de rezerva
Mocheta portbagaj (am adaugat inca un strat de pasla peste cel existent care la primele modele Lancer aparute pe piata este cum stiti, subtire, moale si se destrama)
Materialul a fost lipit cu ajutorul unui lipici sub forma de spray, am ramas surprins de cat de repede se usuca si fixeaza.
Am facut cateva poze cu ce am lucrat pana acum.
Plasticul interior haion/portbagaj
Laterale porbagaj
Laterale porbagaj
Plasticul de sub luneta
Placajul ce acopera roata de rezerva
Placajul ce acopera roata de rezerva
Mocheta portbagaj (am adaugat inca un strat de pasla peste cel existent care la primele modele Lancer aparute pe piata este cum stiti, subtire, moale si se destrama)
Materialul a fost lipit cu ajutorul unui lipici sub forma de spray, am ramas surprins de cat de repede se usuca si fixeaza.
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Asa este , imi amintesc ca am vorbit , eram la o inmormantare si nu am putut vb foarte mult . Si eu intentionez sa ma apuc de izolat la vara cred , dar nu stiu cat de greu e de demontat . Eu unul pt zgomotul de rulaj vreau sa folosesc Noise Liquidator de la STP , e un mastic care se aplica pe aparatorile interioare ale rotilor , de acolo vine zgomotul la rulaj . Despre restul , facem schimb de experienta , s eu studiez . Sa imi spui daca se simte vreo diferenta dupa ce iyoleyi .
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Si eu ma gandeam sa aplic la primavara un strat de vopsea cauciucata sau ceva mastic pe carenajele rotilor, am observat cat sunt de subtiri si cum suna la lovituri de pietricele.
Am montat toate partile pornagajului, efectul sincer este WOW, nu se mai aude nici un vajait sau rezonanta din portbagaj, e liniste totala plus tubul de bass se aude mai bine desi ma asteptam invers. M-am ocupat si de fetele de usi in aceeasi maniera dupa ce in prealabil am acoperit cu banda bituminoasa "gaurile" din tabla pe care se fixeaza fetele de usi si vreau sa precizez ca acum sunetul difuzoarelor este mult mai clar, bass putin mai puternic, fetele de usi stau intepenite bine, nu intra in rezonanta. Sunetul din exterior parerea mea e ca nu mai exista.
Astea sunt efectele pana in prezent pentru Lancer 2008 Invite. Spun asta pentru ca ulterior (2010 cred) producatorul a intervenit pentru a imbunatatii nivelul de izolatie fonica prin amplasarea carenajelor la rotile spate din ceva material textil si prin adaugarea de pasla fonoizolanta prin portbagaj.
Va urma podeaua masinii si probabil plafonul.
Am montat toate partile pornagajului, efectul sincer este WOW, nu se mai aude nici un vajait sau rezonanta din portbagaj, e liniste totala plus tubul de bass se aude mai bine desi ma asteptam invers. M-am ocupat si de fetele de usi in aceeasi maniera dupa ce in prealabil am acoperit cu banda bituminoasa "gaurile" din tabla pe care se fixeaza fetele de usi si vreau sa precizez ca acum sunetul difuzoarelor este mult mai clar, bass putin mai puternic, fetele de usi stau intepenite bine, nu intra in rezonanta. Sunetul din exterior parerea mea e ca nu mai exista.
Astea sunt efectele pana in prezent pentru Lancer 2008 Invite. Spun asta pentru ca ulterior (2010 cred) producatorul a intervenit pentru a imbunatatii nivelul de izolatie fonica prin amplasarea carenajelor la rotile spate din ceva material textil si prin adaugarea de pasla fonoizolanta prin portbagaj.
Va urma podeaua masinii si probabil plafonul.
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Am schimbat intre timp uleiul de servodirectie dupa ce am umblat aproape tot Clujul in cautarea unui ulei cu specificatia Dexron III/ Dexron II de culoare galbuie. Tin sa precizez ca peste tot mi s-a spus ca Uleiurile Dexron sunt de culoare rosiatica. Pana la urma am gasit ulei servo marca SWAG cu specificatia Dexron II de culoarea galbuie, pret 32lei/1litru. Initial aveam nevoie pentru completare(uleiul era putin scazut din fabrica si ulterior a curs putin pe la furtunul de tur al vasului) dar pana la urma am decis sa il schimb complet.
Am schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare fata (69lei la cursul de astazi). Quiet at last!
Numai bine
Am schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare fata (69lei la cursul de astazi). Quiet at last!
Numai bine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 50 vizitatori